Turbo rõhk?
-
MangustGrupp
- Postitusi: 351
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
+1
ega kui kiirendad mingi psss heli ei tule?
kui jah, siis vaata kindlasti torud turbolt 
endal praegu sama lugu... aga assa see pssss kiirendamisel nii meldib, et ei taha eriti torud kinnitada loppuni
aga vist laupaeval teen kinni
endal praegu sama lugu... aga assa see pssss kiirendamisel nii meldib, et ei taha eriti torud kinnitada loppuni
Suur õhuleke.Algselt postitas: mm17
Selline mure, et turbo näidik enne liikus kuni kollase ja punase piirini, nüüd läheb ainult kollase poole peale ja minek ei ole enam see, mis varem. Milles probleem võib olla?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kust seda õhuleket võiks otsida? Välisel vaatlusel tundus küll kõik korras ja kinni...ainult üks kohe turbo kohal olev metallist toru loksus natuke oma pesas. Keegi teadis rääkida, et eetrit lastes õhutorude peale tõusevad pöörded korra kõrgemaks kui see süsteemi sisse pääseb? Et niimoodi kontrollida, leket avastada? Kui leke leitud, kas see t7 siis kohaneb uuesti normaalsete oludega? Sorri võibolla imelikuna tunduvate küsimuste pärast, ei jaga just liiga hästi neid mootoreid 
Algselt postitas: mm17
Kust seda õhuleket võiks otsida? Välisel vaatlusel tundus küll kõik korras ja kinni...ainult üks kohe turbo kohal olev metallist toru loksus natuke oma pesas. Keegi teadis rääkida, et eetrit lastes õhutorude peale tõusevad pöörded korra kõrgemaks kui see süsteemi sisse pääseb? Et niimoodi kontrollida, leket avastada? Kui leke leitud, kas see t7 siis kohaneb uuesti normaalsete oludega? Sorri võibolla imelikuna tunduvate küsimuste pärast, ei jaga just liiga hästi neid mootoreid![]()
Nende õhu lekete otsimine on paras tants ning taga ajamine. Isegi minu T5'ga sai kõvasti vaeva nähtud. Ega sa vist kuidagi eriti muud moodi seda leket ei leia kui erinevaid sisselaske osasid survestades, mis omakorda nõuab meeldivailt erinevaid töövahendeid.
PS: ära rõku ise testides liiga ägedaks lase. ca kuni ~1.2bar
Iga ratas veab and then some!
Eetriga ära eriti mölla,liiga ohtlik.Sisselasketrakti survestamisel on kindlad töömeetodid,mida lihtsalt peab teadma,et mitte mõnele vidinale liiga teha. Lubatud on 0,6bar. max. testimisel.Ise panen küll 1,2bar.`ni alati.
Ikkagi tuleks alustada Tech`ga.,
Ikkagi tuleks alustada Tech`ga.,
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
selline idee: tõstaks esimesed rattad ülesse, siis paneks mootori käima, mingi 4-5 käigu sisse ja pidurdades ajaks turbo tööle. Keegi vaataks samal ajal kapoti alt, kus see leke on. Et kuidas oleks kõige lihtsam leket avastada (äkki keegi oskab nimetada mingit head lahust või mingisugust gaasi, mis näitaks lekke koha kätte)
Peaks ju olema nii, et see rõhk, mis näidikusse ei jõua, tuiskab kusagil seal kapoti all. Tühikäigul tuuritamine vist turbot veel piisavalt pöördesse ei aja.
On väga rumal idee või? Palun kommentaare:)
Peaks ju olema nii, et see rõhk, mis näidikusse ei jõua, tuiskab kusagil seal kapoti all. Tühikäigul tuuritamine vist turbot veel piisavalt pöördesse ei aja.
On väga rumal idee või? Palun kommentaare:)
Kas lihtsam ei oleks esialgu igaks juhuks vanad vaakumvoolikud kogu täiega silikoonide vastu välja vahetada? Niikuinii on need vanad ja rabedad. Kui praegune viga selles ei seisnegi siis oled vähemalt ennetavalt ühe paratamatu töö ära teinud.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Need kolm voolikut mis apc solenoidi küljes on võivad tunduda olevat korras, aga kui sinna nüüd rõhk sisse lasta tuleksid nähtavale suured praod. Vähemalt nii oli lugu minu voolikutega. Et ka originaalis on tegemist silikoon voolikutega siis asi selles, et silikoon peidab ülimalt hästi oma pragusi, niisama neid ei näe;) Mina vahetasin absoluutselt kõik peenikesed voolikud kapoti all ära, turbo omad asendasin silikoonvoolikuga, ülejäänud tavalise läbipaistvaga.
Ei saa sa niimoodi rõhku üles.Lekete avastamiseks on vaja VAIKUST. ABS tulukesed saad niimoodi põlema.Algselt postitas: mm17
selline idee: tõstaks esimesed rattad ülesse, siis paneks mootori käima, mingi 4-5 käigu sisse ja pidurdades ajaks turbo tööle. Keegi vaataks samal ajal kapoti alt, kus see leke on. Et kuidas oleks kõige lihtsam leket avastada (äkki keegi oskab nimetada mingit head lahust või mingisugust gaasi, mis näitaks lekke koha kätte)
Peaks ju olema nii, et see rõhk, mis näidikusse ei jõua, tuiskab kusagil seal kapoti all. Tühikäigul tuuritamine vist turbot veel piisavalt pöördesse ei aja.
On väga rumal idee või? Palun kommentaare:)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aitab küll,kui peale valada saab,aga tavaliselt ei saa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kliimaradikat mul kontrolliti nii, et pihustist lasti mingit fairy lahust äkki? Radikas oli surve sees ja idee poolest oleks pidand hakkama katkisest kohast mullitama. Paraku sel korral leket ei olnud. Aga kui ma niimoodi rattaid üles tõstes ja pidurdades ning samal ajal gaasitades rõhku üles ei saa nagu Trionic ütleb, siis vist ei ole mõtet üldse katsetada seda varianti, vaid ikkagi laiali kiskuda kõik ja iga osa eraldi survestada?
Asja kogu mõte seisnebki KOGU sisselasketrakti survestamises KORRAGA.Algselt postitas: mm17
Kliimaradikat mul kontrolliti nii, et pihustist lasti mingit fairy lahust äkki? Radikas oli surve sees ja idee poolest oleks pidand hakkama katkisest kohast mullitama. Paraku sel korral leket ei olnud. Aga kui ma niimoodi rattaid üles tõstes ja pidurdades ning samal ajal gaasitades rõhku üles ei saa nagu Trionic ütleb, siis vist ei ole mõtet üldse katsetada seda varianti, vaid ikkagi laiali kiskuda kõik ja iga osa eraldi survestada?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
95`te ajal polnudki turbomootoreid saabidel.
Kõigil 9-5`tel pole manokat.
Kõigil 9-5`tel pole manokat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mul on endiselt tunne, et 4mm siseläbimõõt on liiast. Täna Iffi jämedamaid voolikuid nähes oli VENINUD voolik ~4mm. (Iffil tekkis rajal probleem, et rõhku sai kole palju, WG voolik väsis ära lihtsalt, kõik mis turbost tuli läks pähe...). 3mm peak sobima samuti
9-5`l ca. 2,5m. vaakumvoolikut(diam.4mm.) ja meetrike kuuemillist silikoonvoolikut.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


