Tere plaanis SAAB soetada esimeseks autoks.
Mida arvavad asjatundjad antud isendist:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Sooviks automaatkastiga autot, kuid valik suht hõre.
Saab OG9-3 ostusoov
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Tundub numbri poolest siit ostetud auto olema.....uuri mis VM tolle auto kohta räägib.
Tänud vastamast, kiitvad hinnangud sisendavad optimismi...ehk saab minustki varsti õnnelik SAABiomanik.
Huvitaks veel, millele sellise läbisõiduga auto ostul eriliselt tähelepanu pöörata ning kuidas on nende SAABide automaatkasti vastupidavus?
Huvitaks veel, millele sellise läbisõiduga auto ostul eriliselt tähelepanu pöörata ning kuidas on nende SAABide automaatkasti vastupidavus?
Algselt postitas: vismut
Tänud vastamast, kiitvad hinnangud sisendavad optimismi...ehk saab minustki varsti õnnelik SAABiomanik.
Huvitaks veel, millele sellise läbisõiduga auto ostul eriliselt tähelepanu pöörata ning kuidas on nende SAABide automaatkasti vastupidavus?
Ostsin sama läbisõiduga pea sama varustusega 9-3. Manualkastiga. 1,5 aasta jooksul olen pidanud vahetama Ühe katalüsaatori, pensiinipumba, DI-kasseti, sharniirid tugivardaga ja stabika otsaliigendid. Ehk siis 180 000-200 000 km vist on nende piir. Aga nüüd peaks järgmised 100/200 000 jälle rahulik olema. Kui aasta jooksul ketiklõbin ilmuma peaks, siis saaks veel 8-aastase mootorigarantii-ga need ka vahetatud.
55581286
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ära unusta lisada "juhul, kui kõik hooldused on tehtud õigel ajal ja õiges kohas ning selle kohta on olemas märkused hooldusraamatus"..

Algselt postitas: roomlane
Kui aasta jooksul ketiklõbin ilmuma peaks, siis saaks veel 8-aastase mootorigarantii-ga need ka vahetatud.
Ei tea kas tasub seda bensupumba asja üle dramatiseerida, muidugi kui välisreisil juhtub on
aga kui ta enne natukene häälitseb ja vihjab, siis saab ju ennetada teele jäämist. Minu puhul oli ta 180.000 läbisõiduga siis otsi andmas ja eelmisel omanikul vahelduva eduga unnanud niiet oleksin saanud enne vahetada kui ära kooles, aga nimme ei tahtnud.

Rääkisin enda autost - plaan on ikka hooldusi määratud ajal edasi teha... Praegu veel garantii kehtib, selle uurisin ikka otse VM-st järele.Algselt postitas: Cyber
Ära unusta lisada "juhul, kui kõik hooldused on tehtud õigel ajal ja õiges kohas ning selle kohta on olemas märkused hooldusraamatus"..
Algselt postitas: roomlane
Kui aasta jooksul ketiklõbin ilmuma peaks, siis saaks veel 8-aastase mootorigarantii-ga need ka vahetatud.
55581286
Algselt postitas: vallikas
Ei tea kas tasub seda bensupumba asja üle dramatiseerida, muidugi kui välisreisil juhtub onaga kui ta enne natukene häälitseb ja vihjab, siis saab ju ennetada teele jäämist. Minu puhul oli ta 180.000 läbisõiduga siis otsi andmas ja eelmisel omanikul vahelduva eduga unnanud niiet oleksin saanud enne vahetada kui ära kooles, aga nimme ei tahtnud.
Mul ei häälitsenud ega midagist. Sõidan küll tihti ilma raadiotki käima panematta... Ainus märk surmast oli, et eelmisel õhtul parklasse veeredes tahtis auto korraks välja surra, mille mõtlesin valesti valitud kägu arvele. Järgmisel hommikul lihtsalt ei käivitunud. DI-kassetiga sama lugu. Ostueelset proovisõitu tehes Järvevanateel püsikiirusehoidja peale lülitades suri auto lihtsalt välja.
55581286
Algselt postitas: vismut
roomlane, palju sul need tööd maksma läksid? et siis palju ma sellele hinnale juurde peaks arvestama lähiaja väljaminekuid?
umbes 19k + tööraha. Mõned osad on ise külge kruvitud omast vabast ajast

55581286
Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: vallikas
Ei tea kas tasub seda bensupumba asja üle dramatiseerida, muidugi kui välisreisil juhtub onaga kui ta enne natukene häälitseb ja vihjab, siis saab ju ennetada teele jäämist. Minu puhul oli ta 180.000 läbisõiduga siis otsi andmas ja eelmisel omanikul vahelduva eduga unnanud niiet oleksin saanud enne vahetada kui ära kooles, aga nimme ei tahtnud.
Mul ei häälitsenud ega midagist. Sõidan küll tihti ilma raadiotki käima panematta... Ainus märk surmast oli, et eelmisel õhtul parklasse veeredes tahtis auto korraks välja surra, mille mõtlesin valesti valitud kägu arvele. Järgmisel hommikul lihtsalt ei käivitunud. DI-kassetiga sama lugu. Ostueelset proovisõitu tehes Järvevanateel püsikiirusehoidja peale lülitades suri auto lihtsalt välja.
mul ei teinud ka mingit häält. paar päeva enne läks käima teise..kolmanda korraga, kui pärast asja analüüsisin. asjad ei ole nii reeglipärased, oo kulla vallikas.
no kui sul on pagass laeni terve pere asju täis, sh lapse pissipott, käru, kiik jm kama ning oled kodust 300km kaugusel, siis nats on asjad jamasti...
kunagi ei tea kui ta sul alt veab.
olen kuulnud et mõned ennetavad jamasid ja vahetavad ta lihtsalt ära, kuigi pump võib veel mõned kümned tuhanded ehk vastu pidada.
maailm ei jää seisma jah aga hulga probleeme tekib küll.
oleneb muidugi elukorraldusest. oled üksik hunt, siis on muidugi savi, vantsid maantee äärde, ajad näpu püsti ja jätkad matka.
kunagi ei tea kui ta sul alt veab.
olen kuulnud et mõned ennetavad jamasid ja vahetavad ta lihtsalt ära, kuigi pump võib veel mõned kümned tuhanded ehk vastu pidada.
maailm ei jää seisma jah aga hulga probleeme tekib küll.
oleneb muidugi elukorraldusest. oled üksik hunt, siis on muidugi savi, vantsid maantee äärde, ajad näpu püsti ja jätkad matka.