SAAB 9000 CDE, sebastian

Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#26

E Juul 23, 2007 9:46

Ma siin mõtlesin öö läbi, et mis meil sinuga võssa võis minna. Peame lähiajal maha istuma(jälle) ning arutama seda asja:D:D Mitte, et me midagi paremaks muuta oskaks(ilma jumalateta) aga nii moe pärast.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#27

E Juul 23, 2007 13:01

Kunagi kui MegaSquirt 2 on jõudnud sellisele testimisfaasi, et seda annab kuidagi ka saabi peal käima, siis vist üritan seda ka oma autole peale panna. Seda muidugi venna abiga.
Kogu aju on selline USB mälupulga suurune, ning väga paljude võimalustega.
Kuna sa selline elektroonika guru oled, siis ehk huvitab ka sind see.

Link: http://www.megasquirt.info/ms2/
Link DI-st: http://www.msefi.com/viewtopic.php?p=172183

Põhimõtteliselt annab DI siseseid knock sensoreid kasutada.

EDIT: Veidi etteruttavalt sai siia kirjutatud, et MS2 on väike. Kuid tegelikult on MS2 vaid protsessoritäiendus MS1-le. Tulemus on igatahes parem arvutuskiirus ja palju muid lisavõimalusi, kuna ka mälu on tunduvalt rohkem.
Megasquirtil olemas ka boost control jne, et põhimõtteliselt kõik mida vaja peaks väikese nokitsemise peale kätte saada.
romza
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#28

E Juul 23, 2007 15:20

Tänud, Romza, linkide eest.
Megasquirti olen ennegi nats uurinud, ega lõpuks ikka käega löönud. Las Trionic5 toimetab kõigega ise. Parem soft on see võlusõna ja loomulikult ka vastav raud sinna juurde. Pole eriti mõtet nende FuelCutDefenderite jm.-ga jamada kui soft vilets.
Varsti hakkan sinult 3" väljalaset + sportkatti nõudma ;)
See oleks alguses vähim, mida teha saab. Eks siis juba vingem turbo, 3" sisselase, Forge bypass jne.

Step-by-step nagu öeldakse :thumb:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#29

E Juul 23, 2007 15:27

true-true
romza
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#30

R Juul 27, 2007 16:24

Hirmutamiseks tulevastele põlvedele:

Pilt

Selline siis Kiltsi 1,5bar afterparty minu jaoks ;)
Rõhud silindrites mõõtis herr Trionic ära, nendega on kõik korras.
Eriti ei saanud nagu arugi, natuke jättis vahele, vabakäik oli veidi ebaühtlane.
Gurude diagnoos: DI kassett tuleb vahetada (11-aastane "punane tehnikaime" on oma aja ära elanud), muidu on järgmisteks ohvriteks klapid või midagi veel hullemat.
Ja ise lisaksin: tuleb igasugune lõpp teha lahja seguga sõitmisele! :facts:

Ahjaa...uued küünlad nüüd peal ja kõik toimib jälle eeskujulikult.

Closeup:

Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#31

R Juul 27, 2007 17:44

Algselt postitas: sebastian
Hirmutamiseks tulevastele põlvedele


NO need täitsa samasugused nagu minu omadki. ;)
Iga ratas veab and then some!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#32

R Juul 27, 2007 18:14

Algselt postitas: IFF
NO need täitsa samasugused nagu minu omadki. ;)

Esimese silindri oma on see külgelektroodita isend :)
Plokikaane tihendi vahelt oli õli välja surunud ka just selle silindri juures. Kahjuks küünlaaugust nii palju sisse ei näe, et hinnata kolvi/klappide seisukorda, eks pl.kaane tihend tuleb niikuinii varsti vahetada.
Teised küünlad ka luubi all vaadates jumala korras e. siis mingeid sulamisjälgi pole. Küllap nad kuumarabanduse ikkagi said :cool:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#33

E Juul 30, 2007 1:07

Algselt postitas: sebastian
Plokikaane tihendi vahelt oli õli välja surunud ka just selle silindri juures.
Tee igaks juhuks siis juba kogu peale ennetav remont, (ja kolvirõngad ja saaled ja...) Sa sindrinahk haud salamahti niikuinii mingeid kurje või siis kavalaid plaane.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

E Juul 30, 2007 3:20

Algselt postitas: qdwinTee igaks juhuks siis juba kogu peale ennetav remont, (ja kolvirõngad ja saaled ja...) Sa sindrinahk haud salamahti niikuinii mingeid kurje või siis kavalaid plaane.

Näh siis, mina mõtlen pisitasa tuunima hakata, sina käsid hoopis parandada :P
Tead ju küll, et asja parandatakse alles siis, kui see on katki läinud. Küünlad vahetasin? Vahetasin. DI vahetasin? Ei vahetanud...veel. Aga sõidan niikaua hästi ettevaatlikult. Kiltsile lähen üldse pealtvaatajaks..no võibolla tibake gaasitan ka.
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#35

E Juul 30, 2007 9:54

Algselt postitas: sebastian
Näh siis, mina mõtlen pisitasa tuunima hakata, sina käsed hoopis parandada
Aga äkitsi kujuneb sellest remondist tuunimine välja? Võin kihla vedada, et midagi kindlasti muutub!
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#36

K Aug 29, 2007 9:11

pole midagi öelda, kena SAABike sul.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#38

R Mai 16, 2008 15:02

Ja kohale ta jõudis, GT2860RS "diskokartul"...:headbang:


Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#39

R Mai 16, 2008 15:09

Algselt postitas: sebastian
Ja kohale ta jõudis, GT2860RS "diskokartul"...:headbang:




Ai kurja. Läheb painutamiseks ilmselt varsti!
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

R Mai 16, 2008 15:11

Deeem :D, see tulekski teha just bellmouthi peale üle, summuti toru mõtlen, vaheseinaga, siis peaks parem veel saama:love:Kus sul vana turbs jäi?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

R Mai 16, 2008 15:16

Sebastianil on siiani seal vahel originaal garrett..:) Mingi müstiline kõrvits, mis pole suutnud end veel õhku lasta..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#42

R Mai 16, 2008 15:17

Downpipega tuleb probleeme üsna kindlalt. JT 3-tollisel summutil (mis muidugi juba küljes :) ) on nn. esimene pool 2,5-tolline. Pealegi ulatub see pildilolev 5-polt -> 3" flants (adapter) liiga kaugele, veepump jääb ette. Nii et keevitamisest ei pääse...

Selle väikese müstilise kõrvitsa (siis vana T25) tuleb vist klaasi alla panna :P


Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

R Mai 16, 2008 15:23

Müü see müstika mulle.:) Mul pole praegu mitte midagi :S (confused & sad)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#44

R Mai 16, 2008 15:26

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Müü see müstika mulle.:) Mul pole praegu mitte midagi :S (confused & sad)


Kui väikseks jääb siis kindlasti :)
Esialgu üritaks tagasihoidlikult mingi 320 hobust välja pritsida, aga sa ju tead, et see on tõbi mis ainult süveneb ja edaspidi on kõik võimalik :cool:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#45

R Mai 16, 2008 15:30

Sealt edasi pead paraku juba vist nukad ka välja vahetama..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#46

R Mai 16, 2008 15:39

Algselt postitas: Cyber
Sealt edasi pead paraku juba vist nukad ka välja vahetama..:P

Kusjuures ei pea. Väidetavalt kuni 400hj võib lasta veel stock nukkadega. Tõsi muidugi, et selle kõrvitsa jaoks 400hj on natuke overkill, aga maksimaalselt on Saabil sellega saadud 416hj.
Kuni 320hj pole vaja isegi MAP sensorit ja pihusteid vahetada. Need töötavad sel juhul üsna piiri peal ja 3bar MAP + Green Giant (või veel parem Siemens Deca) pritsid oleks juba soovitatav.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#47

R Mai 16, 2008 16:15

Kuradi äge vaadata, et tuleb üks kiire tonn juurde. Vaesed rehvid:)
Ei tea kas kolmandaga saab pidamise? Kui mingi 1.0bar sellest kõrvitsast välja tuleb siis vist läheb ikkagi kolmas ka ringi. Peab gaasiga mängima:D
:headbang:
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#48

R Mai 16, 2008 16:59

Algselt postitas: kasparius
Kuradi äge vaadata, et tuleb üks kiire tonn juurde. Vaesed rehvid:)
Ei tea kas kolmandaga saab pidamise? Kui mingi 1.0bar sellest kõrvitsast välja tuleb siis vist läheb ikkagi kolmas ka ringi. Peab gaasiga mängima:D
:headbang:


Oleneb! Sirgel kiirendades paneb kolmanda kenasti maha 225 rehviga. Kurvid kallutades on vähe teine teema. :wall:

Edit: Eriti veel stock vedrustusega.
Iga ratas veab and then some!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#49

R Mai 16, 2008 18:10

Jah, vääne on juba praegu T25-ga muljetavaldav. Stage4 soft ja 3" väljalase sunnivad vägisi ainult pinnagaasiga mängima.
T25 nii väike ja väeti kui ta ongi, teeb vahemikus 2000...4000 p/min ikka väga tublit tööd. Soft, väljalase ja vabamalt hingav JR õhufilter määravad suhteliselt palju.
Wastegate'l on praegu 2 tugevat vedru hoidmas base boost'i ~0,9 baari peal. Maksimaalne oleneb juba pealekeeraja julgusest.
Ikka kardinaalselt midagi muud, kui kunagi WG vedrude ja viletsa Hirsch softiga ;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#50

P Mai 18, 2008 17:30

Sai seda kuradi saadanat nädalavahetusel proovitud. Naeratus on siiani näol.
Vasta