Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99
Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:
Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.
Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.
Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.
Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: AndrusFJR
Tänaseks päevaks on mu auto transformeerunud... 3 käigu asemel on 5 ja ise peab vahetama :head:
Lisaks nii mootori kui ka kasti kap remont ja kõige vajaliku vahetus.
Seega - müügiks täiesti korralik klassiku automaatkast.
Hehe, siis sel aastal on sind ka Kiltsile oodata? Klassikuid oleks väga tervitav näha kiirendusel:)
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jõudis jah, ma ühes foorumis puistasin kollase piltidega ühele vennale soola haava peale..:evil: (vend vahetas oma klassik kabrio NG cabrio vastu), mille peale Orca need pildid üles korjas. Siis sai veel Andruse käest luba küsitud ja paar pilti lisaks ka. Nii ta sinna jkõudiski..:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et aku juba taha jõudis, siis see 3" DP tuleb ilmselt ilma selle nõmeda 90 kraadise nurgata..:thumb: Cooleri oleks võinud isegi suurema teha..:D Allpoole jäi veel tükk tühja maad...:P Kahjuks tundub, et see pagana sisselaske torustik on veelgi pikem, kui enne..:( Kas turbo lag suurenes ka tuntavalt?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult päris vägev monstrum valmis tehtud! tubli oled!
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?
kas aku on kylili???
ja kui jaa, kas siis nii võib?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jep, downpipe tuleb ikka ilusa kaarega (JT), see juba nurgas ootamas.
Cooleri suuremaks tegemisel väga pointi poleks olnud, kuna allpool oleks see jäänud täpselt stange taha. Idee oli teha sellise mõõduga cooler, mis mahuks täpselt originaalstange ja iluvõre taha, ning poleks vaja midagi olulist maha lõigata (pukseerimisaasad näiteks). Tundub, et enam vähem õnnestus, loobuma pidin vaid esitule pesuritest, mis pole just suur kaotus ;)
Turbo lag'i osas midagi tuntavat ei muutunud, pigem tingimused paranesid ja proovisõidul käis turborõhu seier isegi kuni 1,4 bar. Nüüd tuleb süüde ja MSD veel paika timmida, kui ka downpipe paigas on.
Aku kohta veel niipalju, et õnnestus leida see väiksem Optima, 41 Ah, mis mahtus ära pagasniku katte alla - see oligi eesmärk, mitte mingit monstrumit pagasnikusse ehitada. Kusjuures tellisin selle UK-st, Eesti müüjad seda müüa ei suutnud, üks väitis, et pole enam tootmises, teine, et pole mõtet 1 tk tellida :bs:
Cooleri suuremaks tegemisel väga pointi poleks olnud, kuna allpool oleks see jäänud täpselt stange taha. Idee oli teha sellise mõõduga cooler, mis mahuks täpselt originaalstange ja iluvõre taha, ning poleks vaja midagi olulist maha lõigata (pukseerimisaasad näiteks). Tundub, et enam vähem õnnestus, loobuma pidin vaid esitule pesuritest, mis pole just suur kaotus ;)
Turbo lag'i osas midagi tuntavat ei muutunud, pigem tingimused paranesid ja proovisõidul käis turborõhu seier isegi kuni 1,4 bar. Nüüd tuleb süüde ja MSD veel paika timmida, kui ka downpipe paigas on.
Aku kohta veel niipalju, et õnnestus leida see väiksem Optima, 41 Ah, mis mahtus ära pagasniku katte alla - see oligi eesmärk, mitte mingit monstrumit pagasnikusse ehitada. Kusjuures tellisin selle UK-st, Eesti müüjad seda müüa ei suutnud, üks väitis, et pole enam tootmises, teine, et pole mõtet 1 tk tellida :bs:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Cyber
Ja millal see malmist jurakas kena equal lenght headeriga asendub..;) ?? Et kui juba nii põhjalik töö on ära tehtud, siis oleks see nagu täiuslik juba..:) või noh... 2.3 pea võiks ju ka olla..:P
Õrrita õrrita jah... :P
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
No nii, panen siis tänase dynograafiku ka enda auto teemasse.
Hobujõud on umbes sinna kanti kuis Speedparts Stage 2-ga võiks olla, ca 210...220 hp mootorist.
Väände "peak" tuli isegi üle ootuste ca 400 Nm kanti mootorist :headbang:
Aga kui graafikut vaadata, siis 4..5k pöörde vahel on miski auk, pärast seda võimsus ronib veel üles aga vääne läheb allamäge.
Andke nüüd nõu, kuidas seda graafikut siluda, et väänet kauemaks jätkuks :cool:
Hobujõud on umbes sinna kanti kuis Speedparts Stage 2-ga võiks olla, ca 210...220 hp mootorist.
Väände "peak" tuli isegi üle ootuste ca 400 Nm kanti mootorist :headbang:
Aga kui graafikut vaadata, siis 4..5k pöörde vahel on miski auk, pärast seda võimsus ronib veel üles aga vääne läheb allamäge.
Andke nüüd nõu, kuidas seda graafikut siluda, et väänet kauemaks jätkuks :cool:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Väike update, mis autoga vahepeal toimunud:
- Uus ring Koni Special reguleeritavaid amorte
- Ette Saabi orig sportvedrud (taga olid enne juba jäigemad nn koormavedrud)
- Ette uued rattalaagrid
- Renoveeritud roolilatt ja uus roolikardaan
"Handling" muutus oluliselt paremaks, auto on hulga jäigem ja konkreetsem.
Rattalaagritest oli üks täitsa kutu, sain lahti juba kostuvast undamisest teatud kiirusel.
Rooli on lausa lust keerata uue lati ja kardaaniga. :drive:
Lätti sõidu hommikul andis otsad konditsioneer, ühel hetkel tuli salongi vent avadest pssss.... mingit gaasi moodi asja ja oligi kõik... kont enam tööle ei rakendunud, surve läind... ei tea kas salongi kondi radikas andis otsad ja lasi gaasi välja...?
Samuti lagunes vahepeal taas bensutaseme andur, oli paaki laiali kukkunud, õnneks oli see vedrutaoline juhe terve ja sain kogu kupatuse kätte. Jootsin juhtmed kokku ja nüüd töötab jälle... aga tundub et vähe teistmoodi... peab ühe paagitäie läbi sõitma ja jälgima.
Ahjaa, ja Lätis kokkutulekul sai auto iludusvõistlusel 3nda koha omas klassis (99, 90, c900). Pilte näeb siit:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5970&page=5
- Uus ring Koni Special reguleeritavaid amorte
- Ette Saabi orig sportvedrud (taga olid enne juba jäigemad nn koormavedrud)
- Ette uued rattalaagrid
- Renoveeritud roolilatt ja uus roolikardaan
"Handling" muutus oluliselt paremaks, auto on hulga jäigem ja konkreetsem.
Rattalaagritest oli üks täitsa kutu, sain lahti juba kostuvast undamisest teatud kiirusel.
Rooli on lausa lust keerata uue lati ja kardaaniga. :drive:
Lätti sõidu hommikul andis otsad konditsioneer, ühel hetkel tuli salongi vent avadest pssss.... mingit gaasi moodi asja ja oligi kõik... kont enam tööle ei rakendunud, surve läind... ei tea kas salongi kondi radikas andis otsad ja lasi gaasi välja...?
Samuti lagunes vahepeal taas bensutaseme andur, oli paaki laiali kukkunud, õnneks oli see vedrutaoline juhe terve ja sain kogu kupatuse kätte. Jootsin juhtmed kokku ja nüüd töötab jälle... aga tundub et vähe teistmoodi... peab ühe paagitäie läbi sõitma ja jälgima.
Ahjaa, ja Lätis kokkutulekul sai auto iludusvõistlusel 3nda koha omas klassis (99, 90, c900). Pilte näeb siit:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5970&page=5
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson