Lahtised voolikud...

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#1

Kaks voolikut. Üks (pildil lühem) imeb õhku nõrgalt ja teeb "pop-pop-pop" häält... vaikselt.
Keegi teab mis nende mõte on või on sealt midagi otsast puudu vms?

Lisatud failid
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#2

Ära jumala pärast maini , mis mootor ja mis aasta ja kas turboga või ilma, muidu keegi äkki isegi oskab midagi tarka vastata, eks.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

Üks neist peaks minema musta kopsikusse esitiivas, teise kohta ei tea. Check engine põleb või mitte? Jõudu ja minekut on normaalselt?
Ühendatud peavad need olema kindlasti - kohtu mõne NG omanikuga ja vaata järgi mismoodi need ühendatud on.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#4

900 2.0 Turbo 1995. a.

"Check Endine" ei põle. Auto sõidab ja minekut on ka ;)

Kui mootor töötab siis on selline "pop-pop" pobin mida tekitab see üks voolikutsest, mis õhku imeb.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Pane õhku imevale voolikule tropp ette ja vaata kas minek muutub. Pole nagu õige, et kusagil vaakumil on lubatud lekkida, pealegi võib sealt mingit sodi sisse minna.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Evaporaatori klapp ja voolikud.Peavad kindlasti olema ühendatud,muidu ei tuulutata paaki ja on suur õhuleke sisselaskes.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#7

Panin tropid ette. Sõidab nagu ennem. Vahe on see, et podinad ei ole enam (y)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ühenda tagasi,mitte ära topo kinni:gun:
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#9

Aga kas need käivad siis kokku :freak:

Lähen proovin kohe järgi ;)
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#10

Koos. Minek on kuidagi parem küll :cool:
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#11

Jumala eest, kust küll sellised mehed tulevad ...
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: andreas1982
Jumala eest, kust küll sellised mehed tulevad ...
Sorry, ei jaga asja :wtf:
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#13

ühendasid ikka klapi külge? Või lihtsalt omavahel?
55581286
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#14

Omavahel :mad:
Kui oleks pidanud kuhugi mujale ühendama siis puht füüsiliselt need ei ulatugi kuhugi.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#15

Nii... üks voolik tuleb rattakoopast (bensupaagist) ja teine sellisest asjast: http://www.2shared.com/file/3318072/c50 ... _6646.html

Nagu ma aru saan, siis peaksid need voolikud siiski ühendatud olema?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Läbi solenoidklapi,jah.Ja kindlasti õiget pidi.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#17

Sai see ühendatud. Sõitsin ca 15km maanteel. Keskmiseks kütusekuluks näitas 15,6L/100km :freak: Ehks siis pea poole rohkem kui tavaliselt (- voolikud lahtiselt).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Kas klapp on korras?
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#19

Saab seda kuidagi kontrollida? :)

Võtsin aku klemmid maha (pidi aju nullima) ja siis voolikud ühendama. Paaki läks 20L bensiini. Näitas, et sõita saab 180km (maanteel). Muidu 220 - 260km.

Hetkel (peale aju nullimist) on keskmine kütusekulu 10,9, ennem 15,6. Voolikud lahtiselt 7,9-8,1.

Kulud siis: linnas 60%/maanteel 40%
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#20

Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
55581286
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: roomlane
Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
Oskab keegi kommenteerida?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#22

Algselt postitas: Taavi_R
Oskab keegi kommenteerida?
Võid ju alati proovida, ega see halba tee :)
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&p=242549
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#23

Uuh... kiirus läheb ju üle 160km/h :freak: Muud varianti ei ole?
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#24

Refereerides sebastiani viidatud teksti võid kasutada ka madalamat käiku ja liikuda vastumäge. 2000 rpm -> 3500 rpm 2 sekundiga (võib ka veidi rahulikumalt). Ja seda protseduuri võib korrata aegajalt.
55581286
Vasta