Mulle on silma jäänud üks saab, mida pakutakse üliodavalt.
saab 9000 turbo ja aastaks 1986.
Auto paistab välimuselt vägagi korralik ja läbisõitu on kah üllatavalt vähe: 116000 km
Hooldusraamat ja asjad on kah olemas.
Mis arvate, kas on võimalik saada ümbestäpselt 10000-12000raha eest korralik isend?
Küsimus Saabi ostmisel.
Seda asja peab veel uurima.
Mul tekkis ka meeletult suur huvi saabi vastu
Kunagi tuleb aega võtta ja oma silmaga üle vaadata masin.
Proovisõitu tahaks kah ikka teha.
Aga ehk Teie, kogenenunam saabiomanikud oskate nõu anda, et mida nagu rohkem silmas pidada/kontrollida selle isendipuhul.
Oleks tänulik igasuguse informatsiooni eest!
Mul tekkis ka meeletult suur huvi saabi vastu

Kunagi tuleb aega võtta ja oma silmaga üle vaadata masin.
Proovisõitu tahaks kah ikka teha.
Aga ehk Teie, kogenenunam saabiomanikud oskate nõu anda, et mida nagu rohkem silmas pidada/kontrollida selle isendipuhul.
Oleks tänulik igasuguse informatsiooni eest!
Algselt postitas: Tyron
Aga ehk Teie, kogenenunam saabiomanikud oskate nõu anda, et mida nagu rohkem silmas pidada/kontrollida selle isendipuhul.
Oleks tänulik igasuguse informatsiooni eest!
:eureka:
Suur hunnik materjali 9000 ostmise kohta vedeleb siinsamas

vaata kõigepealt see läbi ja kontrolli vastavaid kohti huvipakkuval isendil

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

muide käisin seda ka vaatamas, oli algul kindel plaan see teine, mis samal ajal müügis oli 89 9000T ära osta - läksime sellise plaaniga ka Tartusse, aga tulime ilma tagasi. ei teagi kas praeguseks müüdud või mitte...
Samas selle hinna eest on autot küll, kuid arvesta sellega, et vana auto puhul läheb teine sama hind vähem kui aasta jooksul otsa.
Hooldusraamatust veel niipalju, et minu omal oli ka 140k ees ja hooldusraamatus ilusti kilomeetrite kasv näha. Kuid läbi olid ketid, ketihammasratas, ventilaator, jt. mootori detaile, mis sellise läbisõidu juures ei tohiks teps mitte läbi olla. Mina unustaks läbisõidu ostmisel üldse ära ja vaataks autot. 300k läbisõitnud hooldatud auto võib olla oluliselt parem ost, kui 100k originaal õli ja hooldamata auto.
Samas selle hinna eest on autot küll, kuid arvesta sellega, et vana auto puhul läheb teine sama hind vähem kui aasta jooksul otsa.
Hooldusraamatust veel niipalju, et minu omal oli ka 140k ees ja hooldusraamatus ilusti kilomeetrite kasv näha. Kuid läbi olid ketid, ketihammasratas, ventilaator, jt. mootori detaile, mis sellise läbisõidu juures ei tohiks teps mitte läbi olla. Mina unustaks läbisõidu ostmisel üldse ära ja vaataks autot. 300k läbisõitnud hooldatud auto võib olla oluliselt parem ost, kui 100k originaal õli ja hooldamata auto.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
See summa on täpselt auto kere,sisu ja osaliselt ka mootori väärtust.Selle raha eest võtta ära,remondilõbu tuleb hea:thumb:Varuosedana müüd saad kah rohkem pappi.
