
saabi signad?
Selline loll küsimus et kas 2000 aastal oli 9-3el signa ka standardis või ainult puldiga kesklukk? Mul uksed käivad puldist kinni-lahti jne. Mingit kleepsu ega vilkuvat tulukest pole, mis annaks tunnistust sellest kas auto ka hädakisa tõstab, kui keegi talle kallale peaks minema. 

-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
reeglina altpoolt euroopast tulnud autodel signa puudu. küll on olemas immobilaiser, mis asub võtmes. põhjamaades ( ka eesti) signa standardis. originaal signa paigaldus lihtne, kuna valmidus alati olemas. kruvi ainult jupid külge ( sireen, klaasipurustusandur ja kapoti lüliti) ja valmis
Algselt postitas: t8
reeglina altpoolt euroopast tulnud autodel signa puudu. küll on olemas immobilaiser, mis asub võtmes. põhjamaades ( ka eesti) signa standardis. originaal signa paigaldus lihtne, kuna valmidus alati olemas. kruvi ainult jupid külge ( sireen, klaasipurustusandur ja kapoti lüliti) ja valmis![]()
Eelistaks küll originaalsigna. Viking paigaldab neid? Kas keegi oskab aimata mis see originaal Vikingis maksta võiks. Või äkki on Troostis olemas?
Enamiku automarkide tehasesignadest pole just palju kasu sest nad tulevad ukselukust maha. Autovargust aga alustatakse enamjaolt ukseluku purukskeeramisest. Võib muidugi lukud tagant ära võtta, aga siis väike oht ise ukse taha jääda, kui näiteks aku tühi.
Mhh...ukselukust signa maha? Kas mõnel Saabil siis selliselt? Panen puldist signa peale, kesklukk sulgeb uksed. Kui nüüd võtmega ukse lahti teen, kukub kohe kisama, kui ukse paotan. Kah tehase värk. Teisiti ei kujutaks ettegi...või sain millestki valesti aru 

-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
lihtne kontrollida: kui kapoti all kaitsmekarbi juures pole lülitit, pole ka signat.
lukkude teemal: on tõesti võimalik progeda nii, et võtmest peale-maha käib. seda küll tavaliselt ei kasutata. mis puutub lukkude ülekeeramisse, siis 9-3 ja 9-5 on nn vabalt pöörlevate südamikega, mis tähendab, et üle võib küll keerata, aga midagi ei juhtu. südamik tuleb pärast seda küll välja vahetada. see süsteem puudutab kõiki väliseid lukke ja süütelukku.
lukkude teemal: on tõesti võimalik progeda nii, et võtmest peale-maha käib. seda küll tavaliselt ei kasutata. mis puutub lukkude ülekeeramisse, siis 9-3 ja 9-5 on nn vabalt pöörlevate südamikega, mis tähendab, et üle võib küll keerata, aga midagi ei juhtu. südamik tuleb pärast seda küll välja vahetada. see süsteem puudutab kõiki väliseid lukke ja süütelukku.
Algselt postitas: Cyber
Sõber (Miku siit foorumist) sai ka saksast auto, tuli välja, et tehasesigna oli peal olemas, ainult aktiveerimise vaev..Äkki lähed Vikingist läbi ja tuleb välja, et sama teema..
![]()
Tuleb kontrollida kuigi kahtlen selles veidi. Näiteks klaasipurunemisanduri pesa tagumises salongilambis oli küll tühi. Võibolla on küll ainult andur paigaldamata. Kas signa juhtblokk peaks olema mingi eraldi karbike kusagil keskluku juhtbloki juures? Kui teaks kust otsida siis vaataks järgi.
Kardan siiski et mul pole aega Tallinnasse tulema hakata alarmi pärast kui tehasesigna paigaldamine just olulist kokkuhoidu ei võimalda võrreldes mõne muuga. Ma peaks juba homme auto kindlustusele ette näitama. Kui selguks et signa olemas ja ainult aktiveerimise ja anduri lisamise vaev siis ehk tasuks tulla.
to Dixi: sa võid neid lukke ju murda,aga immost ei saa ilma orig.võtmeta üle,ega ümber
to Garu:TWICE nimeline ecu tegeleb lukkude signa,immo ja saja muu huvitavaga,seega vajab signa ainult aktiveerimist,eeldusel,et eelnevalt oled
paigaldanud akusireeni,kapotilüliti ja klaasipurustusanduri,mis kokku maksavad
4650.- ja paigaldus võtab pool tundi + aktiveerimine Tech-2 ga.Täpselt,nagu
t8 mainis.
to Garu:TWICE nimeline ecu tegeleb lukkude signa,immo ja saja muu huvitavaga,seega vajab signa ainult aktiveerimist,eeldusel,et eelnevalt oled
paigaldanud akusireeni,kapotilüliti ja klaasipurustusanduri,mis kokku maksavad
4650.- ja paigaldus võtab pool tundi + aktiveerimine Tech-2 ga.Täpselt,nagu
t8 mainis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
to Garu:TWICE nimeline ecu tegeleb lukkude signa,immo ja saja muu huvitavaga,seega vajab signa ainult aktiveerimist,eeldusel,et eelnevalt oled
paigaldanud akusireeni,kapotilüliti ja klaasipurustusanduri,mis kokku maksavad
4650.- ja paigaldus võtab pool tundi + aktiveerimine Tech-2 ga.Täpselt,nagu
t8 mainis.
Päris karm hind akusireeni ja kahe lihtsa anduri eest. Aftermarket alarmidel maksab terve süsteem koos paigaldusega samapalju. Aga see ecu muu tootja sireeni ja andureid omaks ei võta?
Huvitav oleks veel teada kas sellele süsteemile ka lisaandureid panna annab, näiteks põrutus - kallutusandur. Et auto appi karjuks kui kui keegi autot minema vedama hakkab või lihtsalt parklas ära rihib.
saab lisada "tilt" tüüpi kallutusanduri.
Saab ei võta omaks teiste tootjate vidinaid,ka akusireen on datasiinide
kaudu ühenduses terve auto arvutivõrguga.Kapotilüliti võid muidugi ise leiutada,aga pasun+lüliti "kit" ina on oluliselt odavam,kui paljas pasun osta ja lüliti ise aretada.
Ükski aftermarket`i signa ei suuda kompenseerida tehasesigna võimalusi ja vargakindlust Saabi puhul.
Aga võid näiteks paigaldada tehasepuldiga adapteeruva "Cobra" ja kõik saab jälle jube hea,pea-asi on korrektne paigaldus.Immost ilma võtmeta
mööda ei saa niikuiniiiii.
Saab ei võta omaks teiste tootjate vidinaid,ka akusireen on datasiinide
kaudu ühenduses terve auto arvutivõrguga.Kapotilüliti võid muidugi ise leiutada,aga pasun+lüliti "kit" ina on oluliselt odavam,kui paljas pasun osta ja lüliti ise aretada.
Ükski aftermarket`i signa ei suuda kompenseerida tehasesigna võimalusi ja vargakindlust Saabi puhul.
Aga võid näiteks paigaldada tehasepuldiga adapteeruva "Cobra" ja kõik saab jälle jube hea,pea-asi on korrektne paigaldus.Immost ilma võtmeta
mööda ei saa niikuiniiiii.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga kuidas ma korrektset paigaldust kontrollin. Ma võin ju ise kõrval seista alarmipaigaldajal aga mida jälgida?
Saab õnneks ei kuulu varaste lemmikute hulka, vandalism ja vargused salongist on suurem oht. Signat nõuab kasko. Ja muidugi mulle endale meeldiks ka et auto appi hüüaks kui keegi kallale läheb talle.
Saab õnneks ei kuulu varaste lemmikute hulka, vandalism ja vargused salongist on suurem oht. Signat nõuab kasko. Ja muidugi mulle endale meeldiks ka et auto appi hüüaks kui keegi kallale läheb talle.
Tihti paigaldatakse alarm nii,et iga veidi elektrit tundev ants sellest kiiresti
mööda suudab minna.Teine häda(eriti elektrooniliselt juhitavate diislite puhul)on valede ahelate katkestamine.
mööda suudab minna.Teine häda(eriti elektrooniliselt juhitavate diislite puhul)on valede ahelate katkestamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna tehaseimmo on peal siis alarmipoolsel lisaahelate katkestamisel vist eriti mõtet pole või mis? Vähemalt ma ise mõtlen et mida vähem alarmipaigaldaja saabi enda juhtmestikku retsib seda parem. Kui suur oht on et alarmipaigaldaja elekrisüsteemi nii ära retsib et pärast igasugu muid elektriprobleeme tekib?
See mu jutu point oligi,kui täpselt ei tea,kuhu juhtmesse ja mis moodi vahele istuda,läheb jubedalt aega ja see nullib odavama signa hinnavahe.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hind tuli siiski odavam. Mulle öeldi fiks hind mis sisaldas paigaldust. Tüüp mässas küll poole neljast kuni üheteistkümneni öösel aga hind jäi paika.
Mis hinnavahe nullib on see et aftermarket signa on ikka nagu peedist pesumasinale trumli tegemine. Käisin ise vahelduva eduga tööd vaatamas ja tean täpselt kuidas paigaldatud on. Originaaljuhtmestik jäi praktiliselt kahjustamata nii et sellest probleeme ei teki. Aga samas näiteks pagasiniku avamisel või nupu kogemata mitmekordsel vajutamisel kipub signa vahel peale minema, sellised kiiksud mida originaaliga poleks olnud.
Mis hinnavahe nullib on see et aftermarket signa on ikka nagu peedist pesumasinale trumli tegemine. Käisin ise vahelduva eduga tööd vaatamas ja tean täpselt kuidas paigaldatud on. Originaaljuhtmestik jäi praktiliselt kahjustamata nii et sellest probleeme ei teki. Aga samas näiteks pagasiniku avamisel või nupu kogemata mitmekordsel vajutamisel kipub signa vahel peale minema, sellised kiiksud mida originaaliga poleks olnud.
Saabi signadel on õnneks jah lülitite reageerimisaeg suht pikaks timmitud,nagu ka näiteks Cobral
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989