konditsioneeri torud

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#1

tahtsin teada, kas on mõtet minna kuhugi romulasse otsima kondi torusid või tuleb odavam osta Vikingist vajalik toru 3200.- eest? Neil seal hetkel veel 20% sooduskampaania ka varuosadele...
Auto siis ikka mu enda oma 900, 97, 2.0T
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#2

minul õnnestus antilt saada kondi kasutatud toru üle poole soodsamalt, kui uus. Tegemist oli siis 9000 Seiko-Seiki pumba versiooniga.

ei näe suurt vahet uuel ja mehaaniliste vigastusteta kasutatud torul. vähemalt ei ole hinnavahe küll seda väärt.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Vahet ei pruugi olla, aga saada neid seal romulas ikkagi ei ole..:) Vähemalt mitte kohalikes, seal pole SAABegi. Kui tõesti spetsidel jutub selliseid asju olema, on tore.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#4

romulatele jah eriti loota ei ole. aga mõni ikka müüb varuosadeks. nt. mina oleks sama vooliku saanud ka ühe börsis kuulutaja käest, aga ei tahtnud hinda alla lasta piisavalt ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#5

Ei soovita kasutatud toru otsida. Nendes kasutatud kummi osades ei saa kuidagi kindel olla. Ja seejuures seda on päris raske leida ja kui leiad siis reeglina muhvid on nii kinni, et neid ei saa lahti keerata (ots murdub ära).
On raske ka selgeks teha kas toru on terve, kas või ainult survekatset teha, selleks on vaja mingit rakist välja mõelda. Et maksad raha kasutatud lõdviku eest, paned seda peale, lastakse sulle freooni sisse ja avastadki lekket - tulemuseks freoon jookseb välja, konditsioneer ei tööta, raha ka pole.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#6

ma pigem selle koha pealt kardangi, et kui mu enda kondi toru on läbi ussitanud, siis kui ostan romulast mingisuguse, pole kindel et see ka selline pole... aga kui seal on juba ka mingid kummijunnid siis jah pole mõtet hakata piduse asjaga nikerdama. Ja nagu ma aru saan siis B-osasid ei olegi kontidele vist või olen ma halvasti informeeritud?
Vasta