Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas
Kunagi ammu ammu kui taevas oli sinisem ja rohi rohelisem sain mina ka load. Kuna juhtus see siis kui olin 18 sain alusada ka autoomaniku elu. Alusada sai väiksesest 44kw-sest diislist. Kuid aeg läks edasi ja peale seda olen jõudnud ära vahetdada nüüdseks juba päris palju erinevaid sõidukeid.
Kord olin aga taaskord istumas auto24.ee lehel ning piilumas huvitavaid variante. Seal torkaski silma üks päris kena (vähemalt minu jaoks) Saab mida olingi juba järgmisel päeval vaatamas. Vaatasin ja vaatasin ning proovisin ka sõita. Just see oligi üks suur viga. Siis saingi endale haiguse külge ja ei pidanud kauem vastu. Pidin saama Saabi omanikuks, mis on üldises järjestuses minul meeldivalt 13-s :thumb:
Auto oli pärit Taanist. Sai siia arvele ning juba 07.02.2008 oligi ta päris minu oma. Läbisõiduks oli tol hetkel umbes 180000 km.
Üldiselt tundub olevat enam vähem korras. Välja arvatud mõned üksikud asjad nagu näiteks, väike roosteuss parema tagatiiva ja karbi vahel, turborõhu näidik, kont, istmesoojendused ja veel nipet näpet. Juba esimesel sõidunädalal aga andis otsad üks mootorirull mille tulemusena tuli vahetada veel üht teist. Loomulitult ka kõikvõimalikud filtrid ja mõningad mahlad. Muidu aga ei ole suuri investeeringuid veel nõudnud. Seega :notworthy:
Aga mõned pildid siis kah. Räägitakse ju et üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.
(Muideks nüüdseks ei ole ma enam müügiplatsi reklaam vaid samuti saabnet.ee numbrialustega)
Tänaseks sai vahetatud ka soonrihm mis sõitis juba mitu kuud pakiruumis ning pisut sai Aura 1.5 l pudeliga modifitseeritud õhu sisselasku filtri juurde.
Kord olin aga taaskord istumas auto24.ee lehel ning piilumas huvitavaid variante. Seal torkaski silma üks päris kena (vähemalt minu jaoks) Saab mida olingi juba järgmisel päeval vaatamas. Vaatasin ja vaatasin ning proovisin ka sõita. Just see oligi üks suur viga. Siis saingi endale haiguse külge ja ei pidanud kauem vastu. Pidin saama Saabi omanikuks, mis on üldises järjestuses minul meeldivalt 13-s :thumb:
Auto oli pärit Taanist. Sai siia arvele ning juba 07.02.2008 oligi ta päris minu oma. Läbisõiduks oli tol hetkel umbes 180000 km.
Üldiselt tundub olevat enam vähem korras. Välja arvatud mõned üksikud asjad nagu näiteks, väike roosteuss parema tagatiiva ja karbi vahel, turborõhu näidik, kont, istmesoojendused ja veel nipet näpet. Juba esimesel sõidunädalal aga andis otsad üks mootorirull mille tulemusena tuli vahetada veel üht teist. Loomulitult ka kõikvõimalikud filtrid ja mõningad mahlad. Muidu aga ei ole suuri investeeringuid veel nõudnud. Seega :notworthy:
Aga mõned pildid siis kah. Räägitakse ju et üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.
(Muideks nüüdseks ei ole ma enam müügiplatsi reklaam vaid samuti saabnet.ee numbrialustega)
Tänaseks sai vahetatud ka soonrihm mis sõitis juba mitu kuud pakiruumis ning pisut sai Aura 1.5 l pudeliga modifitseeritud õhu sisselasku filtri juurde.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
136 kw ja ng--- hea valik!
kui ise peaksin kunagi yhe auto peale jäämna, siis oleks see ka ng. võimas ja odav masin ja kulujubinaid ka kõikjal juba saada. mis kõige rohkem häirib ng puhul on liiga kõrge tagumine ots, mis järskudes kurvides kreeni liiga läheb. aga 100 kg pagassis teeb asja heaks. yhesõnaga tagumist otsa prooviks kõvasti allapoole lasta ja hästi jäigad vedrud panna.
edit: ja pea hoolega silmas mida hr. kasparius teeb ja tee järele!
kui ise peaksin kunagi yhe auto peale jäämna, siis oleks see ka ng. võimas ja odav masin ja kulujubinaid ka kõikjal juba saada. mis kõige rohkem häirib ng puhul on liiga kõrge tagumine ots, mis järskudes kurvides kreeni liiga läheb. aga 100 kg pagassis teeb asja heaks. yhesõnaga tagumist otsa prooviks kõvasti allapoole lasta ja hästi jäigad vedrud panna.
edit: ja pea hoolega silmas mida hr. kasparius teeb ja tee järele!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mulle kah meeldib :P
Eks ma püüan ennast asjaoskaja härra tegemistega paremini kurssi viia.
Kui läheb plaanijärgselt siis järgmise kuu algul (või selle lõpus) lasen üle vaadata läigukasti poolse vasaku pooltelje (seal logiseb kuidagi kahtlaselt) ning saada alla jäigemad (madaldus) vedrud. Seejärel aga härra Sebastjani külastamine.
Eks ma püüan ennast asjaoskaja härra tegemistega paremini kurssi viia.
Kui läheb plaanijärgselt siis järgmise kuu algul (või selle lõpus) lasen üle vaadata läigukasti poolse vasaku pooltelje (seal logiseb kuidagi kahtlaselt) ning saada alla jäigemad (madaldus) vedrud. Seejärel aga härra Sebastjani külastamine.
Nonii. Nüüd vaatavad kindlasti pooled vanemad olijad mind imelikult aga see on blacklight. Pole veel jõudnud korralikult juhet ära peita ning asja jaoks eraldi klahvi muretseda. Kõik on alles ees.
Klaasis minul on küll jah mõned täkked aga õnneks mitte selline.
Klaasis minul on küll jah mõned täkked aga õnneks mitte selline.
Aitäh =)
Ega otseselt ei ole küll mingit erilist kasu. See ikka rohkem dekoratsioon. Igal juhul pimedas linnavälisel teel on sellega suht nõme sõita kuna paistab silma. Aga üldiselt on lahe... silmamunad, hambad ja küüned helendavad :P
Black panel minul aga töötab vaid osaliselt.
Ega otseselt ei ole küll mingit erilist kasu. See ikka rohkem dekoratsioon. Igal juhul pimedas linnavälisel teel on sellega suht nõme sõita kuna paistab silma. Aga üldiselt on lahe... silmamunad, hambad ja küüned helendavad :P
Black panel minul aga töötab vaid osaliselt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Panel#Black_Panel ütleb sellist asja:
"While active, other instruments were allowed to illuminate themselves when driver attention was required."
Minu NG900-l lülitub Black Panel välja näiteks siis, kui ma kipun ülemäära kiirustama.
EDIT: näbedad nopud... :P
"While active, other instruments were allowed to illuminate themselves when driver attention was required."
Minu NG900-l lülitub Black Panel välja näiteks siis, kui ma kipun ülemäära kiirustama.
EDIT: näbedad nopud... :P
Algselt postitas: binleo
Kui bensiin on otsakorral või temp kõrge siis töötabki black panel poolikult. Muidu 5+ auto, õnnitlen!
Ega sa ometis seda tõsiselt mõtle? :freak:
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
- Asukoht:
- Auto:
õnnitlused ka minu poolt :drink:
endal pea samasugune, isegi värv. vaid veitdi vanem, automaatkäigukasti ja nahksisuga. ning 2 ust, millest meile piisab. sõbrad muidugi nurisevad ;)
kurvides tõesti veits raskevõitu pean ilmselt ka siintoodud soovitust kuulda võtma.
aga muidu väga rahul. endal olnud ka ca 10 auto ringis ja eks neist kõigil ole oma eelised, kuid saabi vastu ei vahetaks neist ühtegi ;)
endal pea samasugune, isegi värv. vaid veitdi vanem, automaatkäigukasti ja nahksisuga. ning 2 ust, millest meile piisab. sõbrad muidugi nurisevad ;)
kurvides tõesti veits raskevõitu pean ilmselt ka siintoodud soovitust kuulda võtma.
aga muidu väga rahul. endal olnud ka ca 10 auto ringis ja eks neist kõigil ole oma eelised, kuid saabi vastu ei vahetaks neist ühtegi ;)