Siduri pedaal pehme.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Hommikul istusin autosse tahtes tööle sõita ja vajutan sidurit, et käik välja võtta, aga siduri pedaal jumala vedel. Et kas töö- või peasilinder on öö jooksul ära lennanud. Oskab keegi midagi arvata. Auto siis 900 klassik.
üldjuhul-kui töösilindri juurest lekib-siis see peaks näha olema. Auto all peaks väike loik olema.
Rusikareegel pidi olema, et kui vedelik paagist kadunud, siis töösilinder nässus, kui vedelik alles, siis peasilinder.
Ise vahetasin väikeste vahedega mõlema silindri tihendid.
Peasilindri puhul võtsin vaiba ära, sest kolbi välja võttes voolab seda sodi ikka üksjagu välja ja plekke on raske eemaldada.
Sellele pääseb ligi siis jalgade juurest.
Kui tükk aega pole keegi selle süsteemiga miskit teinud on mõlemas silindris musta kõntsa üksjagu.
Muidugi võiks ka vaadata, ega õhutusnippel lahti või toru/voolik kuskilt katki pole
Rusikareegel pidi olema, et kui vedelik paagist kadunud, siis töösilinder nässus, kui vedelik alles, siis peasilinder.
Ise vahetasin väikeste vahedega mõlema silindri tihendid.
Peasilindri puhul võtsin vaiba ära, sest kolbi välja võttes voolab seda sodi ikka üksjagu välja ja plekke on raske eemaldada.
Sellele pääseb ligi siis jalgade juurest.
Kui tükk aega pole keegi selle süsteemiga miskit teinud on mõlemas silindris musta kõntsa üksjagu.
Muidugi võiks ka vaadata, ega õhutusnippel lahti või toru/voolik kuskilt katki pole
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Vahetati peaajami mansetid kolmapäeval ja täna hommikul jälle sama lugu. Et äkki jäi kuhugi õhk vahele, et kuda seda välja ajada või manada. Piduriajami õlipaak oli ka alla min-i.
kui just vahetati ja seisma jätsid, siis võib küll õhku veel sees olla
ma oma 99-l võtsin ka mootori maha ja sellega seoses ka torud lahti ja pärast pumpasin pedaali nagu ...
Õhk tuli välja. Lihtsalt pumpasin nagu hullumeelne.
On küll igatsugu soovitusi anum survestada ja siis õhutusniplist õhk pudelisse lasta, kus on pid. vedelikku põhjas, aga vähemalt mu ''üsi üsil'' on alati lihtsalt välja tuld
ma oma 99-l võtsin ka mootori maha ja sellega seoses ka torud lahti ja pärast pumpasin pedaali nagu ...
Õhk tuli välja. Lihtsalt pumpasin nagu hullumeelne.
On küll igatsugu soovitusi anum survestada ja siis õhutusniplist õhk pudelisse lasta, kus on pid. vedelikku põhjas, aga vähemalt mu ''üsi üsil'' on alati lihtsalt välja tuld
no väga võimalik, et nüüd on siis järg töösilindri käes. Mul 99-l lendasid nad ka suht järjest. Kui see mittelahutamise viga nüüd tekkis, siis ikka ilmselt viga kuskil hüdraulikas, kuigi 99-l ja 900-l on veel üks vanadusest tekkiv viga: nimelt on seal üks hark, mis ühendab pedaali selle peasilindri kolviga. Vot ja selles hargis on kaks ümarat ava, millest selline ümar stift läbi läheb. Need ümarad avad kuluvad ovaalseks ja nüüd pedaali vajutades jääb see lükkamismaa selle kulunud ava tõttu lühemaks. Tulemuseks on, et sidur ei lahuta hästi. Loll lugu on, et seda harki kätte saada ja need avad täis keevitada ja õigeks viilida, selleks peab jälle peasilindri kolvi välja võtma. Ise võtsin ka selle silindri lahti ja vahetasin mansetid ära maja ees, aga ei viitsinud seda harki kusagile keevitama minna, kuna ta ei olnud ka eriti kulunud.
Aga kui pedaal pehme, siis ikka võiks äkki õhk sees olla...
edit tuli veel meelde, et see viienda käigu sisseminek võib olla ka segatud, kui see käiguvahetushoova ühendus on lõtkuga, mis on tulemüürist natuke eespool eenem käigukasti. Lisaks saab veel regullida seda hoovastikku.....
Aga kui pedaal pehme, siis ikka võiks äkki õhk sees olla...
edit tuli veel meelde, et see viienda käigu sisseminek võib olla ka segatud, kui see käiguvahetushoova ühendus on lõtkuga, mis on tulemüürist natuke eespool eenem käigukasti. Lisaks saab veel regullida seda hoovastikku.....
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Läkski töösilinder ja siduriketas ja survelaager vahetusse. Nüüd oleks vaja veel kollektoritihend ära vahetada. Siis asuks kere tööde juurde. Küsimus kah, et ega kellelgi ei ole vasakut tagumist ust üle. Teised uued olemas, ootavad värvi.