Tere,
Mul on selline küsimus, et mis ja kui palju erineb klassiku lahjematel turbomootoritel? Näiteks mul on 90'a 16v LPT klassik ilma coolerita (107kW). Mille poolest erineb antud isend 87'a 16v (110kW) cooleriga klassikust? On's peale vahejahuti veel mingisuguseid erinevusi?
/// ette tänades, tarzic
107kW vs. 110kW
Siin on ka jupid mis On erinevad välja toodud:)
http://900aero.com/main/diy_main_lpt.htm
http://900aero.com/main/diy_main_lpt.htm
Mnjah, seda LPT to FPT juhendit olen ka ise uurinud. Kuid kas minupoolt mainitud 110kW IC'ga mootor on siis tõesti FPT? Ma ise oma rumalusest kipun arvama, et pigem on tegemist ehk ilma katalüsaatorita ning parendatud turbo-jahutusega LPT'ga?
Parandage mind kui eksin...
Parandage mind kui eksin...
Algselt postitas: Cyber
110 on kuidagi kahtlane nummõr... äkki ikka 118.
On jah tiba imelik nummõr, pole nagu varem sellist versiooni kohanud. Samas mobile.de leiab kah mõned sellised isendid ning aasta-arv 87 jookseb ka sealt läbi.
VIN decoder ütleb 110kW isendi kohta järgmist --> Engine type: B202 16V Turbo with intercooler
Samas minu madalsurve klassiku kohta annab decoder --> Engine type: B202S - 2,0L
Et võta siis nüüd kinni mis aparaat see 110kW on täpselt

Kõik on OK.Minu 86a.Turbo Commander on 8v, 110 kw,APC,INTERCOOLER ja FPT.Neid tehti ainult Shveitsi turu jaoks 200 tk.Üks on eestis ja tahaks ta täielikult ära taastada.Praegu sõidan temaga iga päev(ainuke auto millega tekib maanteel lendamise tunne), talveks läheb garaazi.