Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits

misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#26

P Juun 03, 2007 23:45

Autole pandi uus mootorikett ja kõik vidinad mis sellega kaasas käivad:head:.
Väljast kuulates nurrub mootor nüüd päris tasa võrreldes sellega mis kolinat ta enne tegi:thumb:

Sellega kaasnevalt vahetati ära ka kõik vedelikud ja õlid ning pandi uued küünlad ja esimesed piduriklotsid:)

Kogu väljaminek oli 19K-d.

Varsti peaks otsad andma turbo millel vurr sees juba loperdab. Kui panna Mitsu oma siis läheb 20K-d veel.

Nii ,et Saabiga ikka igav ei hakka:P
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#27

E Juun 04, 2007 14:56

Uhh, ei taha mõelda, et korraga sellist klotsi välja peaks käima.
Mis teha Saab tahab oma osa.
Sent from my Monte Carlo using B236
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#28

E Juun 04, 2007 22:34

Algselt postitas: kasparius
Uhh, ei taha mõelda, et korraga sellist klotsi välja peaks käima.
Mis teha Saab tahab oma osa.


Jah oleks võinud hoopis koju uue plasmateleka selle raha eest osta.:eureka:

Eelmise auto - Toyota Camryga sõitsin 4aastat ja selle aja sees vahetasin vaid piduriklotsid ,õli ,filtrid ,puksid ,käsipiduritrossi ning tagaamordid + veel esiotsa avarii mis läks mingi 4K-d.

Saabiga olen sõitnud 5kuud ja läinud on kokku 22K-d. Aga loodan ,et vahetades välja elutähtsad vidinad - sõidan selle Saabiga veel kaua:thumb:
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#29

P Juul 13, 2008 2:00

Praegu sõitnud juba üle aasta ja vahetuses olnud kõik puksid ja taga amordid. Ning Viking Motorsi holdusega vahetati välja õli , salongi filter ja genekarihma süsteem mis läks kokku 10000. Nii et be care. He hee.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#30

P Juul 13, 2008 2:03

Üldiselt vaatan juba uusi Saaabikuid aga neil on tagumikud ära nülitud nagu jänese pepu. Esiots ja tagumik nagu ei harmoniseeru.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#31

N Juul 31, 2008 2:47

Olen oma saabikul välja vahetanud puksid ,rihmad,ketid jne. Huvitav tähelepanek oli peale generaatori rihma ja sellega kaasnevate osade vahetamist. Enne mul armatuuris mõningad tuled ei põlenud ja hoolduses öeldi ,et peaks pirne vahetama aga peale rihma vahetust kõik tuled särasid nagu originaalis.

Alla sai veel pandud uued Bridgestone rehvid ja ülevaatusel sai käidud :) -kus ülevaatajal oli öelda küsimuse peale: Kas olid mõned vead kah?.... "Täiesti korras masin ja mis ma selle peale ikka kostan, kui midagi oleks siis ütleksin".
ipi
Postitusi: 152
Liitunud: K Juul 11, 2007 10:49
Asukoht: Rakvere
Auto:

#32

N Juul 31, 2008 9:16

Kusjuures mu 9-5 l ka tagaluugil roostet, nii siseäärtes, kui ka numbrialuse juures, ometi 2001 aasta masin.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#33

N Juul 31, 2008 9:24

Algselt postitas: ipi
Kusjuures mu 9-5 l ka tagaluugil roostet, nii siseäärtes, kui ka numbrialuse juures, ometi 2001 aasta masin.


Kunagi omasin 2001 a. 9-5 universaali. Tagaluuk roostetas mõlemast alumisest nurgast.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#34

T Sept 08, 2009 0:34

Talvel maanteel sõites lendas mingi jäätükk eessõitvalt veoautolt esitiivaall olevast tuulutusavast sisse lüües eest ära võre.

Tabas vist kliima radikat ,sest suvel sai paar päeva tunda seda vana head higistamist kliimata autos.

Sai siis uus radikas pandud ja nüüd jälle kõik ok:headbang:
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#35

E Nov 08, 2010 19:17

Vahepeal on palju liitreid bensiini paaki voolanud ning spidomeetri näit ületanud 200k piiri.

Pilt


On käinud ka mõtted uuema Saabiku peale aga uued 9-5ed ei sobi enam mu tagasihoidliku maitsega.
9-3 on normaalse välimusega aga seest jääb jälle liiga kitsaks.

See universaal 9-5 mis lähiaastatel välja pidi tulema paistab pildilt päris huvitav.
Loodan ,et nad enam esitulede ümber neid nõmedaid läikivaid prilliraame ei pane ning tagaots ei häiriks silma nii räigelt nagu neil praegustel.

Nii kaua investeerin sellesse vanasse Saabi.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#36

E Nov 08, 2010 19:44

Püüdsin ka esitulede kojamehi põlveotsas parandada:

Pilt

Mitu korda sai maha võetud ja jälle tagasi pandud kuni lõpuks kõik detailid selgeks said.
Kui tehtavad tööd ja nende järjekord selge siis võtab parandamine aega u30min.
Puhastasin mikromootorite seest suurema mustuse ära ja lükkasin voolu taha.
Kärsatasin mootorit nii kaua kuni ülejäänud tahm ära põles ning mootor hakkas normaalselt tööle.
Hammasratas tuleb kah õigesse asendisse tagasi panna muidu hakkab kojamees valetpidi käima.
Ühe-poole kojamehel käib hammasrattas olev auk üles - teisel alla poole.

Aga tegelt oleks hea uued mootorid osta ,sest peale parandamist töötasid kojamehed u.2kuud ja jäid jälle seisma.
Nüüd tõmbasin kojamehed lihtsalt stepslist välja.

Eelmine talv hakkas seoses välistemp. muutustega signa karjuma.
Tegin siis juhipoolses esirattakoopas olevast Signast kah "unplugged" versiooni.
Lugesin siis erinevaid versioone netist kuidas selle Signa karjumisega mässatud on. Küll inimesed vahetasid Signa karbis olevaid akusid jne.

Lõpuks hakkas mind häirima peale süüte sisse lülitamist pidev teade SIDil - "Service Theft Alarm".
Otsustasin Signa uuesti vooluvõrku ühendada ja vaatata mis toimub.
Nüüd juba üle poole aasta möödas ja pole enam karjuma hakanud.
Vaatab mis talvel toimub kui temp. kõikumised suuremad.

Selle Signaga jamamisel hakkas aga raadio jumpsima. Algul viskas "Radio Code" teate. Tõmbasin siis kaitsme välja ja panin tagasi ning raadio jälle töötas kuni lõpuks see enam ei aidanud.

Nüüd 5 sek. töötab ning viskab teate "Radio Locked" ja ei aidanud isegi Tech2 ga ühendamine. Tech2 leidis raadio üles aga nii kui hakkad seadistama kaotab raadio ära ning andis mingi "Warningu".

Ühesõnaga otsustasin täiesti uue helisüsteemi autosse aretada.
Ustesse pannakse müraisolatsioon ning Ebayst ostsin multimeedia.

Sain selguse ka tagaluugi roostetamisele. Nimelt on enne minu kätte jõudmist auto tagaosa saanud kerge laksu mis oli kehvalt parandatud.
Tagumine pamper hakkas hõõruma vastu tagaluuki.
Otsustasin seoses tagaluugi parandamisega tervel autol olevad iluvead ja kriimud lasta korda teha. Nüüd on auto välimus nagu uus:thumb:
Ainuke asi mis veel puudu on esipampri all olev must väike võre mis kunagi jäätükiga minema lendas. Romulast annavad kah ainult terve pampri kaupa ja ei tükelda:wall:

Talveks muretsesin ka uued valuveljed 16" Fondmetal 7200
Pilt

aga kapslid on puudu. Neile Saabi originaalid ei sobi. Liiga väiksed augud.
Uurisin igalt poolt aga kuskilt ei leidnud. Ei tea kas nii väikseid Saab kapsleid on üldse olemas.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#37

T Nov 09, 2010 21:37

http://photo.platonoff.com/Auto/20080730.Saab_9-5_ACC_Air_Distribution_Motor/?all

Peab vist sellise töö ette võtma. Esiklaasile ei suuda ACC enam õhku suunata. Muudest aukudest puhub.

ACC andis veateate 14.

Töökojas mees ütles ,et tunniga peaks hakkama saama.
Läks aga terve päev. Vaatasin ,et lausa mitu meest oli auto kallal.
Nüüd puhub esiklaasile sellise survega ,et plastik lausa ragiseb.
Puhub vist selle õhu ka esiklaasile mis enne nõrgalt küljeklaasidele läks.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#38

L Nov 20, 2010 21:23

Nüüd sai siis lõpp tehtud 6kuud ilma helita autosõidule.

Otsustasin mingi normaalse heli autosse paigaldada.
Multimeediaks panin Pioneer AVH-3200DVD
Kõik kõlarid panin Hertz Energy seeria omad.

Tegin ühe pildi kah pagassist paigalduse ajal:
Pilt

Kõik toimib väga hästi.
Ainuke asi mis häirib :
paigaldaja ei suutnud leida moodust jätta makk tööle ka peale süüte välja lülitamist.
Makk töötab vaid kui süüde sees või mootor käib.

Saabi originaalmakil lülitas alles siis voolu välja kui võtme süütelukust välja võtad.
Lugesin alles praegu sellist asja:

Pilt

Ei tea kas Saabil on üldse mingi võimalus kuulata seda pilli ilma süüdet sees hoidmata?

Panin eraldi lüliti maki jaoks.

Heh! Suure kuulamise peale andis 10a vanune originaalaku otsad. Ei suutnud vist lühikeste sõiduvahemaadega end täis laadida.
Ostsin uue ja suuremate ampritega aku - Exide Premium 77Ah.Pioneer AVH-3200DVD
Vasta