Klassiku soojenduse mured
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
juhipoolsest kõlari luugist saab kraani vaadata ja vajadusel ka kätte. alt mutikad lahti tuleb ennem keerata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
kas kraani ja nupu vahel kardaan ikka on alles? Kas kraan liigub korralikult? Kas nupust keerates üldse on tunda, et midagi nagu keerataks? Vanematel mudelitel oli seal metallkraan, mis ära kivistus ja roostetas. Siis ei liikunud see nupp ka mitte üks raas ja kardaan keerati ka puruks "heal juhul'. Uuemad peaks plastikust olema, need ei mädane nii.
Aga jah, nagu Ivomets ütles kiika sealt juhipoolsest kõlariaugust sisse. Selline kõverike torudega jublakas peaks paistma. Pildil, nr. 5
Aga jah, nagu Ivomets ütles kiika sealt juhipoolsest kõlariaugust sisse. Selline kõverike torudega jublakas peaks paistma. Pildil, nr. 5
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oeh.. ikka puust ja punaseks peab tegema... kui sa kodus köögikraani lahti keerad, kas siis on ka ainult 2 asendit, tuleb vesi ja ei tule vesi?? Vist mitte. Sama on ka selle soojenduskraaniga. Natuke lahti - natuke sooja, palju lahti - palju sooja. Terve pool pööret annab keerata, sinna sisse mahub täielik külm kuni räige saun.
Classicul on see värk sedapidi, et kui soojendus kinni keerata siis mootori jahutusvedelik läbi soojendusradika ei käi ja autosse ka sooja ei puhuta. Kogu sissepuhutav õhk käib üle radika ja vastavalt sellele, kui soe su radiakas on, soojeneb ka õhk. Tänu sellisele ülesehitusele on võimalik ülekuumenemise all kannatavale autole natuke lisajahutust leida, pannes soojenduse täisvõimsusele ja teed aknad lahti (muidu võid ise kuumarabanduse saada :)).
Tonnistel on teistpidi, seal käib kogu aeg jahutusvedelik läbi radika, mis on kogu aeg tuline. Temperatuuri regullitakse segades üle radika tulevat sooja õhku külmemaga, mingi kaval klapimehhanismus selleks seal.
Classicul on see värk sedapidi, et kui soojendus kinni keerata siis mootori jahutusvedelik läbi soojendusradika ei käi ja autosse ka sooja ei puhuta. Kogu sissepuhutav õhk käib üle radika ja vastavalt sellele, kui soe su radiakas on, soojeneb ka õhk. Tänu sellisele ülesehitusele on võimalik ülekuumenemise all kannatavale autole natuke lisajahutust leida, pannes soojenduse täisvõimsusele ja teed aknad lahti (muidu võid ise kuumarabanduse saada :)).
Tonnistel on teistpidi, seal käib kogu aeg jahutusvedelik läbi radika, mis on kogu aeg tuline. Temperatuuri regullitakse segades üle radika tulevat sooja õhku külmemaga, mingi kaval klapimehhanismus selleks seal.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kardaan või see nublakas kraani otsas?? Kraani otsa vist eriti lappida ei õnnestu, vaja vahetada. Ja noh, kardaaniga sama lugu. Ilmselt murdunud on see just seetõttu, et kraan on kinni kuivanud ja ei liigu enam. Tuleks ravida põhjusi, mitte sümptoome..:)
Peale kuuma suve oli üks jahedam päev vajadus SAABI sooja järele, kuid mida ei tulnud, oli soe :gun: Otsinguga pikapeale leitud käesolev teema ning probleem tänu siinsetele juhistele/joonistele 10-15 minutiga kõrvaldatud (nimelt oli see "plastikkardaan" kraani otsast ära tulnud millegipärast...), kui kaasa arvata õigete tööriistade otsimine jms.
Anyway, kuna käesoleva teema leidmine võttis siin oluliselt rohkem aega, kui probleemi kõrvaldamine, siis teeksin ettepaneku käesolev teema Tarkuseterade alla tõsta! :thumb:
Anyway, kuna käesoleva teema leidmine võttis siin oluliselt rohkem aega, kui probleemi kõrvaldamine, siis teeksin ettepaneku käesolev teema Tarkuseterade alla tõsta! :thumb: