Kas esineb sellist nähtust, et kui mööda kruusateed sõita siis keerutab tolmu tagaklaasile ja hiljem on seal paras kuhi? Säärast probleemi esineb paljudel universaalidel, mahtuniversaalidel. OG 9-3 puhul sellist probleemi ei esine aga kuidas on lood 9-5 universaaliga?
Sondeerin pinda milline võiks olla minu uus Saab:drive:
K: Kas 9-5 universaali luugile koguneb tolm, lumi?
Algselt postitas: roomlane
paistab, et SpeedParts mingit spoilerit sinna üles äärde pakub, kas sellest abi on, ei tea.
![]()
Huvitav, kust see spoiler küll pärit on
terv, teager
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2345
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassikud
Jah. Tagaklaasile koguneb tõesti sodi. St. absoluutselt puhas see klaasi kindlasti ei ole ja kindlasti koguneb sinna rohkem sodi kui sedaani tagaklaasile. Nii oleks juriidiliselt korrektne öelda.
Iseasi kui palju sinna sodi koguneb ja kas see muutub häirivaks.
9-5 kuut on väga hästi tehtud võrreldes mõne muu margi kuudiga. Sinna koguneb sodi niivõrd vähe, et see ei ole absoluutselt häiriv. Täiesti kinni õnnestub teda mätsida ainult väga tugevas lumesajus pikalt sõites. Kruusakate puhul koguneb tolm pigem seepärast et kiirus on tavaliselt väike ja õhupöörised ei ole taga piisavalt intensiivsed. Asfaldile jõudes on ilusti näha kui klaas tasapisi jälle puhtaks muutub. Ja pole mul mingeid spoilasid või muud sarnast.
Lisaks on Saabil õnnestunud kuut teha tagant vaikne, sellega ei saa mitte kõik margid kiidelda ja loomulikult on kuut ka oluliselt ilusam ja mitte nii ajast ja arust näoga kui sedaan.
EDIT: Sellist asja et auto on puhas aga tagaklaas on must, pole küll kunagi olnud. See on täiesti võimatu! Praeguste ilmadega sõites on tavaliselt küljed väga rokased aga tagaklaas on selline määrdunud veidi. Pole pidanud vajalikuks ei kojameest kedrata ega lapiga nühkida.
Iseasi kui palju sinna sodi koguneb ja kas see muutub häirivaks.
9-5 kuut on väga hästi tehtud võrreldes mõne muu margi kuudiga. Sinna koguneb sodi niivõrd vähe, et see ei ole absoluutselt häiriv. Täiesti kinni õnnestub teda mätsida ainult väga tugevas lumesajus pikalt sõites. Kruusakate puhul koguneb tolm pigem seepärast et kiirus on tavaliselt väike ja õhupöörised ei ole taga piisavalt intensiivsed. Asfaldile jõudes on ilusti näha kui klaas tasapisi jälle puhtaks muutub. Ja pole mul mingeid spoilasid või muud sarnast.
Lisaks on Saabil õnnestunud kuut teha tagant vaikne, sellega ei saa mitte kõik margid kiidelda ja loomulikult on kuut ka oluliselt ilusam ja mitte nii ajast ja arust näoga kui sedaan.
EDIT: Sellist asja et auto on puhas aga tagaklaas on must, pole küll kunagi olnud. See on täiesti võimatu! Praeguste ilmadega sõites on tavaliselt küljed väga rokased aga tagaklaas on selline määrdunud veidi. Pole pidanud vajalikuks ei kojameest kedrata ega lapiga nühkida.


