Saab 9-3 Turbo X aka Black Turbo

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
erv
Postitusi: 31
Liitunud: K Mär 19, 2008 18:07
Asukoht:
Auto:

#51

R Apr 25, 2008 12:24

ikka väga kena:thumb:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#52

E Mai 05, 2008 15:20

romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#53

E Mai 05, 2008 15:29

Jeees, väga hea tekst. Päris palju kiideti ikka. Tahan kaa seda neliveo Saabi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#54

E Mai 12, 2008 15:55

karla_poiss
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 15, 2007 20:42
Asukoht:
Auto:

#55

E Mai 12, 2008 23:27

täna nägin ühte 9-3 turbo X liikumas, keeras teine viking motorsi poole. Esmapilgul ei eiristanud teda tavalisest 9-3 kuidagi, vaid suur tähis turbo X näitas ära millega tegu. Kui ma õieti nägin siis oli sellel kas läti või leedu numbri märk
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#56

K Mai 14, 2008 13:44

Sai ka siis proovisõidul selle elukaga käidud. Tegu oli siis manuaalkast + universaal TurboX'ga.

Allpool ehk siis mõned muljed, ja olgu ette öeldud, et tegu minu täiesti isikliku elamuse / kogemuse / arvamusega.

+'id

- Sound oli kena nii Bose kui ka mootor :D
- Möödasõidud läksid nagu lupsti, kui kord mootori enda ja 6 käigulise käigukasti käitumistest aru olid saanud
- 19'' Veljega sõitmine oli palju meeldivam, kui seda ette arvasin, isegi linnas pärnu maantee kõige jubedamad augud pääsküla suunas ei tekitanud väga ebameeldivat kogemust
- Roolitunne, vägagi super, eimingit ujumist ja autovaheline kommunikatsioon toimus vägagi hästi
- Voice Recognicion töötab ... jah ... (Radio, 97.2FM) talle öeldes, täpselt seda ta ka tegi
- Pirellid peavad hästi
- Naeruväärne pidurdusmaa 100'st - 0'ni
- Hea külgpidamine istmetel
- XWD oskab autot ikka naljakal kombel teel hoida ja käitub vägagi "Kaasmõtlevalt"
- Tallinn - Kelia - Tallinn keskmine kütusekulu tuli 13.5 peal. Käitudes "Inimlikult" ja mitte liiga agressiivselt

-'ed

- Tegu ikkagi minu vaatenurgast "Väikse" autoga. Olles alustanud tonnisest ja edasi vaid 9-5 peal saabidest.
- Isegi, kui on väike auto, tundus ta kuidagi natuke kohmakas ja "WAU" effekt, oli ikka kõvasti väiksem, kui seda lootsin / arvasin olevat.
- Iste ei olnud just kõige mugavam. Peale tunnist proovisõitu andis seljavalu natuke tunda küll (Võibolla oli ka natuke vale istepositsioon, aga mul on alati juba seljaga probleeme olnud).

:)Sipelgaz:P
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#57

R Juun 13, 2008 16:18

Ise ka nüüd selle masina sõiduomadused ära proovinud.
Super.....kõva eelis nelivedu ja kõrgus. Auto on kõrgem, kui minu aero.
Ja minek..........................:headbang:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#58

K Sept 10, 2008 15:06

Sai täna ka tehtud tunnine proovi sõit antud mudeliga ehk siis Turbo X'iga.

Tegemist oli universaal kere ning automaatkastiga masinaga. Sai ära nullitud kütusekulu ning asutudki sõitma.

paneme kirja asjad mis meeldisid:

+ iste oli mugav ning pakkus vägahead külgmist tuge (mida on hädasti vaja)
+ 4-vedu
+ eLSD (lülitasime veojõu välja ning asetasime auto 2 rattaga kruusale teepervel ning kahega asfaldile, kohalt startides ei loopinud kruusapoolt ühtegi kivi ning kiirenduses vahet ei tundud)
+ juhitavus oii minule sobilik, samuti ka roolitunnetus
+ 18" veljed koos rehvidega ning alusvankri jäigust oli tugevalt tunda, kuid mitte häirivalt.
+ pidurid ( suurel kiirusel täiestjõust maha pidurdades karjub ABS ning seismajääb vägagi efektiivselt)

Ja negatiivsed elamused:

- automaatkast ( käiguvahetus esimeselt teisele võtab aega igaviku, seda nii Drive asendis kui ka käsitsi vahetades, vahet pole kas sport või tava reshiimis. 2-->3 on juba parem ning 3-->4 ja edasi enam ei häiri.
- kirjas on küll ilusad KW aga kuidagi neid tunda ei ole :(
- Tagant kostus kuidagi palju plärinat. (ilmselt universaal auto võlud?)

Kokkuvõttes enda jaoks:

Manualkast, kuskil 1,5x praegusele võimsusele juurde, sedaan kere ning siis ma juba sügeleks! :P


Edit: Herr Cyber võiks ka oma sõna öelda ta oli ka kaasas.

Edit2: Kusjuures Lisa bonusena veel rool oli hästi käepärane!
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#59

K Sept 10, 2008 15:15

See automaat oli jah üsna jube (käisin kaasas Iffiga)... Niisama kulgemise kast, mitte auto sihipärast otstarbe järgse kasutamise jaoks. Igasugune labidaga selga löömise tunne on ära nuditud. Käiguvahetused võtavad igaviku.. S nupu abil õnnestub küll hoida pöördeid kõrgemal ja vahetab ka 2 käiku maha põhja surudes, aga ikkagi ... võiks äkilisem olla selle kW hulga kohta... No võõras auto ka, sellist kiiruse-kiirenduse tunnet ei kujunenud. Seda paberites mainitud alla 6 sek sajani ma päris hästi ei usu, võibolla manuaalkastiga. Aga jah, antud auto küljes oli see automaat täiesti vale koha peal.

Aga peab nõustuma pidurite ja istmete kiitmisega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#60

K Sept 10, 2008 15:27

Oeh te olete ikka ära rikutud oma tuunitud autodega :fight:
Tahaks ka kangesti X-i ära proovida, kardan küll et pettun, kuna ei lähe nii hästi edasi kui vaja...
Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#61

K Sept 10, 2008 15:29

Ahjaa, tegelikult võib seda asja paremaks ajada keskmine performance kit!

Nordicu vms poisid peaks peale laskma!
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#62

K Sept 10, 2008 15:29

Algselt postitas: Jaanus
Oeh te olete ikka ära rikutud oma tuunitud autodega :fight:
Tahaks ka kangesti X-i ära proovida, kardan küll et pettun, kuna ei lähe nii hästi edasi kui vaja...
Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:


Kas tund aega ei ole piisav?
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#63

K Sept 10, 2008 15:30

Üldiselt miskid naisterahvad käisid jah enne meid.
Algselt postitas: Jaanus
Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#64

K Sept 10, 2008 15:33

Siis on küll imelik. Eks peab end ka proovisõidule kirja panema, siis tean ka mis tunnete :head:
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#65

K Sept 10, 2008 15:43

Sai ka proovitud :) Paar asja nagu häiris aga muidu ikka suuuuper :drive:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#66

K Sept 10, 2008 15:53

Algselt postitas: macadam
Sai ka proovitud :) Paar asja nagu häiris aga muidu ikka suuuuper :drive:


Mis sind häiris?
Iga ratas veab and then some!
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#67

K Sept 10, 2008 15:58

Tundus, et koostöökvaliteet pole päris see, ukse servas oli mingi plast hakanud tihendi alt välja turritama (mu kümme aastat vana 9-5 tundus kuidagi kvaliteetsem) ja müra mis linna kiirusel sõites tagantpolt tuleb on ka natuke häiriv. Eks ta ole rohkem ka auto mis kuulub ühte klassi näiteks Impreza ja EVO-ga ja selle müra saab andeks anda. Kahjuks ei saaud proovida mis ta maanteel ühtlase kiirusega teeb. Bose 12 kõlariga stereo ei ole päris see mis 9 kõlariga Harman & Kardon. Proovisin masinaga paar järsemat kurvi ka võtta ja kurvi lõpus tugevalt kiirendades ... teelpüsivus on esmaklassiline ;)

Nagu Sipelgaz kirjutas, et sellist WAU effekti ta ei tekitanud, ootasin selliselt masinalt midagi teistsugust.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#68

K Sept 10, 2008 16:04

Algselt postitas: Jaanus

Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:


Kurja küll, mina ei ole sellest automaadi "õppimise" mõttest kunagi aru saanud. Kas mitte selleks see "sport" nupp ei ole? Oskab keegi öelda, et mida see nn adapteerumine juurde annab või on mingi muu põhjus miks taolist käigukasti tehakse?
Iga ratas veab and then some!
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#69

K Sept 10, 2008 16:09

Eks see ole üks "hea" vidin penskarite jaoks tehtud.
Normaalne inimene ei sõida ju koguaeg ühtemoodi, vahest tuleb ikka tuju vajutada ka :)

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Jaanus

Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:


Kurja küll, mina ei ole sellest automaadi "õppimise" mõttest kunagi aru saanud. Kas mitte selleks see "sport" nupp ei ole? Oskab keegi öelda, et mida see nn adapteerumine juurde annab või on mingi muu põhjus miks taolist käigukasti tehakse?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#70

K Sept 10, 2008 16:38

Algselt postitas: Jaanus
Siis on küll imelik. Eks peab end ka proovisõidule kirja panema, siis tean ka mis tunnete :head:


Mine proovi kindlasti. Ikkagi esimene 4x4 Saab. (kui 9-7 välja arvata muidugi).

Edit: Jah tõesti 9-2x oli ka. No ülteme siis, et Esimene Saabi päris enda ning Eestis sõitmise võimalusega!
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#71

K Sept 10, 2008 16:55

Algselt postitas: Jaanus
Eks see ole üks "hea" vidin penskarite jaoks tehtud.
Normaalne inimene ei sõida ju koguaeg ühtemoodi, vahest tuleb ikka tuju vajutada ka :)

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Jaanus

Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:


Kurja küll, mina ei ole sellest automaadi "õppimise" mõttest kunagi aru saanud. Kas mitte selleks see "sport" nupp ei ole? Oskab keegi öelda, et mida see nn adapteerumine juurde annab või on mingi muu põhjus miks taolist käigukasti tehakse?


Jah aga kurja neliveo isu tuli küll peale.

Olgu kuidas see Turbo X on aga praeguse minu üheratta veolisele klotsile annab sellega suurelt silmad ette. :red:
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#72

K Sept 10, 2008 17:28

See labidaga selga lajatamine on just modersetel autodel ära nullitud. Ongi eesmärk, et ei tajuks kiirendust.
Pereauto noh.
Macadam - Kindlasti ei astu see raske auto oma 280hj-ga evode ja muude imprezaloomade taktis. ei manu ega autom kastiga. Kõige stokim turboimpreza peaks samakiire olema tegelikult küll, aga noh kes see stokk imprekat ikka võtab.
Uute Saabide juures see ei meeldigi, et kõik on nii rafineeritud :red:
Usutavasti on sel autol ka häid aspekte, mida tasub kindlasti võimaluse korral proovida.
Vähemalt kogu jõu saab asfaldile.
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#73

K Sept 10, 2008 17:35

Algselt postitas: kasparius
Vähemalt kogu jõu saab asfaldile.


Ja samas ainult selle pärast nagu teda ostma ka ju ei hakkaks:wtf: Midagi nagu peaks veel olema.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#74

K Sept 10, 2008 19:11

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Jaanus

Kas tal see automaat on siis tõesit nii uimane? Ilmselt on keegi enne teid sellega rahulikult kulgenud, vaja pisut tuld anda ja käigukast hakkab jälle elama :cool:


Kurja küll, mina ei ole sellest automaadi "õppimise" mõttest kunagi aru saanud. Kas mitte selleks see "sport" nupp ei ole? Oskab keegi öelda, et mida see nn adapteerumine juurde annab või on mingi muu põhjus miks taolist käigukasti tehakse?


Ma sain Tartus tavalist eelmise aast 9-3-e proovida. Mittesport reziimis läks paremini edasi, kui sport reziimis. Sport reziimis vahetas käigud liiga alla jne. Ju siis oli keegi kärsitu teda õpetanud.
55581286
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#75

K Sept 17, 2008 8:11

Räägin ka pisut oma värsketest kogemustest. Tegin esmaspäeval ka selle masinaga proovisõidu ära. Pärast suurt kriitikat olin isegi positiivselt üllatunud selles autos. Täitsa harjumatu on sõita nii, et koguaeg rattad ringi ei käi, kui pedaal põhja vajutada. Kohalt start ja minek kuni 100-ni on täitsa hea. Maanteel kiirendus 80-XXX pole enam nii hea, eks sealt maalt hakkavad XWD eelised ka ära kaduma. Minu jaoks oli see automaat kast täitsa hea, vähemalt 3-4-5 vahetas küll kiiresti ja täpselt, eks selle kastiga harjumine võtab veidi aega. Rool ja istmed olid väga mugavad. Kui ma kunagi peaksin autot vahetama, siis oleks nr 1 valik kindlasti see. Eks seda tuleks tublisti järgi aidata, siis oleks päris nauditav sõita :head:
Vasta