Saab 9-3 Turbo X aka Black Turbo
Minu arust neliveoga seda väänet nii teravalt ei tajugi. Aeg-ajalt on mu käsutuses üks neliveoline 2-turbo Leon. 1-2 käiguga tajub teravat tõmmet aga sealt edasi on juba üsna sujuv, samas spidonumbrid kasvavad üsna kiiresti. Rakendub minu mäletamist mööda 60% tagavedu ja 40% ees.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Väga ei proovinud, sest ma ei viitsinud kangi üles-alla väänata. Oleks tal roolil nupud olnud, siis oleks ilmselt rohkem proovinud...
Algselt postitas: Cyber
Kas sa ka käsitsi vahetust proovisid? Täisautomaatrežiimis suht-koht OK tõesti.
suht palju negatiivset vastu kaja siis Black-ile aga kui aus olla, siis igapäeva autona on ta tegelikult väga hea ( väike kuradike kes igal hommikul koputab õla peale ). käsitsi vahetamine on suhteliselt edukas tal ( sport sees ja kui ikka lõpuni lasta on nii minekut kui ka kaunist sümfooniat tagant poolt kostmast ). Mis puudutab aga rataste ringi käimist siis kurvis meeldib neile seda kohati vägagi teha ( muidugi teatud abiga juhi poolt ). Üldiselt tänuväärne ning eriline just enda jaoks :)
Äkki keegi kes Turbo X-i omab viitsib natuke muljetada autost?
Nt. kuidas masin vastu peab?
Kas linnas sõites saab 13-15 liitrise küttekuluga hakkama?
Kui jäik Turbo X-i vedrustus on? Kui võrrelda näiteks 9-3 Aeroga?
On seda autot kulukas üleval pidada?
Huvi siis selleks, et ma juba mõnda aega unistan sellisest masinast :P
Nt. kuidas masin vastu peab?
Kas linnas sõites saab 13-15 liitrise küttekuluga hakkama?
Kui jäik Turbo X-i vedrustus on? Kui võrrelda näiteks 9-3 Aeroga?
On seda autot kulukas üleval pidada?
Huvi siis selleks, et ma juba mõnda aega unistan sellisest masinast :P