Xenon tule pirn
Algselt postitas: Jaanus
D2S, Philips 450kr/tk. Soovitav vahetada paaris, ilmselt põleb sul kohe varsti teine pool ka läbi...
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=197949
Väike OT: Soovitatav on jah vahetada paaris aga omast kogemustest tean et see ei pruugi alati nii olla. Toon näite ühest 9-5st millel põles 1 xenon läbi ja omanikul polnud hetkel raha et mõlemat korraga vahetada, vahetasime ühe. Nüüd on sellest juba aasta möödas varsti ja vahetamata jäänud pirn põleb siiani. Ja selliseid juhtumeid on veel. Võibolla on põhjus selles et mõningad pirnid on defektiga ja seepärast põlevad kiiremini läbi. Krt seda teab
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: Carruks
Huvitav, käisin natuke aega uuesti chekkamas...keerasin süüte sisse, mõned sekundid pirn põles, hakkas vilkuma ja siis kustus...teistkordsel käivitamisel vilkus korraks ja kustus! Kas see peabki nii olema?
Minu mitte SAABil tähendas selline asi ballasti surma.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Teine asi veel milleks soovitatakse koos vahetada on värvitooni vahe. Sama firma ja mudeli pirnid on ka erinevas vanuses erinevat tooni, ehk algus on ca 4300 kelvinit, aasta pärast on juba kuskil 4600-4800...
Algselt postitas: Jaanus
Teine asi veel milleks soovitatakse koos vahetada on värvitooni vahe. Sama firma ja mudeli pirnid on ka erinevas vanuses erinevat tooni, ehk algus on ca 4300 kelvinit, aasta pärast on juba kuskil 4600-4800...
Philips pakub kusjuures sinakamaid pirne, selle eemärgiga et ei peaks korraga mõlemat vahetama - ostad töötavale pirnile veits sinakama pirni juurde. Siis ei paista pirnide vanusevahe väga välja.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: Carruks
Ballasti surm? Mis see tähendab?
See tähendab et pirn ei põle enam. Ballast on selline vidin mis teeb tavalisest voolust, mida su genekas toodab , kõrgepinge.http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=201139
Selliseid asju saab siit.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: Jaanus
D2S, Philips 450kr/tk. Soovitav vahetada paaris, ilmselt põleb sul kohe varsti teine pool ka läbi...
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=197949
Kas see pakutud pirn sobib minu 2002a. 9-5 mudelile?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: Carruks
Praeguse pirni pealt ei loe ma kusagilt välja, palju kelvineid olema peab. On kirjad OSRAM, 03W, D2S, 35W
Peaks olema 4300, aga seda ei pruugi jah kuskil kirjas olla
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Vabandan teise inimese teemasse postitamise pärast, kuid kas see xenoni pirni vahetamine toimub samamoodi, nagu tavalisel lambilgi. Mul nimelt juhipoolne vilgub pidevalt, ning arvatavasti oleks aeg vahetama hakata. Kas vahetamisega saab ise hakkama, või tuleb kuskile töökotta seda tegama minna.
Algselt postitas: avelito
Vabandan teise inimese teemasse postitamise pärast, kuid kas see xenoni pirni vahetamine toimub samamoodi, nagu tavalisel lambilgi. Mul nimelt juhipoolne vilgub pidevalt, ning arvatavasti oleks aeg vahetama hakata. Kas vahetamisega saab ise hakkama, või tuleb kuskile töökotta seda tegama minna.
SAAB küll hakkama jah. Vahetamisel kehtib sama reegel nagu tavaliste halogeenide puhulgi, et klaasosa näpuga puutuda ei tohi.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kui juba pirnide peale jutt läks, tekkis endal ka üks küsimus. Mu 2003 93 SS-il on xenonitel 2 käivitust, üks süüte sisse keeramisel ja teist korda lööb põlema, kui on käivitunud. Täielik Xenoni surm ja ise kasutan käsilülitamist. Nüüd enda loogika järgi, tänu sellele tundub, et pirnid ei anna enam valgust. Ilmselt sellest, et eelmine omanik ei viitsinud käsilülimist kasutada:wall:
Kui ma need eelpool mainitud uued pirnid sisse krutin, näitavad mu Saabi tuled jälle hästi?
EDIT: Tekkis lihtsalt vaidlusi mõnedega, kes väitsid, et see ei aita ja panid mind kahtlema. Ise usun, et aitab.
Kui ma need eelpool mainitud uued pirnid sisse krutin, näitavad mu Saabi tuled jälle hästi?
EDIT: Tekkis lihtsalt vaidlusi mõnedega, kes väitsid, et see ei aita ja panid mind kahtlema. Ise usun, et aitab.
Algselt postitas: Carruks
Läks Xenon lähitule pirn läbi...kust tasuks otsida ja palju maksab?
Kas sul andis ka alguses veateate display-le? dipped beam error?
Kas piisab vaid pirni vahetamisest või tuleb seal ka midagi muud ära vahetada?
Algselt postitas: Carruks
Viskas sama veateate ette jah!
Vahetasin vaid pirni ja kõik toimib!
Ja panid selle Philips D2S pirni?
edit: OT: Oskab keegi öelda, mismoodi 2004a aerol vasakpoolset pirni vahetada saaks? Seal on see aknaklaasivedeliku toru just selle kummikatte ees. Kas peab tule küljest ära kruvima või saab ka kuidagi lihtsamini?
Tänud muidu!:cool:
Olukord järgmine: üks pooltuli lõpetas koostöö. Sealjuures öösel oli veel kõik OK, ei olnud valgus roosakaks tõmbunud vms. mis justnagu peaks vihjama pirni surma lähenemisele.
Küsimus teadjamatele - kas on reaalne, et pirn ilma hoiatamata sureb või peaksin kartma midagi hullemat?
Küsimus teadjamatele - kas on reaalne, et pirn ilma hoiatamata sureb või peaksin kartma midagi hullemat?
Kasuta vähe jõudu selle aknaklaasivedeliku torul. Tuleb ilusti alt poolt nagade küljest ära ja pääsed kenasti ligi :)Algselt postitas: tanelkro
edit: OT: Oskab keegi öelda, mismoodi 2004a aerol vasakpoolset pirni vahetada saaks? Seal on see aknaklaasivedeliku toru just selle kummikatte ees. Kas peab tule küljest ära kruvima või saab ka kuidagi lihtsamini?
tp KaidoV: täitsa reaalne, mu autol juhtus täpselt sama, hetkega oli pime ja paari päeva pärast läks ka teine, nii et ilmselt ka sinu autol võib sama juhtuda.
to saabSS: sain hakkama jah niimoodi:) veidi jamamist oli, kuid pirnid ees!:)
to saabSS: sain hakkama jah niimoodi:) veidi jamamist oli, kuid pirnid ees!:)
Pirni anomaalia on siis nüüd võtnud sellise kuju: esimene käivitus "külmana" = mõlemad tuled põlevad ning seni pole sõidu pealt ära kustunud. Käivitus "soojana" = üks tuli ei põle, ei plingi, ei tee midagi. Seda kuni järgmise külmkäivituseni. Tuleb kellelegi tuttav ette? Eks pädevasse töökotta tuleb tee ette võtta aga netitarkus annaks võimaluse ennast vaimselt ette valmistada :D
Teema jätkuks - pirn vahetati garantiikorras välja. Mis silma jäi - uue pirni kõrval teine aasta tagasi ostetud pirn on juba üsna roosa = varsti saab ilmselt uue osta.
Kuidas brandipirnidega kogemused on, kestavad kauem kui aasta?
PS. Seda ka, et kodanikel kas polnud kõige parem päev või oli viha nii suur garantiiasja vastu, igal juhul hädapärast öeldi tere ja rohkem polnud mingit suhtlust. Samas olin sunnitud auto kõrval pirni vahetust jälgima sest mingit ooteruumi ei ole või ei pakutud. Pirn vahetatud, tehti uks lahti ja anti viipega mõista, et võin lahkuda... :)
Vist vähe see teema, et you get what you pay for
Kuidas brandipirnidega kogemused on, kestavad kauem kui aasta?
PS. Seda ka, et kodanikel kas polnud kõige parem päev või oli viha nii suur garantiiasja vastu, igal juhul hädapärast öeldi tere ja rohkem polnud mingit suhtlust. Samas olin sunnitud auto kõrval pirni vahetust jälgima sest mingit ooteruumi ei ole või ei pakutud. Pirn vahetatud, tehti uks lahti ja anti viipega mõista, et võin lahkuda... :)
Vist vähe see teema, et you get what you pay for