Saab 9-3 SE, 1999, daags
Tervitused,
Saab on siis igapäevane kulgur tallinna kuumaastikul juba pikemat aega.
Algselt 147 kw.
Lisadena:
2,5" downpipe + simons reso ja lõpupütt (2,5")
K&N paneel õhufilter
Forge FMDV004 bov
talvel 16" 205/50R16, Michelin x-ice
suvel 17" 215/45R17, Nokian V
koni madaldusvedru (-35mm) + reg.amordid
Mitsubishi vurr + custom made inlet pipe
Bosch Top Green 440cc injectors
550x240 Cooler + osaliselt ringiehitatud torustikuga
LC-1 innovate motorsport WB + segukell
Stage ? soft
Enamvähem auto:drive:, kannatab vurada.
Saab on siis igapäevane kulgur tallinna kuumaastikul juba pikemat aega.
Algselt 147 kw.
Lisadena:
2,5" downpipe + simons reso ja lõpupütt (2,5")
K&N paneel õhufilter
Forge FMDV004 bov
talvel 16" 205/50R16, Michelin x-ice
suvel 17" 215/45R17, Nokian V
koni madaldusvedru (-35mm) + reg.amordid
Mitsubishi vurr + custom made inlet pipe
Bosch Top Green 440cc injectors
550x240 Cooler + osaliselt ringiehitatud torustikuga
LC-1 innovate motorsport WB + segukell
Stage ? soft
Enamvähem auto:drive:, kannatab vurada.
Võimsust pole kunagi piisavalt
dynos n2gi auto v2lja siis selline:).
Rattast 350 nm ja 166 kw
(arvutuslikult siis vast 186kw/392nm), momenti hoiab garretti kohta suht normaalselt kuni 5000 ni :thumb:.
Foorumlastele, kui kellelgi soovi autot endale soetada, siis hea pakkumsega p2randaksin auto heale omanikule. Eriti agressiivselt ei myy, lihtsalt infoks;)
Rattast 350 nm ja 166 kw
(arvutuslikult siis vast 186kw/392nm), momenti hoiab garretti kohta suht normaalselt kuni 5000 ni :thumb:.
Foorumlastele, kui kellelgi soovi autot endale soetada, siis hea pakkumsega p2randaksin auto heale omanikule. Eriti agressiivselt ei myy, lihtsalt infoks;)
Võimsust pole kunagi piisavalt
k2igukasti remont k2sil:headbang:- 2kki saab hea
17.02.09- Lõpuks siis kast koos, uued tihendid, õli, simmerid. Kast oli seest üllatavalt hea. Lisaks sai paigaldatud uus sidurikomplekt. Hetkel väga ideaalne käiguvahetus.
17.02.09- Lõpuks siis kast koos, uued tihendid, õli, simmerid. Kast oli seest üllatavalt hea. Lisaks sai paigaldatud uus sidurikomplekt. Hetkel väga ideaalne käiguvahetus.
Võimsust pole kunagi piisavalt
yle pika aja v6iks v2rskendada infot ning pildimaterjali autost. Vahepeal sai vahetatud parempoolne vahev6ll + tripoid(vibratsioon kiirendusel) ning SID sai kenasti remonditud. L2hi p2evil on ees ootamas pidurite hooldus/remont ning kui aega ja tahtmist, siis vb tuleb piiluda j2lle kapoti alla. Siiani on Saab aga 2,5 aastat kenasti teeninud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: kasparius
Kas boostiprobleemid lahenenud?
Kui olen aus, siis pole tegelt kontrollinud, kuna jamasin tolle pooltelje v2rgiga. aga vast mitte. Ma usun, et 5.k2iguga peaks ju boost request olema ikka sama mis 3.ja 4.ngada. Aga pole pead taha pannud, et kontrollida. Ilmselt l2hiajal teen 2ra, kuna t2na just suurem hoole k2sil, siis saab k6ik vead k6rvaldatud ning masin ready to run:drive:
Võimsust pole kunagi piisavalt
jahutusvedeliku leke tuvastatud- p6hjuseks plokikaane tihend = Vahetus :beer:
Vahetus aga t2hendab, et on p6hjus kogu plokikaane liin yle vaadata = j2lle v6imalik asju paremaks muuta :thumb:
Vahetus aga t2hendab, et on p6hjus kogu plokikaane liin yle vaadata = j2lle v6imalik asju paremaks muuta :thumb:
Võimsust pole kunagi piisavalt
yks v2ike 9-3 saab raplamaal vaikselt hooldust ja tehnilisi t2iendusi:
hetkel vajab veel veidi s2ttimist ning stange kohendamist
cooleri kinnituse tarbeks oli vaja veidi n2puosavust ;)
kella asukoht veel veidi lahtine.
v2ike kohustuslik hoole enne ylevaatust
sisselaske 6huv6tt, mis saab stange v2rvimise ja muutmise k2igus kah kenakeseks tehtud:cool:
hetkel vajab veel veidi s2ttimist ning stange kohendamist
cooleri kinnituse tarbeks oli vaja veidi n2puosavust ;)
kella asukoht veel veidi lahtine.
v2ike kohustuslik hoole enne ylevaatust
sisselaske 6huv6tt, mis saab stange v2rvimise ja muutmise k2igus kah kenakeseks tehtud:cool:
Võimsust pole kunagi piisavalt
T2na sai veidi vallatletud yhe talladega, millega kulgesin Tartust Rapla, kiiver peas vapralt 70km/h. Politseiga tegemist ei teinud, ainult poolel maal lendas tuule t6ttu kaart minema ning v2ike 6lileke hirmutas, et mootor kokku jookseb.
Ahjaa praktiliselt k6ik varuosad saadaval, seega ootan huviga pakkumisi.
Ahjaa praktiliselt k6ik varuosad saadaval, seega ootan huviga pakkumisi.
Võimsust pole kunagi piisavalt
peaks olema jah sama auto, kahjuks ma ei tea eriti rohkem midagi kui et k2is yle katuse ning kus ja mis asjaoludel ei pakkunud huvi. Mind huvitas pigem, mis ma selle auto kyljest saan:headbang:
Võimsust pole kunagi piisavalt