Juhtusin sellise asja peale;) Mõtlen, et polegi ju väga paha idee. Või mis?
http://www.saab900turbo.com/mods/Dual9000IC/index.html
Dual Intercooler
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nojah, custom IC-del on tavaliselt kärg parema läbilaskvusega. Samas odavuse peale mõeldes (mõni inimene mõtleb) oleks kaks originaal kärge kokku panna ka ideaalne mõte. Ja voolavus peaks olema ka igati rohkem kui piisav.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei no ega sinna ei pane ju ventikat. Ventikas läheb kõigi radikate ette, mitte kuskile vahele.
Kui paned ette, siis lülita ventikas voolu tootma, kui kiiremini sõidad. Toimib nagu väike tuulegeneraator :P
(niisma joke, aga üldse mitte võimatu kusjuures )
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei no ega sinna ei pane ju ventikat. Ventikas läheb kõigi radikate ette, mitte kuskile vahele.
Kui paned ette, siis lülita ventikas voolu tootma, kui kiiremini sõidad. Toimib nagu väike tuulegeneraator :P
(niisma joke, aga üldse mitte võimatu kusjuures )
Ja pagassi paar lisaakut, ummikus hea autot starteriga edasi vedada, nagu hübriid või nii.
Algselt postitas: ill
Ja pagassi paar lisaakut, ummikus hea autot starteriga edasi vedada, nagu hübriid või nii.
OT
Tegelikult oli mul väikselt "roheline" mõte :)
Ventikas on ees niikunii mingiks takistuseks õhuvoolule. Parem panna ta siis midagi kasulikku tegema.
Analoogselt summutitoru: hirmsasti annab kuuma, aga kogu see energia kaob kasutult atmosfääri. Missugune raiskamine, kas pole :)
(läks lobaks jah, sorry S9K)
edit: asjast kah.
Hea idee 2 IC-d paralleelselt panna. Õhuvool natuke aeglustub ja turbo lag suureneb, aga sama teeb ta ka suurema-paksema custom radikaga.
Ma ervan, et suhteliselt hea ja odav lahendus, kui neid tonnise IC-d võtta on ja alu. keevitusoskus olemas.