Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Herr Torque demonstreeris oma kindlakäelisust relaka käsitsemisel. Erilised Tänud jällegi teile, härra:notworthy::notworthy::notworthy: lähtusime sellest,et jõustruktuurid säilitaksid oma jõulisuse, Bamper on ikkagi kaitseraud
Algselt postitas: Mart900
see teema olgu hoiatuseks kõigile kes mõtlevad oma autot "natuke modida" to much is never enough.
kui asi oleks ainult rahas siis peaks meie tänavapilt olema hoopis teine:P
Sellest vidinast kõik algas:gun: aga sul tuline õigus, teisi peab hoiatama, sest maksiim turbosaabismi-mielisairauus, jääb minu diagnoosi puhul lahjaks:headbang: .kõige ärevust-tekitavam on see, et nagu sõita eriti ei tahagi. Et niimoodi noh:drive:
Algselt postitas: vmaster
Mul tekkis küsimus, et kas need avad on piisavad selleks, et mootori jahutus oleks hea?
Raske öelda, mõte on pigem see, et mingi pikema sundseisaku puhul ,vajutades paanikanuppu(manuaalne ventikakäivitus) mootor effektiivselt normaal töötempi säilitaks. Niimoodi tundub, et asi toimib küll
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tegelikult jätkub raha, kõik muu on sellega kaasnev loomulik nähtus:P
See viimane projekt oli tegelikult läbi ja lõhki lowbudget. Kogu papp läks ju tegelikult Trollspeedi kontole ja keel oli vestil.Sellepärast ma siin neid :notworthy::notworthy::notworthy: niimoodi uljalt jagan;) Zazou-le tänud täiesti korras esitiiva eest ka :notworthy: Renat on lihtsalt nii kõva kärbes ja saatuse tahtel minu sugulane:thumb:Kokkuvõttes ilma eelpoolmainitud inimeste abivalmidusele ussitaks REDMONSTER rahulikult edasi.
Sihuke lugu, et. Ava kapo-tis on muidugist tore aga kui väljas sajab nagu praegu ja auto seisab õhus vabas, liguneb kollektori teip korralikult läbi. Kui siis hommikul, lapsi kooli viies parklast peateele pääsemist ootad ja avadest tõuseb võimas aurupilv, on muidugi tore, et kaasliiklejad sind kaastundest kohe vahele lasevad (a-la alles pani mootori käima ja juba keedab); pole see eriti tervislik kollektorile enesele. Sestap tuligi lihtsate vahenditega leida probleemile lahendus. Vesi voolab ilusto blow-offist mööda ja põrandale:cool: Tegmist igapäevasõidu lahendusega. Ei hakka ju igal esimesel juhul autot kinni katma.
Kui algul kahtlustasime lambdat. NTK lambda näitas eelsoojenduse viga (code 0135) 500 mA sooja mootoriga, mis hiljem asendus lambda üldveaga 0130, siis nüüd ei saa lambdat süüdistada, sest selle probleemi lahendasime ära. Algu tõstis herr Torque signaali takistust ja hiljem, vastavalt softi autori soovitustele asendasime NTK lambda originaal a-osaga ja probleem oli läinud.