piduriõli tõmbab jee
ja kui juba perse hakkab minema siis läheb ikka kõik:wall:.
kuhu kaob piduriõli? ainuke loik on kuskil keskel auto all, piduripumba juures. mingi järjekordne tüüpviga või?
krt kui rikkaks ei saa ostan toyota ja kui saan siis lexuse, SAAB autoga rohkem sõita kui remmida. kakle selle Saabiga koguaeg.:fight:
kuhu kaob piduriõli? ainuke loik on kuskil keskel auto all, piduripumba juures. mingi järjekordne tüüpviga või?
krt kui rikkaks ei saa ostan toyota ja kui saan siis lexuse, SAAB autoga rohkem sõita kui remmida. kakle selle Saabiga koguaeg.:fight:
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: vl
ja kui juba perse hakkab minema siis läheb ikka kõik:wall:.
kuhu kaob piduriõli? ainuke loik on kuskil keskel auto all, piduripumba juures.
Kui juba pidurivedelikuloik all, siis mis seal ikka imestada, kuhuda kaob - tuleb täpne lekkekoht kindlaks teha ja leke likvideerida või lasta parandada :P
krt kui rikkaks ei saa ostan toyota ja kui saan siis lexuse, SAAB autoga rohkem sõita kui remmida. kakle selle Saabiga koguaeg.:fight:
:poke: Kui rikkaks saan - lasen olemasolevad Saabid viimasepeal korda teha (kui võimatu - ostan sarnase paremas korras classicu asemele), seni aga patsutan ja poputan võimaluste piires ja tunnen rõõmu, et SAABiga sõidan :drive: !
Vähemast omanäoline masin :)
Ja vat ei osta miskit jaapanlast - ainus Eesti teid, teedetust ja tänavaid kannatav Toyota on ilmselt Landcruiser (Kui umbe rikkaks saan ostan hoopis LandRover Defenderi , aga see ei juhtu veel niipeagi)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
ok, ei osta Toyotat ega Lexust, aga kui peab, siis ainult hübriidmootoriga. sest see on innovatiivne.:eureka:
muide tekkis siin korraks classicumõte ka. see 4 uksega automaat softturbo, mis auto24-s üleval on.:beer:
muide tekkis siin korraks classicumõte ka. see 4 uksega automaat softturbo, mis auto24-s üleval on.:beer:
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: vl
ok, ei osta Toyotat ega Lexust, aga kui peab, siis ainult hübriidmootoriga. sest see on innovatiivne.:eureka:
Ai pagan, selle hübriidloomakese ma unustasin - see on endalegi huvi pakkunud :)
muide tekkis siin korraks classicumõte ka. see 4 uksega automaat softturbo, mis auto24-s üleval on.:beer:
Ons keegi meie rahvast seda lähemalt näppimas ka käinud? Peaks tegelt minema ja vaatama, mida see softturbo endast täpsemalt kujutab ... (ja millise softi pealt turbo käib )
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
a kui juba perse hakkab minema siis läheb ikka kõik. kuhu kaob piduriõli? ainuke loik on kuskil keskel auto all, piduripumba juures. mingi järjekordne tüüpviga või?
tõenäoliselt piduri peasilindri mansetid lasevad läbi. mansetid ise odavad, aga vahetuseks pead käigukasti maha võtma :(
samas on tõenäoline et peasilinder ise ka juba kriimuline ja tasuks see ka ära vahetada. mina oma vanal vahetasin mansetid ja pidas umbes aasta vastu. nüüd jälle sama probleem.
eelnev jutt käis siis manuaali kohta :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: vl
krt kui rikkaks ei saa ostan toyota ja kui saan siis lexuse, SAAB autoga rohkem sõita kui remmida. kakle selle Saabiga koguaeg.:fight:
Parem jäta endale teine auto tagavaraks. Või veel parem, kaks :evil:
Mul on juba sportlik huvi näha, mitu juppi veel välja vahetada tuleb ... ja võtaks soodsalt ühe uue DI kasseti ligi.
ära põe, vl, võta :beer: ja proovi sellega hakkama saada - näh ma kah ei leia kusagilt siitkandist keevitajat - kes puhkusel ja kes pakub kohe alguses sellist summat, et ma lihtsalt maksta ei jaksa...
Aga kuidagi peab ju saama, sest nagu ütles vana sapöör Voditška: kunagi pole olnd, et kuidagi pole, kuidagi ikka on :)
:drive:
Aga kuidagi peab ju saama, sest nagu ütles vana sapöör Voditška: kunagi pole olnd, et kuidagi pole, kuidagi ikka on :)
:drive:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: Ryhkija
ära põe, vl, võta :beer: ja proovi sellega hakkama saada - näh ma kah ei leia kusagilt siitkandist keevitajat - kes puhkusel ja kes pakub kohe alguses sellist summat, et ma lihtsalt maksta ei jaksa...
Aga kuidagi peab ju saama, sest nagu ütles vana sapöör Voditška: kunagi pole olnd, et kuidagi pole, kuidagi ikka on :)
:drive:
juba võtsin mitu :beer:. täna podistasin 3 silindri ja lekkiva pidurisüsteemiga ringi. avastasin et kolme silindriga teeb impereza turbo häält. turbo vilistab ja auto podiseb. aga minek pole päris see. kuigi isegi 3 silindrigasõidab suht normalselt.
:)
Nimevahetus vl -> Veiko
Ma nüüd vabandan osalise OT pärast, aga igakord, kui minu saab jälle miskit vidinat tahab, miski kolks v muu tekib, siis ma lohutan ennast oma hea sõbra näitel, kes vahetas oma Cordoba '2000 aasta A3 vastu, mis ostuhetkel oli "väga heas" korras ja sõitnud ~140000km.
Ta on omanud seda autot 5 kuud, milles 2 kuud on auto seisnud.
Kallimad probleemid on olnud :
diffris lendus üks difri fiksaatorpolt lahti, ja lõhkus difri sisemuse ja korpuse, remondikulu ~8000 krooni
ABS töötab ja ei tööta vaheldumisi - isegi reval on tunnistanud, et nemad ei saa aru, miks see asi nii teeb, pakkusid ABSi aju vahetust, aga see $$$$$$$
Roolilatt, roolivõimupump - remont ~10 000 krooni.
Lisaks on ta vahetanud mitmeid pukse, õõtshoobi ja auto ikka koliseb.
Asi nüüd niikaugel, et kuna ma teda oma vana saabiga sõidutanud olen, otsib endale ka miskit ja arvab et saab on oluliselt parem valik kui audi.
Ta on omanud seda autot 5 kuud, milles 2 kuud on auto seisnud.
Kallimad probleemid on olnud :
diffris lendus üks difri fiksaatorpolt lahti, ja lõhkus difri sisemuse ja korpuse, remondikulu ~8000 krooni
ABS töötab ja ei tööta vaheldumisi - isegi reval on tunnistanud, et nemad ei saa aru, miks see asi nii teeb, pakkusid ABSi aju vahetust, aga see $$$$$$$
Roolilatt, roolivõimupump - remont ~10 000 krooni.
Lisaks on ta vahetanud mitmeid pukse, õõtshoobi ja auto ikka koliseb.
Asi nüüd niikaugel, et kuna ma teda oma vana saabiga sõidutanud olen, otsib endale ka miskit ja arvab et saab on oluliselt parem valik kui audi.
käigukasti ikka kohe üsna kindlasti maha ei tule võtta selleks, et piduripumpa kätte saada. Täna üritasin lekkekohta tuvastada. käsikaudu tundus et kõige märjem koht oli kuskil vastu vaheseina umbes. Mansetid?
Cyber, kuskohast sa need pidurimansetid said ja palju nad maksid?
Cyber, kuskohast sa need pidurimansetid said ja palju nad maksid?
Nimevahetus vl -> Veiko
täpselt ei teagi, kuidas see komplekt minuni jõudis. Vend kuskilt tõi... aga küsi suvalisest autovaruosa poest või trionicult/antilt.
tundub, et sa vaatasid piduri pumpa. oma vanas postituses mainisin piduri peasilindrit, aga mõtlesin hoopis siduri töösilindrit(slave), mis asub käigukasi küljes. need kasutavad ühte ja sama vedeliku potsikut ja kui siduri mansetid läbi, siis voolab vedelik seal välja. Minul näiteks nii oli.
tundub, et sa vaatasid piduri pumpa. oma vanas postituses mainisin piduri peasilindrit, aga mõtlesin hoopis siduri töösilindrit(slave), mis asub käigukasi küljes. need kasutavad ühte ja sama vedeliku potsikut ja kui siduri mansetid läbi, siis voolab vedelik seal välja. Minul näiteks nii oli.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Sai jälle piduriõli lekkekohta uuritud. Sest viimased 3 kuud olen ma seda lihtsalt peale kallanud. Aga varsti on vaja ülevaatusele minna.
Igatahes võtsin aku, akukasti ja gaasitrossi ära, et taas ligi pääseda. Uurisime ja puurisime Aljogaga. Sai tuvastatud sama asi, mis eelminegi kord.
Et kuskilt vaheseina juurest tagant piduriõli lekib. Samas ei söandanud piduritorusid selle juraka (ei julge seda piduri peasilindriks nimetada, sest ta erineb tavapärasest ja puudub vaakumvõimendi ja seal on 6:freak: pistikut küljes) küljest lahti keerata, sest lahtivõtmise ja kokkupanemise suhtes puudus kindlus.
Igatahes, kui nüüd keegi oskab öelda, siis palun vastaku. Kui ma keeran veel lahti 3 piduritoru selle juraka:freak: küljest ja salongi poolt keeran lahti 4 mutrit, mis seda jurakat eeldatavasti??? kinni hoiavad, kas ma siis saan selle kätte.
Või tuleb sealt veel midagi eemaldada, et seda asjandust kätte saada?
Trionic, oskad sa ehk vastata? Või keegi teine. Anybody???
Praegu panin kokku tagasi ja sõidan tilkuva autoga edasi...
Igatahes võtsin aku, akukasti ja gaasitrossi ära, et taas ligi pääseda. Uurisime ja puurisime Aljogaga. Sai tuvastatud sama asi, mis eelminegi kord.
Et kuskilt vaheseina juurest tagant piduriõli lekib. Samas ei söandanud piduritorusid selle juraka (ei julge seda piduri peasilindriks nimetada, sest ta erineb tavapärasest ja puudub vaakumvõimendi ja seal on 6:freak: pistikut küljes) küljest lahti keerata, sest lahtivõtmise ja kokkupanemise suhtes puudus kindlus.
Igatahes, kui nüüd keegi oskab öelda, siis palun vastaku. Kui ma keeran veel lahti 3 piduritoru selle juraka:freak: küljest ja salongi poolt keeran lahti 4 mutrit, mis seda jurakat eeldatavasti??? kinni hoiavad, kas ma siis saan selle kätte.
Või tuleb sealt veel midagi eemaldada, et seda asjandust kätte saada?
Trionic, oskad sa ehk vastata? Või keegi teine. Anybody???
Praegu panin kokku tagasi ja sõidan tilkuva autoga edasi...
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: epsum
ABS töötab ja ei tööta vaheldumisi - isegi reval on tunnistanud, et nemad ei saa aru, miks see asi nii teeb, pakkusid ABSi aju vahetust, aga see $$$$$$$
ABSOLUUTSELT OFFTOPIC, sorry, aga
http://www.modulemaster.com/audiabsrepair.html
http://home.comcast.net/~b5mike/abs/ABS-replacement.pdf
Ehk siis volkarite-audide tüüpviga, mille põhjus seisneb kõrvuti asetsevas ABS moodulis ja aknapeasureservuaari läheduses. Kui aknapesu hooletult peale valada, leotab see üle ABSi mooduli ja ongi tulemus käes. Variandid kas 18K uus aju esindusest, ca 3-5K aju lammarist või osavate kätega elektroonik, kes asja ära fixib.
Ehk lohutuseks teema algatajale, lagunevad ka kõik muud autod peale Saabi ;)
Niikaua pead lammutama,kuni peasilindrile ligi pääsed ja torud vabalt lahti saad keerata,siis silinder võimendi küljest lahti ongi kõik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989