Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)
Nojah, kus saaks oma Tupsule (900i/84) eesmised alumised poolteljed - ei õõtshoovad ikka - korralikult kere külge tagasi keevitada. Et korralikult teha tuleb mootor maha võtta - endal pole paraku selliseid oskusi ega tööriistu. (koha Tartus veel ehk leiaks)
Oskab keegi soovitada mõnd meistrit, kes selle mõistliku summa eest ära teeks ...
Oskab keegi soovitada mõnd meistrit, kes selle mõistliku summa eest ära teeks ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Pooltelg aka pysikiirliigendit EI KEEVITATA aga ma arvan et sa mõtled õõtshoobasid :freak::freak:
uups:red: ma arvan, et sul on 101% õigus - olid jah õõtshoovad ... pagana kõhualuse vidinad kipuvad sassi minema ... parandan ka pealkirjas ära :thumb: aitähh Roadrunner :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav, kas hoovad ise või nende kinnitused kere kylge??
või kere nende kinnituste juurest?
kuis sõita julged??
või kere nende kinnituste juurest?
kuis sõita julged??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mootor peal tehes saab ka,poolteljed välja,õõtsad maha,lõikad kogu mäda välja ja ehitad uued profiilid,aga vasak pool jääb prno,kuna ei pääse korralikult ligi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ivomets
huvitav, kas hoovad ise või nende kinnitused kere kylge??
või kere nende kinnituste juurest?
Kui ma nüüd asjadest õigesti aru sain, siis tegelt on see eelkõige kere säält kinnituste ünbert (Trionic, paranda mind, kui eksisin :red: )
kuis sõita julged??
Nutan ja julgen :drive: (Jõud taga, läheb kana kah mesipuusse - nutab ja läheb :P).
Aga ega pailu enamb ei julge :(
Kui ruttu see asi kriitiliseks võib minna? Mul on tunne, et selline nägi ta alt välja juba aasta tagasi, kui Tupsu ostsime ... ja oma rumalusest ei osanud sellele siis erilist tähelepanu pöörata :wall:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ryhkija, ei taha siin sind hirmutada aga oma 900 -sel ei tajunud küll et õõtshoob kohe-kohe minemas on aga siis see juhtus maja ees parkides-manööverdades äkitselt, viskas ratta koheselt viltu alla, kuidagi sain ära pargitud ja siis ei aidanud muu kui puksiir, mis tervena peale tõmbas. Murdus ära õõtsa üks hark ise, mis oli läbi roostetanud, kinnitused kere külge oli lootusetult kõvasti kinni, remondimees kulutas vahetusele terve päeva, geneka kättesaamiseks puuris ta salongist läbi seina augu mootoriruumi. Kulu oli järgmine: 150,- kasutatud õõtshoob, 800,- remondiraha, 300,- puksiirteenus. Auto oli siis 16 aastat vana. Töö tegi ära üks tuttav remondimees Tallinnas aastai tagasi.
Screaming For Vengeance.
Screaming For Vengeance.
Nojah, egas ma ilmasjata siin ja mujal hoolega otsi kuskohast leida see soodsaim hinna ja kvaliteedi suhe, et asi võimalikult ruttu ette saaks võetud ja korralikult ära tehtud, et poleks hirmu - äkist läheb sõidu pealt laiali. Järgmine plaaniline ots ongi keevitusse minek ja tahaks nad ikka sihukesse korda saada, et paar aastat vähemast nende pärast enam muretsema ei peaks. Aga siiani pole midagi kindlat veel leidnud. :(
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kuulge, kas keegi pole tõesti oma classicul õõtshoobade kinnitusi keevitada lasnud !?? :wall:
Ma ei usu, et mul esimesena see häda on - pidi ju üks 900-de tüüphädadest olema :(
Ma ei usu, et mul esimesena see häda on - pidi ju üks 900-de tüüphädadest olema :(
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd kogemus olemas 96 õõtsaybmruse keevitamisega.
kui rattapoolt kenasti lõhki lõigata( või rooste välja lõigata) siis saab päris kenasti esi ja tagapoolde ligi.
sellega seoses ka huvitav tähelepanek:
ostes auto nägin, et tal mootori alt põhjaplekist tykki välja lõigatud selline 10 x 15 cm. ja ei mina aru saand miks? sest sealt ju ligi ka kuskile ei saa.
ja kui õõtsaymbrust keevitama/ lõikama hakkasin, siis selgus, et sinna see plekk keevitatud oligi!:thumb:
ja selguski, et mina polegi esimene, kes seda autot keevitama hakkas.
kuigi mujale polnud see meistrimees õnneks jõudnud.
kui rattapoolt kenasti lõhki lõigata( või rooste välja lõigata) siis saab päris kenasti esi ja tagapoolde ligi.
sellega seoses ka huvitav tähelepanek:
ostes auto nägin, et tal mootori alt põhjaplekist tykki välja lõigatud selline 10 x 15 cm. ja ei mina aru saand miks? sest sealt ju ligi ka kuskile ei saa.
ja kui õõtsaymbrust keevitama/ lõikama hakkasin, siis selgus, et sinna see plekk keevitatud oligi!:thumb:
ja selguski, et mina polegi esimene, kes seda autot keevitama hakkas.
kuigi mujale polnud see meistrimees õnneks jõudnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.