Tagaklaasi- ja peeglisoojendusest.

Tonnised ja nende mured
Vasta
heiti
Postitusi: 28
Liitunud: E Aug 07, 2006 20:44
Asukoht: Otepää
Auto: Saab 9-5 Vector

#1

Miinuskraadidega tuleb teema jälle mul päevakorrale.Lugu ise selline, et mul ei tööta peegli- ega tagaklaasisoojendus ja vahet pole mis temp. väljas on. Kaitsmed on üle kontrollitud sada korda ja isegi juhtmed.Kas see ACC võib panna segast sest see reguleerimine käib ju läbi selle? On kellelgi mingeid kogemusi analoogse probleemiga? Acc kalibreerimine on ka selline, et tuled vilguvad läbi ja viskab temp. näidu ette tagasi- samas vanal tonnisel toimus kalibreerimine oluliselt pikemalt ja lõpus andis veateate arvu.Igasugune nõu on teretulnud!
Kasutaja avatar
pakkam
Postitusi: 75
Liitunud: R Nov 14, 2008 16:50
Asukoht:
Auto:

#2

Nüüd ei teagi...Ee
Ma lugesin et alati kui aku juhe ära võtta tuleb sisi Kalibreerida kllima uuesti vajutades siis vasakpoolse klahvirea kõige ülemist nuppu ja parempoolse klahvirea kõige alumist nuppu aga ma ei tea mul see ei toiminud:S
Pidavat mingi nulli või siis kui mingi error mingi error koodi ette viskama.
Mul endal on Saab 9000 2.0.125 KW,Turbo ja aastaks siis on 1990
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

Kas manuaalselt lülitades ei hakka kütma? Peeglite korral on ka küttekehade endi hävimine aegajalt esinev nähtus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: heiti
Miinuskraadidega tuleb teema jälle mul päevakorrale.Lugu ise selline, et mul ei tööta peegli- ega tagaklaasisoojendus ja vahet pole mis temp. väljas on. Kaitsmed on üle kontrollitud sada korda ja isegi juhtmed.Kas see ACC võib panna segast sest see reguleerimine käib ju läbi selle? On kellelgi mingeid kogemusi analoogse probleemiga? Acc kalibreerimine on ka selline, et tuled vilguvad läbi ja viskab temp. näidu ette tagasi- samas vanal tonnisel toimus kalibreerimine oluliselt pikemalt ja lõpus andis veateate arvu.Igasugune nõu on teretulnud!
Taasta algatuseks tehase algseaded,siis kalibreeri ja külma masinaga näed(või mitte),kas toimib.
Eelduseks on toimiv välistemp. andur.Kui ka manuaalselt ei toimi,tuleb lülitusreleed,kaitsmeid,ühendusi masse jne. kontrollida.

edit: on väike võimalus,et rakendunud on antud ahela automaatkaitse(elektrooniline),mis asub moodulis sees.Vanadusest need tihti ACC2-1`l streigivad ja rakenduvad juba marginaalsel koormamisel.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#5

edit: on väike võimalus,et rakendunud on antud ahela automaatkaitse(elektrooniline),mis asub moodulis sees.Vanadusest need tihti ACC2-1`l streigivad ja rakenduvad juba marginaalsel koormamisel.

mul oli vastupidi ACC2-1ga lülitas lambist ise tagaklaasi soojenduse sisse ja ei lasknud ka välja lülitada. Isegi kui süüte välja võtsin ja kogu armatuur pime oli, siis säras tagaklaasi soojenduse märgutuli uhkes üksinduses edasi :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

ACC 2-1 softi ja -loogikavead ju üldtuntud:cool: .
Vasta