SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes
Tegelik läbisõit läheneb juba 250nele.Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: daags
lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud
Lajatades OT edasi-OSTAKS KÜLL!
Vaadates kasvõi Trionicu E31... Läbisõit on 224000km ja mina julgeks küll võrdusmärgi UUE ja tema oma vahele tõmmata:facts:
TROLL`i Viggen oli oma omaniku vääriline.Loodetavasti jääb kõik sama heaks,või parendub veelgi:headbang: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: Cyber
Samad kojamehed vist kõigil.Algselt postitas: wilddog
Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
No siis tuleb hallile natukene õlale patsutada ja vähe ripsmeid kiskuda, küll ta need tagasi saab kunagi :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Sai siis vaikselt ots lahti tehtud ja mõningad jupid tellitud. Tulemas on JR paneelfilter ja camber adjustment kit. Edasi siis intercooler, turbo ja jahutuse silikoonvoolikud, inducer pipe, terasest chargepipe. Juhitavuse juurde plaanis veel ette ja taha (26/22mm) stabikavardad.
Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.
Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ahsoo. Ma arvasingi, et mingi konks peab kuskil olema. Arvasin hetkeks, et kasutusele tuleb miskit selline toode: http://img301.imageshack.us/img301/976/42zv6.jpg
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Vat see on iseasi küsimus. Lehel tundus asi olema saabidele nn universaltoode. Eks katsetades selgub. Kui mulle ei sobi küll leiab uue omaniku :thumb:
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kuna see on väärt värk ja paljudel Saabidel on kalded paigast ära, siis lahti saad tast kindlasti.
aga 900-l on amordi püstik käändteljega üks tükk, siis camberit saab regullida ainult ülemise padja kinnituse auke viilides või siis mingi sellise aretisega nagu Leo pakkus.
aga 900-l on amordi püstik käändteljega üks tükk, siis camberit saab regullida ainult ülemise padja kinnituse auke viilides või siis mingi sellise aretisega nagu Leo pakkus.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kusjuures see on väga hea vidin. Konkreetselt sellega saad muuta ainult camberit, osadel saab muuta ka casterit. Lisaks langeb auto madalamale, sest kogu padi/tugilaager eemaldatakse. Amort käib läbi Uni-balli. See annab veel omakorda juhitavust juurde, sest üleval pole enam pehmet kummist mängivat osa. Kahjuks on need jublakad kallid :(