Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Sai siis endale ka saab soetatud ning mõtlesin, et liitun siis foorumiga ka juba. Auto on juba paar päeva olnud ja esmamulje on väga hea. Kiirendus on väga hea, maanteel 6,7 liitrit sajale, linnas 12-13. Autol küll natuke probleeme on aga millisel 10 aastat vanal autol ei oleks.
Homme üritan pildid ka teha ja natuke pikemalt rääkida.
Homme üritan pildid ka teha ja natuke pikemalt rääkida.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Ei oska täpselt öelda veel aga pagassi küljes on kirjas, et 9000 CSE ja autopassis on kirjas, et 165kW.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CF65R3W1005145
Model year
1998
Model series
CSE
Body style
5-door CS
Airbags
Driver and passenger
Engine
B234R (2.3l high-power turbo - 225hp)
Transmission
5-speed manual
Built at
Line A, Trollhattan, Sweden
selline püss siis... :headbang:
Model year
1998
Model series
CSE
Body style
5-door CS
Airbags
Driver and passenger
Engine
B234R (2.3l high-power turbo - 225hp)
Transmission
5-speed manual
Built at
Line A, Trollhattan, Sweden
selline püss siis... :headbang:
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kuna pole aega olnud pilte teha siis panen üles autoturul tehtud pildid. Hind oli ka päris hea. Vähemalt mulle tundus 40000.- sellise luksauto eest päris vähe...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Värskendage nüüd mu mälu, aga siin on tõesti tegu CSE-ga, millele ka VIN-i järgi 225hp mootoriseting külge keeratud on (mis tavaliselt Aero küljes käis). Mina siit pildilt välja ei loe, aga kas sel on siis ka Mitsu vurr seal ehk?
Tavaliselt on need CSE-d 147kw ja libaaerod (automaadiga) ka. Mingi 1998 aasta lõpuotsa erimudel?
Tavaliselt on need CSE-d 147kw ja libaaerod (automaadiga) ka. Mingi 1998 aasta lõpuotsa erimudel?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Ma küll lähen homme autoga töökotta aga siiski mõtlesin, et äkki keegi oskab öelda, mis võiks viga olla kui mootor vahepeal tõrgub sõites ja ka seistes pöörded kõiguvad natuke, kuid vahepeal töötab täitsa normilt... Lisaks sellele mootor ka kuumeneb üle vahepeal ja "check radiator" põleb. Algul arvasin, et kuna auto tuleb prantsusmaalt siis äkki tosooli asemel vesi aga maitses küll nagu tosool (ehk siis suhteliselt rõvedalt).
Lisaks sellele ka auto vibrab vahepeal koos pöörete kõikumisega.
Lisaks sellele ka auto vibrab vahepeal koos pöörete kõikumisega.
Algselt postitas: Cyber
Värskendage nüüd mu mälu, aga siin on tõesti tegu CSE-ga, millele ka VIN-i järgi 225hp mootoriseting külge keeratud on (mis tavaliselt Aero küljes käis). Mina siit pildilt välja ei loe, aga kas sel on siis ka Mitsu vurr seal ehk?
Tavaliselt on need CSE-d 147kw ja libaaerod (automaadiga) ka. Mingi 1998 aasta lõpuotsa erimudel?
Wikipedias on selline jutt Saab 9000 ajaloo juures
1998: After the Aero model was discontinued in 1997, all manual transmission-equipped 2.3 L Full Pressure Turbo models received the Aero's 225 hp (168 kW) engine. Only 1400 Saab 9000CSE model autos were produced in the spring of this model year, with only 400 being exported to the USA. The 1998 model also received various reviews noting that the vehicle ironically achieved the highest US safety rating for a passenger auto in its class, while also being the fastest general production-line sedan sold in its class.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
- Asukoht:
- Auto:
Nii ta on jah, et 98 aastal ei olnud pm enam mingeid aero ega anniversary mudeleid, vaid lihtsalt mitsudega tonnid. Neil 98 aasta omadel pole ei aero ega anni istmeid. Aero bodykiti ka ei ole.
Ega need hädavajalikud ei olegi (mida mitsu vurr on) vaid lihtsalt tegid auto silmale ilusamaks.
Ega need hädavajalikud ei olegi (mida mitsu vurr on) vaid lihtsalt tegid auto silmale ilusamaks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No näed, vaidluses selgub tõde..:)
Aga teemaalgatajale: hakka peale kõikvõimalike voolikute vahetusega, silikoonist vaakumvoolikud jms. Andurite juhtmed ka üle vaja käia, võimalik, et selle pärast ta sul ka seda Check radiator tuld vilgutab (kui vedeliku tase muidugi normis on).
Aga teemaalgatajale: hakka peale kõikvõimalike voolikute vahetusega, silikoonist vaakumvoolikud jms. Andurite juhtmed ka üle vaja käia, võimalik, et selle pärast ta sul ka seda Check radiator tuld vilgutab (kui vedeliku tase muidugi normis on).
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
See oli tartus Raadi autoturul. Tegelikult kui ma läksin, autot ostma oli mul hoopis teine soov.. Ma tahtsin osta punnsilm scorpiot cosworthi mootoriga aga see automüüja oli nii ebaviisakas, et silm jäi saabi peale. Küsisin scorpa müüjalt, et tahaks teha proovisõitu ja lasta auto üle vaadata. Sellepeale vastas too rämeda vene aktsendiga, "osta ära, sõida palju tahad, kui ei meeldi mine minema":gun:... Selline suhtumine on suhteliselt vastuvõetamatu. Saabimüüja oli kohe nõus proovisõiduga. Tegin sõidu ära, tundus väga hea. Lasin spetsialistil ka üle vaadata. Tema arust oli see saab suhteliselt heas korras selle hinna eest. Nii saigi saab ära ostetud.:beer:
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
cosworthi mootoriga scorpa pidi jõhkralt uimane olema. Automaatkast pidi kõik jõu ära "sööma". Nüüd aga sattusid hoopis mingit sorti raketi otsa. Nägu hakkab kohe peeretama kui gaasi tallad.
irw.
Ma ise ka suht rahul selle Saabiga aga scorpat eelistasin ikkagi põhimõtteliselt tagaveo pärast. Saabid kõik esiveolised.