#36
R Dets 12, 2008 11:58
Sai siis eile veermikuprobleemid korda tehtud (puksid jms), sai tehtud õlivahetus, uus bensufilter ka. Jamad ikka alles. Tegelt oleks vist mõistlik minna VM'i ja lasta diagnostika teha. Kuna ma ise eriti palju ei jaga mootoritest siis ma ei oska Cyberi soovitusi ise kontrollida, teostada. Muidu töökojas sai küünlad üle vaadatud, tundusid täitsa korras. Ma küll ei tea misasi on WOT aga turboseier liigub enamvähem punase piirile kiirenduse ajal. Ökonoomeslt sõites püsib enamvähem kollase rohelise piiril. Kohapeal seistes püsib rohelise peal. Turbo tundub muidu täitsa korras aga vahepeal lihtsalt jääb mulje, et mootor ei saa kütet peale. Kuna bensufilter sai vahetatud siis mulle tundub, et äkki on probleem pritsungis. Töökojas muidu arvati, et probleem võib olla ka mingis õhuanduris(?).
Selline jama on ka, et paisupaagi korgi vahelt immitseb tosooli välja ja mootor hakkab üle kuumenema. Kui sõita HÄSTI ökolt, siis see probleem kaob ära aga kui sõita natuke agressiivsemalt, siis hakkab üle kuumenema ja tosooli välja pressima. Seda ma ei oska öelda kas enne kuumeneb üle või enne hakkab tosooli välja tulema. Ja vahepeal hakkab mootor ka jõhkralt vibreerima. Sellest probleemist ma olen niimodi lahti saanud, et panen mootori käima, kui mootor vibreerib (seda on tunda roolist, pedaalidest ja istmetest), siis ma sõidan paarsada meetrit, suretan mootori välja, ning enamasti uuesti käivitades probleemi ei ole (väga imelik).
Lihtsamalt öeldes tundub midagi täitsa perses.:gun:
PS! Praegu ma sõidan autoga ainult äärmiselt vajalikke sõite muidu käin jala (igaks juhuks).