Kui eestimaal oli lund,lund ja veelkord lund.

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#1

Ise viibisin selle tuisu ja tormi ajal "kruiisil" Rostockist Ventspilsi.Laevaks oli Scandlines M/S URD,mis peamiselt veab rekkasid Läti ja Saksamaa vahet.Suvel kasutavad seda ka autodega turistid ja need lätlased,kes välismaal autoga tööl.
Laupäeva pärastlõunast alates hakkas tuul aina valjenema ja Läti TV prognoos lubas pühapäeva pärastlõunal merele kuni 50m/s tuult.Tegelikult see õige tuul hakkas alles hilisõhtul ja kestis hommikutundideni.Kapten,"vana merekaru" tahtis alul hooga ikka Ventspilsi välja sõita,kuid ju sealt talle punast tuld näidati.Sest Ventspilsi sadamasse sissesõit on poolkuukujuline ja sinnaminek oleks vast kuskil sadamabetoonis lõppenud.Laevale anti siis kurss Gotlandi saare suunas,kus olla tormi vaibumiseni tuulevarjus.Saabumine oleks pidanud olema Ventspilsis pühapäeva õhtul 22.00paiku-tegelik oli siis esmaspäeva õhtul 18.00
See video ööst vastu esmaspäeva.

Kahjud olid üsnagi suured:üks külmik sealihaga kummuli,teisel kiigutasid rippuvad lihakehad lihtsalt külmikuseinad puruks,mitu mingite seadmetega treilerit olid kummuli või üksteise otsas.Laevameeskond sai ka hulga toidunõusid ja muud kraami maha kanda.
Üldiselt tundus,et ega nad autode kinnitamisega eriti vaeva ei näinud.Osad autod kinnitati alles hiljem kusjuures.
Kindlustusfirmal oli igatahes seal tööd kuhjaga

Lisaks veel teede koha pealt:Lätimaal oli esmaspäeval 24.11. näha lumesahkasid,oli teedele kohati puistatud soola.Muidugi oli ka libedaid lõike,kuid üldiselt oli tee sõidetav.Aga alates Eesti Vabariigi piirist Valgas ei olnud mitte kui mingit teehoolet toimunud.Sealt sõitmine kuni Rõnguni oli ikka täielik piin-seda siis 40 tonnise täismassiga.Kergema kaaluga oleks see veel hullem olnud.Ja öösel oli suurim probleem,et kuhu lõpuks auto seisma jätta,et hommikul oleks edasi võimalik ka sõita.Teatavasti sulab autorong üsna ruttu oma rattajälgedesse ja kohaltminek on üsna raske.Tihti tuleb selleks kaapida niikaua kui emakese maa pind vastu tuleb ja siis alustada kõigutamist.Sellised ekstreemsused ilma tõttu võivad puhkepäeval kodus nauditavad olla,aga kui pead tööd tegema,siis looduse stiihia erilist naudingut ei paku:P
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#2

Mis te olite Gotlandi all triivis või, seisva masinaga? Siis pole ime kui rullib :) Lasti liikumine pole naljaasi, ma pole (õnneks või kahjuks) ro-rode peal töötanud, aga kaubaka peal vajus meil ükskord mitu virna vaguniplatvorme ümber, üksteisele peale. Järgmised päevad olid sisustatud selle mäsu kinnitamisega igal võimalikul ja võimatul moel, et rohkem ei liiguks, järgmine sadam oli alles nädala kaugusel. Ega selle laeva meeskonda ka ei kadesta...

Edit: nõnda filmides saab nalja küll, eriti kui kaamera on fikseeritud ruumi suhtes nii, et vaataja perspektiivist kõiguvad ainult inimesed ja esemed näilisi füüsikaseadusi eirates ;) Nagu mingi paranormaalne nähtus. Endal ka selliseid klippe.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Vasta