Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#51

R Dets 12, 2008 13:57

Algselt postitas: ivomets
proovi mis maitsega on sumbutajast tulevad tilgad.
kui magusad, siis jah.vedelik satub silindrise ja jama suur, kui ei, siis peaks lihtsamalt hakkama saama.
ps: muidu jah. vedelik väga myrgine, ära palju proovi.

samas ka kui yks kyynal on teist värvi, siis see näitab ka, et jah. vedelik kyynla ja silindri puhtaks pesnud.

edit:
kui mootor soe ja lõdvikud pehmed, siis paisupaagi punn ei hoia vajalikku rõhku systeemis.

Inimene väitis, et mootor läheb keema ja ajab paisupaagist välja. Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.

Kui aga aus olla siis mina enam ei saa aru kumba see mootor rohkem siis teeb:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#52

R Dets 12, 2008 16:38

Kas paisupaagi korgi sisemine nn. tihendijulla peab sõrmega liigutades ringi käima või peaks see kindlalt paigas püsima?
saabu
Postitusi: 774
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#53

L Dets 13, 2008 9:31

Minu autol olid samasugused sümptomid ostes.Aitas ventika anduri ja termostaadi vahetus.Kui plokikanetihend oleks vigane,siis tekiks surve paisupaaki peaaegu kohe peale käivitamist.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#54

L Dets 13, 2008 14:32

Töökojas mainiti küll, et ventikas hakkab täitsa suvalt vahepeal käima, täitsa külma mootoriga ntx. Surve tekib siis kui mootor on täiesti soe (kuum).
saabu
Postitusi: 774
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#55

L Dets 13, 2008 14:41

Kas see äkki kliima vetikas ei ole?Lülita kliima välja ja vaata,kas siis ka vent tööle hakkab.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#56

L Dets 13, 2008 15:10

Eiei.. Ma mõtlesin ikka radika venti. Kliima ei peaks seda ventikat ju mõjutama...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7308
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#57

L Dets 13, 2008 15:42

Algselt postitas: iisak
Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.


aga, kui kysida tohib, mis sa arvad, mis see on,mis veesärki surve tekitab?:red::red:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7308
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#58

L Dets 13, 2008 15:43

Algselt postitas: parkentosh
Töökojas mainiti küll, et ventikas hakkab täitsa suvalt vahepeal käima, täitsa külma mootoriga ntx. .


kliima radikas vajab ka jahutamist , ja see panebki vendi tööle, ka kylma mootoriga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3923
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#59

L Dets 13, 2008 16:17

Algselt postitas: saabu
Minu autol olid samasugused sümptomid ostes.Aitas ventika anduri ja termostaadi vahetus.

Uuematel tonnidel pole vist otseselt ventika andurit (termolülitit), ventikat juhitakse mujalt.

Ka mina olen temperatuuridega hädas olnud - aitas paisupaagi korgi ja termostaadi vahetus. 2006. aastal maksis B-osa kork Troostis 135 krooni. Eks mujal ka vast sama hind.
OEM jupp maksab sinna 200 krooni kanti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13796
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#60

P Dets 14, 2008 11:42

See on teistpidi liikumine, seest välja..:) Surve läheb särki, aga tosool sealt vastuvoolu silindrisse ei lähe..;) Kui siis natuke seismise ajal. Võibolla.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: iisak
Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.


aga, kui kysida tohib, mis sa arvad, mis see on,mis veesärki surve tekitab?:red::red:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#61

P Dets 14, 2008 11:54

Avastasin, et kui puhur panna max. võimsusel sooja puhuma siis nagu ei kuumenegi üle..
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13796
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#62

P Dets 14, 2008 12:01

Siis on sul ikka mingi ikaldus termostaadi ja ventilaatoriga. Ei rakendu siis, kui peab. Salongiradikas on väikese ringi peal ja kui sa sealtkaudu lisajahutuse korraldad, siis suudab külma ilmaga isegi temperatuuri mootoris maha võtta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#63

P Dets 14, 2008 13:04

Termostaat kinni jäänud. Ei lase suurele ringile enam.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#64

L Jaan 10, 2009 2:14

Krt, lugesin terve selle teema läbi ja väga põnev, nagu Venetsueela seebikas. Parkentosh, mis arengud toimunud on?
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#65

P Jaan 11, 2009 19:51

Arengut eriti ei ole.. Ei ole aega olnud autot korda teha. Praegu sõidan miskise nõmeda audi 80'ga. Aga selle Saabi peaks see kuu täitsa korda saama.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#66

N Jaan 15, 2009 23:52

Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:
roomlane
Saabiklubi liige
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#67

R Jaan 16, 2009 9:43

Algselt postitas: parkentosh
Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:


Kus reguleerida lased? Tartus ka mõni hea koht on?
55581286
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#68

R Jaan 16, 2009 12:33

Ma päris täpselt ei teagi kus, ma käisin autot remontimas ühe sõbra isa juures(täitsa asjalik tüüp). Tal isa teab kus regleerimisele saab minna. Kui ma seal ära käin võin rääkida kus see on...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2056
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#69

R Jaan 16, 2009 14:01

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: parkentosh
Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:


Kus reguleerida lased? Tartus ka mõni hea koht on?


Ma käisin mõlema autoga seal http://turuauto.ee/hinnakiri.htm olen rahul
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#70

T Jaan 20, 2009 14:24

Ei olnudki sillareguleerimist vaja. Esimene vasak rehv oli nii banaan, et rool kiskus vasakule. Sai ostetud uued rehvid ja nüüd on autoga sõitmine täitsa lust ja lillepidu :D

Ainukesed teadaolevad vead on veel leke kuskil klaasipesu vedeliku süsteemis ja roolivõimu õli lekib ühest voolikust. Kui raha saan, siis teen need ka korda ja siis peaks rakett olema täitsa heas sõidukorras...

Ma ise ei oleks kunagi uskunud, et saab 9000 võib olla selline rakett. Kohe kui turbo tööle hakkab, siis on tunne, et Saab unustas 9000'ndele tiivad külge ehitada.. :eureka:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#71

T Jaan 20, 2009 14:34

A see raketi tunne läheb kiiresti üle. Alguses on muidu jah:evil:
yksheikki
Postitusi: 599
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht:
Auto:

#72

T Jaan 20, 2009 17:46

Ei tea midagi, mul on juba viiendat kuud oma lennuki kiirendusomadustest naeratus näol :love:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13796
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#73

T Jaan 20, 2009 18:35

Aga alati võiks rohkem olla..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#74

T Jaan 20, 2009 18:40

Vot vot, ma seda just mõtlesingi, et kui oled natukene kiiremat tonnist proovinud, siis ikka hakkab lahjana tundma:cool:
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#75

K Jaan 21, 2009 9:35

Minuarust ei peakski see saab võimasam olema (165kw ju ikkagi), sest nullist kiirendades kummid nagunii koguaeg suitsevad. Kui teha veel võimsamaks siis peaks juba olema kindlasti nelivedu, mis aga paraku ei tundu just kõige lihtsam projekt. No põhimõtteliselt kui autot teha võimsamaks siis oleks maanteel möödaminekuid veel lihtsam teha aga ausalt öeldes ega ma sellel eriti mõtet ei näe. Praegugi käib möödaminekute tegemine ikka nii kiiresti, et autojuht kellest möödasõit toimub ei saa arugi mis autoga tegu on... :D
Vasta