Saab 9-5 Aero, 2000, Maksim
Tervist siis ka minu poolt...
Olen juba kuu aega (ehk siis täpselt nii kaua, kui mul uus auto olnud on) jälginud saabneti foorumit ja nüüd siis lõpuks otsustasin täielikult ühineda saabiperega ja rääkida siis pisut oma masinast mis sai hiljaaegu soetatud ("uus" on teatavasti minu mõistes uuem masin kui minu eelmine ;)). Panen ka mõned pildid siia üles vaatamiseks, kuigi, ega tegelikult on ju kõik siinolijad varemgi näinud selliseid liikureid.
Kellele pikem jutustamine ei istu, need ärgu järgmist lõiku lugegu...
Igatahes oli mul enne nüüdset autot üks Audi Coupe 2,3 100kw mis oli muidu igati tore ja mugav auto ainult ta hakkas nii suure hooga lagunema, et ma lihtsalt ei jõudnud seda parandada, siis aga tuli sõber ja pakkus, et ostab sümboolse hinna eest ära. Olin nõus ja nii ta läks... Otsustasin siis endale paremat ja mugavamat autot otsima hakata ja kuna ma niikuinii olin juba selliseks Audi fänniks muutunud siis sealt ma ka alustasin... arvasin, et S6 Avant oleks mulle hea masin millega ringi liikuda. AGA. Rikkur ma pole (loe: remontida ennast vigaseks), seega jäi asi ära. Ja siis juhtus nii, et mõni tuttav inimene hakkas rääkima, et selline hea auto on olemas nagu SAAB. Hakkasingi uurima ning pika ja tüütu mõtlemise ja arutamise peale arvasin et ostan endale kas Volvo S60/80 või Saab 9-5, kusjuures leidsin et volvo jupid on nii kirved, et mõnda osa ei jõua osta isegi terve kuupalga eest. Niisiis otsustasin Saabi kasuks ja sattusingi siia saabimaailma.
Leidsin ühe taskukohase hinnaga masina, mis mulle istus...
Saab 9-5 Aero.
Saage aru, olen vene päritolu, üsna temperamente mees, kes lihtsalt ei saa sõita ringi 66 kilovatiste säästumasinatega. Mul on vaja ikka erksat ja jõulist masinat! :evil:
Uurisin ja puurisin ning leidsin midagi...
Masin piltidelt nägi välja hea ja läksin lähemalt tutvust tegema... eest leidsin sellise isendi:love::
[img=800x600]http://mb3.live.hot.ee/rps/D/955033.jpg[/img]
(vabandan kehva kvaliteedi ja läike puudumise pärast, lihtsalt Eesti ilmad sellised)
Istusin sisse, proovisin seda, teist ja kolmandat, tegin prooviringi ja põhimõtteliselt otsustasin et ei taha ühtegi teist masinat.
Ostuni kahjuks läks aega ligi 2 kuud erinevatel ebameeldivatel põhjustel, kuid siiski sain selle endale...
Miks ma selle auto üldse valisin?
See oli taskukohase hinnaga
Ta on mugav
ta on kiire
ja suhteliselt säästlik... (võrreldes siis eelmisega)
Muidugi tulid ostu käigus mõned vead välja...
nimelt siis tagapuksid, tagumised piduriklotsid ja mootorikett hakkavat vaikselt häält tegema.
Sain hinda alla ja võtsin selle ära.
Niisiis...
Olen siis Eestis masina esimene omanik...
Enne mind oli masin rootsi numbritega (küll ta oli eestis) ...
Siiamaale olen tegelikult autoga väga väga rahul, kuigi tulid paar probleemi välja...
1) üks tulede kojameestest lakkas korrektselt töötamast ja
2) üks tastvalgustuluke lakkas arastuuril töötamast...
Aga leian, et need asjad on suhteliselt tühised. Muidugi tahaks korda saada need...
Paar pilt siis veel:
[img=800x600]http://mb1.live.hot.ee/rps/D/955026.jpg[/img]
[img=800x600]http://mb3.live.hot.ee/rps/D/955031.jpg[/img]
Lõpuks siis kompromiteerivat informatsiooni mu autu kohta ! :P
VIN: YS3EH45GXY3048166
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B235R High Output Turbo
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 048166
Control symbol: Passed
SRS: Driver's and passenger airbag, 9-5 Aero
Tänan tähelepanu eest!
Olen juba kuu aega (ehk siis täpselt nii kaua, kui mul uus auto olnud on) jälginud saabneti foorumit ja nüüd siis lõpuks otsustasin täielikult ühineda saabiperega ja rääkida siis pisut oma masinast mis sai hiljaaegu soetatud ("uus" on teatavasti minu mõistes uuem masin kui minu eelmine ;)). Panen ka mõned pildid siia üles vaatamiseks, kuigi, ega tegelikult on ju kõik siinolijad varemgi näinud selliseid liikureid.
Kellele pikem jutustamine ei istu, need ärgu järgmist lõiku lugegu...
Igatahes oli mul enne nüüdset autot üks Audi Coupe 2,3 100kw mis oli muidu igati tore ja mugav auto ainult ta hakkas nii suure hooga lagunema, et ma lihtsalt ei jõudnud seda parandada, siis aga tuli sõber ja pakkus, et ostab sümboolse hinna eest ära. Olin nõus ja nii ta läks... Otsustasin siis endale paremat ja mugavamat autot otsima hakata ja kuna ma niikuinii olin juba selliseks Audi fänniks muutunud siis sealt ma ka alustasin... arvasin, et S6 Avant oleks mulle hea masin millega ringi liikuda. AGA. Rikkur ma pole (loe: remontida ennast vigaseks), seega jäi asi ära. Ja siis juhtus nii, et mõni tuttav inimene hakkas rääkima, et selline hea auto on olemas nagu SAAB. Hakkasingi uurima ning pika ja tüütu mõtlemise ja arutamise peale arvasin et ostan endale kas Volvo S60/80 või Saab 9-5, kusjuures leidsin et volvo jupid on nii kirved, et mõnda osa ei jõua osta isegi terve kuupalga eest. Niisiis otsustasin Saabi kasuks ja sattusingi siia saabimaailma.
Leidsin ühe taskukohase hinnaga masina, mis mulle istus...
Saab 9-5 Aero.
Saage aru, olen vene päritolu, üsna temperamente mees, kes lihtsalt ei saa sõita ringi 66 kilovatiste säästumasinatega. Mul on vaja ikka erksat ja jõulist masinat! :evil:
Uurisin ja puurisin ning leidsin midagi...
Masin piltidelt nägi välja hea ja läksin lähemalt tutvust tegema... eest leidsin sellise isendi:love::
[img=800x600]http://mb3.live.hot.ee/rps/D/955033.jpg[/img]
(vabandan kehva kvaliteedi ja läike puudumise pärast, lihtsalt Eesti ilmad sellised)
Istusin sisse, proovisin seda, teist ja kolmandat, tegin prooviringi ja põhimõtteliselt otsustasin et ei taha ühtegi teist masinat.
Ostuni kahjuks läks aega ligi 2 kuud erinevatel ebameeldivatel põhjustel, kuid siiski sain selle endale...
Miks ma selle auto üldse valisin?
See oli taskukohase hinnaga
Ta on mugav
ta on kiire
ja suhteliselt säästlik... (võrreldes siis eelmisega)
Muidugi tulid ostu käigus mõned vead välja...
nimelt siis tagapuksid, tagumised piduriklotsid ja mootorikett hakkavat vaikselt häält tegema.
Sain hinda alla ja võtsin selle ära.
Niisiis...
Olen siis Eestis masina esimene omanik...
Enne mind oli masin rootsi numbritega (küll ta oli eestis) ...
Siiamaale olen tegelikult autoga väga väga rahul, kuigi tulid paar probleemi välja...
1) üks tulede kojameestest lakkas korrektselt töötamast ja
2) üks tastvalgustuluke lakkas arastuuril töötamast...
Aga leian, et need asjad on suhteliselt tühised. Muidugi tahaks korda saada need...
Paar pilt siis veel:
[img=800x600]http://mb1.live.hot.ee/rps/D/955026.jpg[/img]
[img=800x600]http://mb3.live.hot.ee/rps/D/955031.jpg[/img]
Lõpuks siis kompromiteerivat informatsiooni mu autu kohta ! :P
VIN: YS3EH45GXY3048166
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B235R High Output Turbo
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 048166
Control symbol: Passed
SRS: Driver's and passenger airbag, 9-5 Aero
Tänan tähelepanu eest!
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Palju õnne ilusa ostu puhul.
Kui Tapavahel vastu sõidad eks siis viskan ka käppa:beer:
Kui Tapavahel vastu sõidad eks siis viskan ka käppa:beer:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
vanem 9-5, kallis üleval pidada. 2002 ja edasi oleks "natukene" vähem kulusi vist aga ka enam vähem samas kategoorias.
Noo... kui sa väidad, et see peaks sama olema , siis pole ju suurt probleemi ;)
Vähemalt ma sain niimoodi aru sellest...
Muide...
On äärmiselt teretulnud korralik konstruktiivne kriitika...
Kui asi on kehv siis palun mulle seda öelda ja samuti ka põhjenus, miks asi nii on...
See mulle meeldib... ma lihtsalt olen enda suhtes suht kriitiline... vahest isegi liiga... :red:
Algselt postitas: Maksim
Muidugi tulid ostu käigus mõned vead välja...
nimelt siis tagapuksid, tagumised piduriklotsid ja mootorikett hakkavat vaikselt häält tegema.
1) üks tulede kojameestest lakkas korrektselt töötamast ja
2) üks tastvalgustuluke lakkas arastuuril töötamast...
Tagasillapuksid koos tööga 3800.-+sillaregull ca 500.- Kui keegi väidab,et saab ilma sillareguleerimiseta puksid vahetatud siis see on:bs:
Kettidevahetus min. 9000.-
Ma võin kihla vedada, et sealt koorub ülevaatuse käigus veel vigu välja-näiteks turbo...
Ära võta isiklikult-9-5 ongi selline väikeste puuetega auto. Teed kohe kõik korda ja edasi kallad ainult bensiini. Umbes 6 kuud. Siis tulevad uued hädad-SID,DI,ACC jne....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Tagasillapuksid koos tööga 3800.-
Kettidevahetus min. 9000.-
Ma võin kihla vedada, et sealt koorub ülevaatuse käigus veel vigu välja-näiteks turbo...
Ära võta isiklikult-9-5 ongi selline väikeste puuetega auto. Teed kohe kõik korda ja edasi kallad ainult bensiini. Umbes 6 kuud. Siis tulevad uued hädad-SID,DI,ACC jne....
Ega see nüüd üllatus pole... ma mõtlesin et asi ikka päris hull... :P
Hirmutasid mind ikka korralikult ära... :D
Kusjuures auto on saand s***ks remonti juba enne mind...
Ma ei suudagi siiamaale otsustada, kas see on hea (auto eest on hoolt kantud) või halb (asi laguneb nii mis kole) aga usun, et tööd mis on enne mind tehtud on asja eest ja õigel ajal olnud.
Lihtsalt olen selline inimesi usaldav inimene...
Auto eluiga ja osade kestvust saab ju väga edukalt pikendada, kui autot sihipäraselt ja korrektselt kasutada....
Alates sellest, et ei hakka külma mootoriga kohe peenestama, lõpetades sellega, et kui sõidadi pikkasid otsi, siis ei ole ju vaja seda SIDi kasutada. Lihtsalt lülitada välja ja see püsib korras pikemalt. Olete te näpuga katsunud, kui tuliseks SID läheb pika sõidu peale? Pole ime siis, et see kiirelt ära kooleb.
Lisaks muidugi see, et puksid kestavad kauem, kui igasuguseid auke teel vältida jne...
Kahjuks Eesti teed on küll sellised, et kohati on võimatu sõita kiiremini kui 20 km/h ilma et midagi paigast ära ei sõidaks :(
Vähemalt minu loogika ütleb, et sedasi need asjad käia võiks...
:wise:
Alates sellest, et ei hakka külma mootoriga kohe peenestama, lõpetades sellega, et kui sõidadi pikkasid otsi, siis ei ole ju vaja seda SIDi kasutada. Lihtsalt lülitada välja ja see püsib korras pikemalt. Olete te näpuga katsunud, kui tuliseks SID läheb pika sõidu peale? Pole ime siis, et see kiirelt ära kooleb.
Lisaks muidugi see, et puksid kestavad kauem, kui igasuguseid auke teel vältida jne...
Kahjuks Eesti teed on küll sellised, et kohati on võimatu sõita kiiremini kui 20 km/h ilma et midagi paigast ära ei sõidaks :(
Vähemalt minu loogika ütleb, et sedasi need asjad käia võiks...
:wise:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega ta siis nii hädine ka pole, kui siit jutust välja võib tulla..:P Sõida, naudi, hoolda. Kui vaja, siis vaheta jupid ja see auto teenib sind veel kaua. Saab on paraku selline auto, mis ei andesta hooldamatust. Hooldamata jättes hakkab igasuguseid asju sealt kooruma ja siis on inimesed pahased, et üks s..t auto on. Tegelikult ei ole, omanikud on vahel s..tad..;) Kui sul on eelnev hoolduaajalugu olemas, siis on väga hea, tead, mis tehtud. Muidu on nagu roosade prillidega, usud, mis räägitakse ja siis istud tee ääres..:(
Avastasi ühe huvitava asja auto juures veel, mida pole kunagi varem tähele pannud.
Nimelt siis ei mõista mina seda, kuidas saab olla paisupaagi jahutusvedeliku temperatuur peale 35 km sõitu jääkülm.?????:wtf:
Mootor üle ei kuumene ja samas kui maanteel talvel sõidan, siis jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi langeb väga madalale. Osuti langeb umbes 2-3mm kõrgusele alumisest joonest (ehk siis keskmise joone alumise serva juurde...).
Minu jaoks on selline asi müstiline... nagu toimuks mootori ülejahutamine. Mulje jääb, et kui veel kiiremini sõita jäätub mootor vabsee ära :wtf:
On selline asi normaalne???
Nimelt siis ei mõista mina seda, kuidas saab olla paisupaagi jahutusvedeliku temperatuur peale 35 km sõitu jääkülm.?????:wtf:
Mootor üle ei kuumene ja samas kui maanteel talvel sõidan, siis jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi langeb väga madalale. Osuti langeb umbes 2-3mm kõrgusele alumisest joonest (ehk siis keskmise joone alumise serva juurde...).
Minu jaoks on selline asi müstiline... nagu toimuks mootori ülejahutamine. Mulje jääb, et kui veel kiiremini sõita jäätub mootor vabsee ära :wtf:
On selline asi normaalne???
Algselt postitas: vmaster
Mis seal tagumise vasakpoolse rattakoopa peal paistab? värv maas?
Ei tohiks küll olla...
Kohe kindlasti mitte... See on mingi pruunikas asi peegeldumas kuskilt ratta peale... Äkki on see punane traktor, mis seal läheduses oli ;)