Midagi läks katki. Juhtus nii: Panin akule juhet peale aga kogemata olin unustanud süüte sisse, käis mingi prõks.
Töötab järgnevalt. Vajutades nuppu läheb tööle, raadio nupud kõik töötavad. Kui on käinud natuke aega, siis jääb vait. Seda siis a'la 5 min näiteks. Kui raadio vait jääb, siis ei tööta enam mitte ükski nupp. Käimise ajale tundub mõjuvat ka bass, vähema bassiga käib kauem.
Leidsin: Kui kaitse välja tõmmata korra (nr 9 oli vist) siis läheb uuesti käima ja käib jälle teatud aja.
Ei tööta: Roolinupud ei tööta üldse. SID raadiot üldse ei näita. Kui süüde välja keerata siis kustub ka raadio NB! Ma ei mõtle, et võti täiesti nulli keerata, vaid jätta ta kahe astme vahele. Ennemalt on koguaeg nii töödanud.
Küsimus: Kas mingil asjal võib tekkida ülekoormus, et teatud aja jooksul välja lülitab ja see ka bassist sõltub. Kui tegu üle kuumenemisega, siis kaitsme korraks eemaldamine ju ei tohiks probleemi lahendada.
9-5 raadioga mure
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
nojah... tuleb ju võtmed maha võtta kui aku vahetad, vist midagi läbi põlenud... proovi elektri kilpis korra kruvikeerajaga automaatist kaabel lahti teha, kui telekas on sees =)) mis tuleb telekaga ja kilpis? 

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui tegu üle kuumenemisega, siis kaitsme korraks eemaldamine ju ei tohiks probleemi lahendada.
Võib ikka, tänapäeva pooljuhtidel on igasugu "automaatkaitsmed" sees. Kaitsme eemaldamisel st. sisuliselt toite peale ja maha lülitamine nullib ka nn. "automaatkaitsme"
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Loomulikult tuleb 9-5`l pardapingega mängides(ja ka teistel uuematel mudelitel) süütevõti eemaldada lukust,sest võtme asetsemine lukus aktiveerib nii mõnegi ecu.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei ütleks, et tuleb võtmed ära võtta. Pole siiani juhtunud teist marki autodega. Ju on selle peale siis tehases mõeldud ja nüüd saab jälle varuosi müüa.
Esimeste aastate SS`del piisab isegi akujuhtme eemaldamisest-paigaldamisest,rääkimata "täku" andmisest,et maha kärssaks vähemalt 30000 eegu eest elektroonikat,juhul,kui võti süütelukus on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Krt kas see võib olla seotud telefoniga??? Kui kõne sisse tuleb, siis lükatakse raadio vait ja seda on mõnikord täiesti lambist ka juhtunud, et telefon jääb peale ja ennem maha ei tule, kui kaitsme mõneks ajaks eemaldan.
Teine variant on, et võimendi jääb vait.
Teine variant on, et võimendi jääb vait.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt kas see võib olla seotud telefoniga??? Kui kõne sisse tuleb, siis lükatakse raadio vait ja seda on mõnikord täiesti lambist ka juhtunud, et telefon jääb peale ja ennem maha ei tule, kui kaitsme mõneks ajaks eemaldan.
Teine variant on, et võimendi jääb vait.
kui nuppud raadios ei toimi ning roolijuhtimine ei toimi ei usu et on seotatud võimendiga... loogiline see pole
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt kas see võib olla seotud telefoniga??? Kui kõne sisse tuleb, siis lükatakse raadio vait ja seda on mõnikord täiesti lambist ka juhtunud, et telefon jääb peale ja ennem maha ei tule, kui kaitsme mõneks ajaks eemaldan.
Võta telefonil klahvitoonid maha.
terv, teager