Toppola 2 müügis

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#1

Kodanikele, kel klots taskupõhja auku põletab.
Pakkumine

Üks viiest toodetud NG900/9-3 katusele sobivast Toppolast! Väga-Väga-VÄGA haruldane asi

Auto saate kaasa..;) ('99 9-3T)

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kardan, et homme seda enam müügis pole ...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

Paneme siia jutu ja pildi ka üles enne, kui kuulutus ära kaob.
  • English description:
    - Toppola 2, the last version (only 3-5 made for the 9-3)
    - The four season Scandinavia edition
    - Fits Saab 9-3 (98-02) and 900 (94-98)
    - Very good condition
    - New roof window and solar powered ventilator
    - Lifting and storing rig (with wheels, easy to disassemble)
    - In original condition, no extra holes, home made interior, stickers etc.
    - Wallas kerosene stove with the heat blower lid
    - Tap with running water and sink
    - Saab 9-3, model year 1999
    - 200 hp, no software or hardware modifications
    - Silver metallic
    - Good condition, no rust
    - Standard equipped, Saab CD stereo, automatic climate control etc
    - Every service have been done and documented accordingly to the service programme
    - Electrical wiring to the boot lid is prepared with industrial quality quick connectors. Nothing is visible when the Toppola isn’t fitted
    - Lifting device for the boot lid is included. Makes it an easy task for one person to remove and replace the boot lid.

terv, teager

Lisatud failid
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Vabandan oma skeptilisuse pärast, kas Toppola on tõesti ka praktiline? Kollektsioneerimisväärtus on tal kahtlemata kõrge aga kas sellisel kastil tõesti ka mõtet on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Tead, täitsa hea on reisida, kui sul on oma personaalne 170x200 voodi kaasas. Ei mingit muret läbiliguneva telgiga jms. Lisaks gaasipliit, katusealune jms. Asja ei käsitleta tavaliselt kui Camperit, mida igal võimalusel nöörida, küll parkimise, küll sõitmise keeluga.
Algselt postitas: qdwin
Vabandan oma skeptilisuse pärast, kas Toppola on tõesti ka praktiline? Kollektsioneerimisväärtus on tal kahtlemata kõrge aga kas sellisel kastil tõesti ka mõtet on?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

A see on täiesti uskumatu, kui palju ruumi seal sees on. Ega enne keegi usugi, kui oma silmaga on näinud ehtsat asja.

terv, teager (nägijaks saanud)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

Kas ta vedrusid lapikuks ei pressi? Ja kurvis auto ümber ei lähe? Ja kui auto on pargitud, siis kuudis ringi siiberdades tuleb seintest tuge otsida kuna auto jätkuvalt "vedrutab"? Tuul (või mis iganes :) ) ei hakka teda hirmsasti kõigutama?

...Q. on ikka veel skeptik.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#8

Ilmselgelt oleks antud autole vaja tagaotsa alla koormavedrusid või siis õhkvedrustust, mida vastavalt reguleerida. Praegu on tagaots ikka liiga vastu maad, kui veel miskit pagasit kaasa võtta, mis siis saab :freak:

Ja ilmselt on ta ka paras puri... suure tuulega üle Alesundi silla Rootsist Taani vist küll sõita ei tahaks :o
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

See kuut kaalub ~200 kilo kokku, niiet ei vajuta lapikuks. Kuigi tagavedrud pannakse pisut jäigemad tavaiselt. Antud autol on originaal. Ümber ka ei lähe, ma olen natuke Tallinna linna vahel sellisega (küll klassiku seljas olevaga) sõitnud. Pargitud auto puhul olen näinud varianti, kus talle kahele poole lihtsalt tungraud toeks pannakse..;) Et asi on tuuletunnelist läbi käinud, siis sõiduomadusi väga ei mõjuta, kui siis ehk lapiti külgtuul. Need inimesed, kellega mina olen rääkinud, väidavad, et olulist mõju bensiinikulule ei avalda., no liiter siia-sinna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

tänaseks on juba müüdud...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta