Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Lõpuks,peale 4kuulist usinat lammutamist ja veel usinamat koostamist Troostauto katuse ja Master Trionicu:notworthy::notworthy::notworthy: valvsa pilgu all julgen nüüd oma G. pildid siia üles riputada:red:
Ostetud`A.D.2004 septembris Rahingest kodanik Uno:fight: käest enamvähem talutavas konditsioonis.Kohe sai tehtud esmane hooldus(vedelikud,peoga pirne jne) ja sujuvalt haigestutud saabipisikusse.
Tänaseks on tehtud mootorile kapremont(2x,kuna 1korral juhtus väike apsakas:wall: ),renoveeritud kogu alusvanker, taastatud nahksisu,ostetud hulgaliselt mugavuslisasid(puurool,käetugi,antitiib,porilapakad,lisastopptuli koos ajuga ,keskkonsooli küljetasku ,uued istmeküttekehad,kummimatid,pagasivõrk,tagaistme käetoe topsihoidja,ACC-le uued andurid ja üks servomootor,ABS-le 2 uut andurit,jne jne),paigaldatud ligi 40kilo pigimatte.Töös on veel helitehnika ja Park Assist`i paigaldus ning edaspidi ka värvitööd plaanis.Kõik ei tule esimese hooga meeldegi...
Kogu selle projekti teostuse eest suured tänud kogu Troostauto kollektiivile Madisega eesotsas.Maani kummardus ja igavene tänuvõlg Master Trionicule,kelle abita ja oskusteta oleks jälle tänavatel lihtsalt üks oma aja ära elanud "luksusauto"juures.Neid töötunde ja magamata öid ei jõua keegi kokku lugeda,mis selle "p....reerimisega" kulutati:o,rahanumbritest ei hakka rääkimagi:head: ,kuna esialgne planeeritud remondieelarve on juba 10 X ületatud ja lõppu veel ei paista,aga selline vähetoodetud ja praeguses konditsioonis Griffin on kogu seda vaeva väärt.
Eraldi tänud veel Mr Qdwinile,kelle abil Rootsist uued kolvid-kepsud Griffinile jõudsid ja Viking Motorsi Vikile,kelle teadmised ning näpunäited samuti hindamatuteks osutusid.
Kiitke siis või laitke,aga meie Master Trionicuga oleme uhked tehtud töö üle:drink:
Ostetud`A.D.2004 septembris Rahingest kodanik Uno:fight: käest enamvähem talutavas konditsioonis.Kohe sai tehtud esmane hooldus(vedelikud,peoga pirne jne) ja sujuvalt haigestutud saabipisikusse.
Tänaseks on tehtud mootorile kapremont(2x,kuna 1korral juhtus väike apsakas:wall: ),renoveeritud kogu alusvanker, taastatud nahksisu,ostetud hulgaliselt mugavuslisasid(puurool,käetugi,antitiib,porilapakad,lisastopptuli koos ajuga ,keskkonsooli küljetasku ,uued istmeküttekehad,kummimatid,pagasivõrk,tagaistme käetoe topsihoidja,ACC-le uued andurid ja üks servomootor,ABS-le 2 uut andurit,jne jne),paigaldatud ligi 40kilo pigimatte.Töös on veel helitehnika ja Park Assist`i paigaldus ning edaspidi ka värvitööd plaanis.Kõik ei tule esimese hooga meeldegi...
Kogu selle projekti teostuse eest suured tänud kogu Troostauto kollektiivile Madisega eesotsas.Maani kummardus ja igavene tänuvõlg Master Trionicule,kelle abita ja oskusteta oleks jälle tänavatel lihtsalt üks oma aja ära elanud "luksusauto"juures.Neid töötunde ja magamata öid ei jõua keegi kokku lugeda,mis selle "p....reerimisega" kulutati:o,rahanumbritest ei hakka rääkimagi:head: ,kuna esialgne planeeritud remondieelarve on juba 10 X ületatud ja lõppu veel ei paista,aga selline vähetoodetud ja praeguses konditsioonis Griffin on kogu seda vaeva väärt.
Eraldi tänud veel Mr Qdwinile,kelle abil Rootsist uued kolvid-kepsud Griffinile jõudsid ja Viking Motorsi Vikile,kelle teadmised ning näpunäited samuti hindamatuteks osutusid.
Kiitke siis või laitke,aga meie Master Trionicuga oleme uhked tehtud töö üle:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Asi selles et kui mõni pirn läbi põleb on see piktogrammil kohe näha, kui aga lisastopptuli oma pirnikestega juurde panna siis ampraaž ju hoobilt teine. Need "ajud" on kaugelt vaadates identsed, kirjad peal aga veidi erinevad. Kui kodanik Teageri Aerole seda kõike peale panime oli mu ehmatus alul päris suur, et pool pisnesist läks nagu vett vedama. Aju, raip juba olemas ja täitsa õige kah veel. Lähemal vaatlemisel selgus tõde lõpuks.
Ja veel, kogu kola mahakruvimiseks kulus 5-10 min, uuesti külge kruvimiseks oma tund vähemalt!
PS! Loodan et Sa Iisak oma masinat praegusel kujul dünostendile purustama ei lähe! Miks - ei tea, tunne on sihuke!
Ja veel, kogu kola mahakruvimiseks kulus 5-10 min, uuesti külge kruvimiseks oma tund vähemalt!
PS! Loodan et Sa Iisak oma masinat praegusel kujul dünostendile purustama ei lähe! Miks - ei tea, tunne on sihuke!
Algselt postitas: Cyber
lisastopptuli koos ajuga
mes imeasi see on??
Dünograafikut vist peale viimast kokkulappimist pole. Viimati kui ma Iisakut nägin, siis oli tal alles mõned sajad kilomeetrid sõidetud.
to cilpkonn: lisastoptuli oli lisavarustus ja tema paigaldamine eeldab ka vastava
mooduli olemasolu,et "piktogramm" aru saaks,et üks tarbija on juures.
to Qdwin: graafikutega on nii,et need on küll täitsa olemas nii VägaTurbo,kui ka
Griffi kohta,aga kuna stend oli värskelt paigaldatud ja oli optimeeritud manuaalkastile,siis segas "kick-down" oluliselt mõõtmist,eriti G.-l.
Samas olid tulemused G-l veidi paremad isegi sellistes tingimustes tehase omadest(kõik toimus enne mootorikap.remonti).
mooduli olemasolu,et "piktogramm" aru saaks,et üks tarbija on juures.
to Qdwin: graafikutega on nii,et need on küll täitsa olemas nii VägaTurbo,kui ka
Griffi kohta,aga kuna stend oli värskelt paigaldatud ja oli optimeeritud manuaalkastile,siis segas "kick-down" oluliselt mõõtmist,eriti G.-l.
Samas olid tulemused G-l veidi paremad isegi sellistes tingimustes tehase omadest(kõik toimus enne mootorikap.remonti).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: qdwin
Eeee et kas eksisteerib ka dünotesti tulemusi sellele masinale kuskil??? Näiteks skaneeritud graafikuna???
On olemas täiesti ja ka graafiku kujul,kuid kuna peale sissesõitmist on niikuinii plaanis uuesti sinna stendi minna,siis ei hakka praegu vana graafikuga jamama.
Laki stendis saadi 167kw ja 272N/m
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kusjuures mootor oli "hõre" ja õgis Castroli õli nii,nagu kod.Iisak Albert Le`Kokki:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sa vaata ette! See ei lõppe hästi! Üksinda ja puha!
Ma ei mõtle üldse paha pärast, kahju kui klaverisse tilgub äkitsi ...
Ma ei mõtle üldse paha pärast, kahju kui klaverisse tilgub äkitsi ...
Algselt postitas: iisak
(istun ja :beer: üksinda)
Tegelikult on ikka oluliselt kulukam seda V6 mootorit endale sobivasse konditsiooni viia,kui Saabi R4 oma.Toodeti neid nii marginaalne kogus nii Opelile,kui ka veelgi mõttelisem hulk Saabile ninasse.Ja V6 Griffin on muutunud
euroopas rariteetseks harulduseks.
Löön LG monitoriga kokku:beer::P
euroopas rariteetseks harulduseks.
Löön LG monitoriga kokku:beer::P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Rariteetsus on üks ja minu silmis ka kõige mõjuvam põhjus,miks me Master Trionicuga:notworthy:selle tõelise Kolgata tee jalge alla võtsime:headbang:
Minu andmetel toodeti 3,0 Griffineid ca 28000 ja sellest USA turule läks ca 17000.Eestis peaks olema neid 3-minu oma,tumepunane,mis Auto24 ka müügis on(kahju on vaadata,millisesse seisukorda on suudetud see auto viia:gun: ) ja tumesinine...
Kaks A`le coqi sees ja ka klaverile tilgutatud,seega uneaeg:drink:
Minu andmetel toodeti 3,0 Griffineid ca 28000 ja sellest USA turule läks ca 17000.Eestis peaks olema neid 3-minu oma,tumepunane,mis Auto24 ka müügis on(kahju on vaadata,millisesse seisukorda on suudetud see auto viia:gun: ) ja tumesinine...
Kaks A`le coqi sees ja ka klaverile tilgutatud,seega uneaeg:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Seda õnnetut punast VM-st ostetud isendit oli tõesti valus vaadata ja veelgi valusam parandada(olles seda viimast teinud ka kunagise punase iluduse noorusaegadel).Sinise omanik/olukord teadmata,väljast ja kaugelt tundub kena:love:
Ainulaadsed ja erakordsed Saabid ruulivad:head:
Ainulaadsed ja erakordsed Saabid ruulivad:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõeliselt ilus - au ja kiitus:notworthy:
Imetlesin seda griffinit juba TroostAuto hoovi peal, kui Trionic minu plekist kallimat paremini liikuma ajendas.
Visuaalsel vaatlusel jäi mulje, et sellel on ka pidurisüsteemi toimimist paremuse poole edasi arendatud.
Huvi pärast küsimus, kas on mingisugune vahe kahel 3,0 V6 Griffinil, kui võrrelda sedaani, nagu kod. Iisakul ning 5-ukselist laugpära varianti (CSE kere, kui ma ei eksi) ? kW kah mõlemal 155, minu mäletamist mööda müüdi Tartus kunagi hõbedast laugpära 3,0, selliseid on ka Hiiu-Suurtükis olnud.
Imetlesin seda griffinit juba TroostAuto hoovi peal, kui Trionic minu plekist kallimat paremini liikuma ajendas.
Visuaalsel vaatlusel jäi mulje, et sellel on ka pidurisüsteemi toimimist paremuse poole edasi arendatud.
Huvi pärast küsimus, kas on mingisugune vahe kahel 3,0 V6 Griffinil, kui võrrelda sedaani, nagu kod. Iisakul ning 5-ukselist laugpära varianti (CSE kere, kui ma ei eksi) ? kW kah mõlemal 155, minu mäletamist mööda müüdi Tartus kunagi hõbedast laugpära 3,0, selliseid on ka Hiiu-Suurtükis olnud.
Kena pill!
Tagatiib annab sportlikku jumet.
Kui helitehnikani jõuad, siis huvitaks mida tagumiste kõlaritega ette võtad..kas tasub need vahetada paremate vastu või jätta samaks? Vuufrit pole ju kuhugi panna...või siiski??
Jah...aastat viis-kuus tagasi võttis Griffini nägemine põlved nõrgaks, teist marki autot üldse ei eksisteerinud minu jaoks. Tallinnas vähemalt paar sellist isendit siis liikus...kindlasti selleks et saabisõpra narrida :cool:.
Tagatiib annab sportlikku jumet.
Kui helitehnikani jõuad, siis huvitaks mida tagumiste kõlaritega ette võtad..kas tasub need vahetada paremate vastu või jätta samaks? Vuufrit pole ju kuhugi panna...või siiski??
Jah...aastat viis-kuus tagasi võttis Griffini nägemine põlved nõrgaks, teist marki autot üldse ei eksisteerinud minu jaoks. Tallinnas vähemalt paar sellist isendit siis liikus...kindlasti selleks et saabisõpra narrida :cool:.
Helitehnika hakkab juba külge saama.Üldiselt,kui tahad loomulikku helipilti,siis tagumised valjukad tuleb ära unustada.Kontserdil ei kuula sa musa ju ka selg lava poole.Esivaljukate komplekt peaks olema võimalikult
hea ning võimendi samuti nende toitmiseks.Orig.võim jääb tagavaljukaid kütma,kui tahtmine tuleb neid kasutada.Woofriga pole ju probleemi,pagass ju megasuur.
Samuti jõuab vist enne kokkutulekut ka parkimisabi ja puldist suletavad aknad külge pookida.
hea ning võimendi samuti nende toitmiseks.Orig.võim jääb tagavaljukaid kütma,kui tahtmine tuleb neid kasutada.Woofriga pole ju probleemi,pagass ju megasuur.
Samuti jõuab vist enne kokkutulekut ka parkimisabi ja puldist suletavad aknad külge pookida.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Nastix
Huvi pärast küsimus, kas on mingisugune vahe kahel 3,0 V6 Griffinil, kui võrrelda sedaani, nagu kod. Iisakul ning 5-ukselist laugpära varianti (CSE kere, kui ma ei eksi) ? kW kah mõlemal 155, minu mäletamist mööda müüdi Tartus kunagi hõbedast laugpära 3,0, selliseid on ka Hiiu-Suurtükis olnud.
Griffin on AINULT sedaanina.Vahet CSiga on niipalju,et kõik see,mis Griffinil oli põhivarustuses on teistel-k.a.3,0 CS- lisavarustusena ehk siis tellitav:head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Lisaks on Griffinil hunnikute kaupa heliisolatsiooni rohkem,kui cd-l ja cs-l.
Ainuke tõeliselt vaikse salongiga tonnine:D
Ainuke tõeliselt vaikse salongiga tonnine:D
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989