Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas
Tänud abi eest avatariga.
Hmm. Ausalt öeldes ega ma uurinud küll kusagilt ei ole kas selline asi on lubatud või mitte. Tundub ju küll et meil siin väikses Eestis sõidab päris palju autosi Saksa, Taani ja ka teiste riikide tähistega. Ka antud isendi puhul sai vaid märki vahetatud. DK asemele UA. Viimane on kuidagi kodusem. Korravalvuritega pole samuti probleeme olnud. Ja loodetavasti ei tule kah.
Eks näib mis edasi ... SaaB.
Hmm. Ausalt öeldes ega ma uurinud küll kusagilt ei ole kas selline asi on lubatud või mitte. Tundub ju küll et meil siin väikses Eestis sõidab päris palju autosi Saksa, Taani ja ka teiste riikide tähistega. Ka antud isendi puhul sai vaid märki vahetatud. DK asemele UA. Viimane on kuidagi kodusem. Korravalvuritega pole samuti probleeme olnud. Ja loodetavasti ei tule kah.
Eks näib mis edasi ... SaaB.
Nonii. Pole siia ammu midagi kirjutanud. Tõsiküll ei ole autoga midagi eriti ette võetud peale igapäevase liiklemise. Kuid eile avastasin ühe imeliku asja, mis tegi ausalt öeldes ühest küljest murelikuks teisest aga tõi naeratuse näole (oleneb kuidas mõelda). Nimelt tekkis tunne, et sidur libiseb. Või siis tõesti tõmbab esimese (mida väga ei vajuta) ja teise käiguga u 3-4k pöörde pealt ratta(d) ringi kohe nii julmalt. Varem pole seda mitte kohe tähele pannud.
Täna aga taaskord peale sellist sõitu proovisin samadel pööretel kiirendada kolmanda käiguga ja kõik tundus OK. Sellest siis oletan, et sidur mida alles augusti kuus sai vahetatud ei vea alt. Samas tundus, et kergemini võtab ringi käima just parempoolne ratas. (Seda ka varem tähele pannud). Milles siis võib olla asi.
Igaks juhuks ütlen kohe ette ära, et kõik need proovimised toimusid + kraadide juures.
Kas puhtalt kokkusattumine? Või mingi muu häda. Vb mingi differ või midagi muud säärast.
Ärge siis kohe välja naerge :D
Aitäh!
Täna aga taaskord peale sellist sõitu proovisin samadel pööretel kiirendada kolmanda käiguga ja kõik tundus OK. Sellest siis oletan, et sidur mida alles augusti kuus sai vahetatud ei vea alt. Samas tundus, et kergemini võtab ringi käima just parempoolne ratas. (Seda ka varem tähele pannud). Milles siis võib olla asi.
Igaks juhuks ütlen kohe ette ära, et kõik need proovimised toimusid + kraadide juures.
Kas puhtalt kokkusattumine? Või mingi muu häda. Vb mingi differ või midagi muud säärast.
Ärge siis kohe välja naerge :D
Aitäh!
Algselt postitas: VitautasNimelt tekkis tunne, et sidur libiseb. Või siis tõesti tõmbab esimese (mida väga ei vajuta) ja teise käiguga u 3-4k pöörde pealt ratta(d) ringi kohe nii julmalt. Varem pole seda mitte kohe tähele pannud.
Lihtne, proovi 5. käiguga, paar inimest koormaks ja u. 2000...3000 (gaas põhjas) pööret.
Sel juhul ei libise kindlasti enam rattad. Kui, siis ainult sidur.
Aga ettevaatlikult, et kiirus liiga hulluks ei kogune. Ja kindlasti mitte libedaga ;)
Sama võid sa proovida ka üksi, kui leiad mõningase tõusuga tee.
Alati on koormus mootorile 5. käiguga kõige suurem ja nii proovides selgub ka siduri seisukord.
Üldiselt 1 käik talve rehvidega on puhas huumor...
Mul on all 195 pizza lõikurist nael rehvid all ja no neid ei saa kuidagi maha. Kuna nagunii esimese ja teise käigu jõud on juba softis piiratud siis ilmselt käib ratas ikkagi ringi....
Mul on all 195 pizza lõikurist nael rehvid all ja no neid ei saa kuidagi maha. Kuna nagunii esimese ja teise käigu jõud on juba softis piiratud siis ilmselt käib ratas ikkagi ringi....
Iga ratas veab and then some!
Ka sedasi sai proovitud. Koormaks siis 230 kg mandariine Seega sidur siiski korras. Aga sellisel juhul küsimus veel. Nimelt paar päeva tagasi sõitsin u 15 km järjest mnt kiirusega ja kolmanda käiguga (esialgne plaan oli puhuda väljalase vähe puhtamaks). Loodan, et see ei olnud lollus.
Kas sellisest tegevusest võis tuleneda mõningane võimsuse/väände tõus?
Tuleb vist leida kusagilt täiesti kuiv asvaltkate ja proovida ka seal. Hetkel jääb väheke selgusetuks asjaolu, miks tunde järgi kaotab parem ratas esimesena haarde teekattega.
Ja arvestades Iffi juttu siis võibolla ei olegi kõik nii paha nagu esialgu tundus. (Mul 205 lai lamell).
Ja siinkohal tahaks ka ära mainida, et väga tahaks kevadeks ikkagi 2,5-3" väljalaske alla saada. Saaks vb vähekenegi Teile järgi (Teie abiga :P)
Kas sellisest tegevusest võis tuleneda mõningane võimsuse/väände tõus?
Tuleb vist leida kusagilt täiesti kuiv asvaltkate ja proovida ka seal. Hetkel jääb väheke selgusetuks asjaolu, miks tunde järgi kaotab parem ratas esimesena haarde teekattega.
Ja arvestades Iffi juttu siis võibolla ei olegi kõik nii paha nagu esialgu tundus. (Mul 205 lai lamell).
Ja siinkohal tahaks ka ära mainida, et väga tahaks kevadeks ikkagi 2,5-3" väljalaske alla saada. Saaks vb vähekenegi Teile järgi (Teie abiga :P)
Algselt postitas: Vitautas
Ja siinkohal tahaks ka ära mainida, et väga tahaks kevadeks ikkagi 2,5-3" väljalaske alla saada. Saaks vb vähekenegi Teile järgi (Teie abiga :P)
See juba mehejutt :cool:
Endal 225 nael all ja kurjam puksib isegi 4. käiguga. Üldse ei saa enam sõta.
Mõningane väände tõus siiski võis olla. Katalüsaator läks ehk veidi puhtamaks ja laseb nüüd rohkem läbi. Pead muidugi ei anna, aga pikemalt suurem puhumine võib umbes kat'i vast paremaks teha küll.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Vitautas
Juhtusin siin täna väheke pilte tegema...
selle kohta ütleks, et vaata siia
Kõlab väga otsese vihjena :D
Sai täna veel korra omal Saabikul kõik kenasti ära koristatud ning vahetatud ka mõned filtrid. Salongiõhu ja originaal paneelfilter sai nüüdsest asendatud koonusega.
Aga eks uude aastasse uute tegemistega ... :)
Sai täna veel korra omal Saabikul kõik kenasti ära koristatud ning vahetatud ka mõned filtrid. Salongiõhu ja originaal paneelfilter sai nüüdsest asendatud koonusega.
Aga eks uude aastasse uute tegemistega ... :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pole just kõikseparem, et Sul koonusfilter katlaruumist sooja õhku võtab ....
Algselt postitas: Vitautas
Näha on, et õnneks veel palju arenguruumi
Kindlasti on :)
Ilmselt peenike summuti ja (pool-)umbes katalüsaator hoiavad tagasi.
Pakuksin, et ~20hj on veel kusagil peidus.
NG-l ei ole erilisi variante kuhu seda filtrit toppida. Küll IC jahutab, selleks ta olemas ongi.
Tegelikult üritasin filtri keerata just võimalikult alla (umbes sinna kust tuleb originaalfiltrikopsikusse õhk). Samas haun plaane, et kaotada parempoolse udutule katte ning asetada see võrega mille tagant juhtida õhk ülesse otse koonuse peale. Kindlasti üritan mõelda ka sooja õhku eraldava vaheseina peale. (Hiljem ehk tuleks otsida uus downpipe ja kõik mis sealt edasi - see aga nõuab vähe suuremaid väljaminekuid).
Täna sai päris ohtralt sõidetud ühe 98a. 520 Buumeri nime kandva masinaga. Mulle meeldis ... see, et ta ei liigu aposluutselt edasi, jättes siiski kütusekulu üle 10l/100km. Niiet enda Saabikuga tuleb mul ikka väga rahul olla. Vajab pisut investeeringuid küll jah. Aga see-eest on tõsiselt mehisem sõita :headbang:
Voolukaoga tegeledes ( http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10706 ) kiskusin lahti ka kõik seni pimedad pistikud. Nüüd vaja sinna uued pirnid asemele leida. Saab lõbusam olema.
Voolukaoga tegeledes ( http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10706 ) kiskusin lahti ka kõik seni pimedad pistikud. Nüüd vaja sinna uued pirnid asemele leida. Saab lõbusam olema.
Algselt postitas: myrsk
Mis sul see kütuse kulu muidu on?
Keskmine tundub olevat sinna 9-10l kanti (see siis nii 50% / 50%).
Samas varsti lähevad ilmad soojemaks ja ehk ka kulu väiksemaks.
Igaks juhuks täiendan ka oma eelmist postitust:
Ma mingil juhul ei väida et BMW on halb auto. Lihtsalt need, mis minule sõitmiseks on sattunud olid tunduvalt madalamal tasemel, kui ma esmalt arvata oskasin.