9-5 kurvi pealt libedaga äärekivisse

Vasta
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

ma ei jõua hommikuni oodata ja loodan ööhuntide peale kes ka ehk foorumisse oma tee leiavad ja lohutada viitsivad :D

libisesin siis sellised 20-30km/h kiirusega (rool välja keeratud) äärekivisse juhipoolse esirattaga. proovisin küll üht ja teist aga ei suutnud suurt midagi korda saata et olukorda päästa.

rool on eest mingi 10kraadi viltu ja üks esiratas hoiab ka kahtlaselt ennast. oskab keegi ennustada siis enda või tuttavate kogemuste põhjal mida mul seal juhtuda võis? Hommikul püüan autoga saabianti juurde saada. liigub ta omal käel muidu praegu.
autoks, nagu mainitud 9-5 1998 aasta.

oehh,

Tänud,
T.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Roolivarras kõver? Õõts kõver? Amort vaevalt, et kõveraks läks.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

NG-l läksid mõlemad õõtshoovad (alumiiniumist) ja velg. Ülejäänu oli OK. 9-5 omab veidi teistsugust massi ja esisilda - seega raske öelda praegu. Õõtshoob, poolraam, rooliots - variante on mitu.
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#4

kui kõvasti see mu rahakotile mõjub... halvima olukorra juhul? püüan siiani toibuda jõuludest :D
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#5

Mul jäi aastajagu tagasi sarnasest laksust väga vähe puudu, libedaga läks kurvis otse äärekivi suunas. Viimasel hetkel esirattad haakusid õnneks, vastasel juhul oleks juba rooli otseks keeranud, et veermiku asemel velg ja rehv ohverdada. Lapiti rattaga kiva tabada on vist tiba nutusem jah :(
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#6

Algselt postitas: leho
Tere,

ma ei jõua hommikuni oodata ja loodan ööhuntide peale kes ka ehk foorumisse oma tee leiavad ja lohutada viitsivad :D

libisesin siis sellised 20-30km/h kiirusega (rool välja keeratud) äärekivisse juhipoolse esirattaga. proovisin küll üht ja teist aga ei suutnud suurt midagi korda saata et olukorda päästa.

rool on eest mingi 10kraadi viltu ja üks esiratas hoiab ka kahtlaselt ennast. oskab keegi ennustada siis enda või tuttavate kogemuste põhjal mida mul seal juhtuda võis? Hommikul püüan autoga saabianti juurde saada. liigub ta omal käel muidu praegu.
autoks, nagu mainitud 9-5 1998 aasta.

oehh,

Tänud,
T.

roolivarras,roolilati hammasvöö
rooliots
amort,rattalaager ka sodi,velg loomulikult,rehv lõhki
vedru puruks.tugilaager koos padjaga sodi
sillatala kõver, mootori padjad puruks
kere kõver jne jne

kui enamus sellest nimekirjast on korras, siis ongi ju läinud väga hästi:P
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#7

ha no see kõlab päris õudukana aga rehv, velg, mootoripadjad, kere, rattalaagrid, vedru - on ok. eeldavasti ka amort oma tugilaagri ning padjaga korras. vähemasti oleks pidanud need asjad küll kohe tundma andma kui pärast kerget matsu liikuma hakkas :D
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2345
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassikud

#8

Herr mad1 (tänud Sulle Suur lugema õpetamise eest) on maksimalist nagu ikka. Ta luges ette mida kõike on teoreetiliselt võimalik purustada. Lisamata jäid veel mõningad nüansid: põletushaavad kohvikruusi topsihoidjast väljapaiskumise tõttu ja koljupurustused autos vabalt ringiuitava läpaka tõttu.
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#9

no see oleks küll üks kuradima õnnetu juhtum ma peaks ütlema....
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#10

Kui vastust tead siis teavita teisi ka.
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#11

kindlasti!
auto on saabianti juures ning ootan meeleheitlikult kõnet uudistega...
Kasutaja avatar
Thom
Postitusi: 168
Liitunud: R Aug 01, 2008 10:36
Asukoht:
Auto:

#12

Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#13

Algselt postitas: Thom
Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.

Tohib küsida palju see rahakotti tühjendas?
Kasutaja avatar
Thom
Postitusi: 168
Liitunud: R Aug 01, 2008 10:36
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Rauno
Algselt postitas: Thom
Endal oli paar-kolm nädalat tagasi täpselt sama juhtub. Libedaga vastu äärekivi - rool viltu, veojõukontrolli tuli põles jne. Probleemiks oli kõver rooliots.

Tohib küsida palju see rahakotti tühjendas?

Ausalt öeldes ei mäletagi..:red:
Troostis lasin teha, stabika varda lasin ka ära vahetada.. läks vist midagi tuhande ringi..
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#15

hmm, nu saabianti juures öeldi mulle, et silmaga ei paista midagi kõverat olevad peale rooli ning ratta enda :D
soovitati sillapinki kuhugi minna reguleerima, et seal peaks siis tõeline tõde selguma - oskab keegi soovitada mingit pädevat kohta?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Mart Pere, Suvila tn. Tallinn... Paremat vist võtta ei ole..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#17

ok, leidsin siis vähe kiirema lahenduse ning lasin 400 eeki eest kusagil ahti autos ära reguleerida ning tõesti kõik tundub korras olevat :O

läks seekord siis õnnelikumalt kui oodata oskasin - kuigi väljanägemine pärast matsu oli suht kurb ja tundus, et siin reguleerimisega ei piirdu see asi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Ega tavaliselt piirdugi.Detail(id),mis rattaasendi muutuse põjustas(id),on ju endiselt sama(d),seega viga jääb kusagile sisse,sõltumata õnnestunud sillareguleeringust.
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#19

nu kuna seda viga ei suudetud tuvastada siis jääb ta sinna vaikselt sisse seniks kuni kogu esisilla vahetus teha ma arvan.
Vasta