Saab 96 väline tuuning
ülevalt teisel pildil (kollane küülik) on tõesti täiuselähedane proportsiooni ja rühi kombinatsioon, kuri küülik! Ma esialgses ehitusõhinas plaanisin korraks ka enda pillil stangedest loobuda, kuid küüliku nina on tegelikult ilma stangeta täiesti nõrk - väike toks ja kohe läheb radikas. kõige alumine pill (matt must "american weekend" lincoln-saab) on iseenesest küll pool-pornolt tehtud, kuid idee on tegelt super. Panen siia kah ühe, hr Mart96 poolt jäädvustatud 96 pildi , kus tõsisemat laadi plekkrätsepa töö on andnud uskumatu tulemuse:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Hommikut! See 90. alguse muudetud välimusega 96 oli ilmselt fotograaf Martin Vuksi roosa, ninaleekidega sõiduk. Ehitas teine mitu aastat oma autot, kusjuures mitte üksnes välimust, nagu tavaliselt tehakse, vaid hoidis ka kapotialuse võimalikult heas korras. Minuteada müüs ta Saabi paarikümne tuhandega mingile noortegängile, kes teda siis autoturul müütamas käisid. Turuplatsil sõideti auto taguots sisse, aga tõmmati uuesti sirgeks. Paar aastat nägin seda autot tihti Tartu maanteel mitte just kõige määrustepärasemalt liiklemas. Veel aastakese hiljem leidsin masina müügikuulutuse peale üles. Vedeles Kuimetsa kandis ühe talu aiaservas ja oli üsna nutuses seisus. Mootorist oli võetud viimanegi välja, kere roostetas mis mühises ja Martini paigaldatud helehall nahksisu oli muutunud õli-pori-rasvahalliks. Kurb vaadata sellises seisus autot, mida mõni aasta varem hoopis teistsugusena nägin. Küsiti 10000 krooni, kas keegi selle raha ka välja käis - vaevalt. Rohkem pole toda roosat enam näinud. Kui masin veel alles on, siis nüüdseks juba 5 aastat rohkem roostes...
Sellest on tegelt tõesti kahju, et see antitiib koos pagasiluugiga ära müüdi. Kuigi pisut rullnokalik lähenemine, sobis see nagu rusikas silma auku selle tagaotsa disainiga. Kui keegi foorumlastest aga on sellist kusagil-kellegil näinud siis võiks teada anda. Äkki seisab ka kuskil aia nurgas ja ootab õnnetult, et keegi ta päästaks :(
Muide;)
väike viktoriiniküsimus: mis auto tiivaservadest on tehtud Mika Tissari mustal need laiendid(porikoopaservad)?
Üldiselt olen autot näinud, katsund ja töö kvaliteet on ikka jahmatavalt hea-suu ununeb lahti vaadates.
Ja vastust eelpoololevale küsimusele tean ka-tema enda käest küsisin. Ja kasti kohta ütles, et see on ka isearetatud, raudkorpuses-neid kasutati rallivariantidel.
väike viktoriiniküsimus: mis auto tiivaservadest on tehtud Mika Tissari mustal need laiendid(porikoopaservad)?
Üldiselt olen autot näinud, katsund ja töö kvaliteet on ikka jahmatavalt hea-suu ununeb lahti vaadates.
Ja vastust eelpoololevale küsimusele tean ka-tema enda käest küsisin. Ja kasti kohta ütles, et see on ka isearetatud, raudkorpuses-neid kasutati rallivariantidel.
Muide siin veel paar pilti
http://www.album.ee/mart96
Ei oska neid siia otse panna ja seal albumis läks ka segi-üks on eraldi ja paar on saab96 all, aga noh klikkige ja leiate;)
see üks pilt kui ingliskeelset teksti uskuda, on Sixten Sasoni nägemus 96 face liftist-ma usun, et kõik 96 sõbrad oleks hea meelega sellist autot näinud tootmises.
beezh on soomlase madalaks lastud ja punane on kurat teab kust-tähelepanelik vaataja leiab punase taga ka vanameistri enda seismas;)
http://www.album.ee/mart96
Ei oska neid siia otse panna ja seal albumis läks ka segi-üks on eraldi ja paar on saab96 all, aga noh klikkige ja leiate;)
see üks pilt kui ingliskeelset teksti uskuda, on Sixten Sasoni nägemus 96 face liftist-ma usun, et kõik 96 sõbrad oleks hea meelega sellist autot näinud tootmises.
beezh on soomlase madalaks lastud ja punane on kurat teab kust-tähelepanelik vaataja leiab punase taga ka vanameistri enda seismas;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga mulle kõige rohkem meeldib yks 95, mil katus madalamaks lastud. kuskil kokkutuleku pilidi oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui mul nüüd ajakirjandusest loetu õigesti meeles on, siis oli see GM EV-1 oma aja kohta väga progressiivne elektriauto mida üritati juurutada eelkõige Californias ja millel ei läinudki nii halvasti. Siis aga mingil põhjusel (ilmselge kütusemüüjate lobitöö) korjas GM kõik need autod kokku ja need pidid seisma kuskil meerikamaa romulaplatsil. Kurb lugu igatahes.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Kui mul nüüd ajakirjandusest loetu õigesti meeles on, siis oli see GM EV-1 oma aja kohta väga progressiivne elektriauto mida üritati juurutada eelkõige Californias ja millel ei läinudki nii halvasti. Siis aga mingil põhjusel (ilmselge kütusemüüjate lobitöö) korjas GM kõik need autod kokku ja need pidid seisma kuskil meerikamaa romulaplatsil. Kurb lugu igatahes.
Natukene rohkem juttu siit
http://www.epl.ee/?bosa=360176
ja lõik Ekspressi elektriautode artiklist
Pulbriks jahvatatud elektriautod:
GM EV1 – toodeti USAs 1996–1999, hoolimata meeleavaldustest kutsuti omanikelt tagasi ja hävitati
Toyota RAV 4 EV – USA turul 1997–2002, vastutulekuna klientidele kõiki eksemplare ei hävitatud
Honda EV Plus – 1997–1999, tehti pulbriks, kui Jaapani autotootja avastas, et tegu on tegelikult hooldusvaba sõidukiga, millele ei lähe varuosi vaja mitte iga 20 000 km, vaid ligi miljoni kilomeetri läbimise järel
Allikas: www.zev.ee
Pulbriks jahvatatud elektriautod:
GM EV1 – toodeti USAs 1996–1999, hoolimata meeleavaldustest kutsuti omanikelt tagasi ja hävitati
Toyota RAV 4 EV – USA turul 1997–2002, vastutulekuna klientidele kõiki eksemplare ei hävitatud
Honda EV Plus – 1997–1999, tehti pulbriks, kui Jaapani autotootja avastas, et tegu on tegelikult hooldusvaba sõidukiga, millele ei lähe varuosi vaja mitte iga 20 000 km, vaid ligi miljoni kilomeetri läbimise järel
Allikas: www.zev.ee
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: jaanes
väline tuning pole oluline sisu on, oluline oń et õli ei tohi võtta mootor palju, ja edasi peab kah hästi kakkuma ja roostetamine pole soovitav. head amortikad peavad kah olema ja kõrgendatud vedrud et kinni ei jääks
Jaanes,sul on jah vedrud maru vajund.Meil külas ka ühel mehel(vist oligi Tõnu) olid ka vedrud vajund ja põhi madalal.Sõitmise ajal tagus hullult,teed on meil ju kehvad.Poe juures ei saandki ust lahti ,oli uksed küljekarpidega kinni neetind.Klaasid ka enam alla ei käind.
Sõitis kuivati juurde.Seal mehed(üks oli vist einar) andsid Tõnule läbi põhja roostetand augu kuvalda ja mutrivütmed.Tõnu võttis esiistmed lahti ja tagus karbid sirgeks tagasi.Alles pealelõunal sai välja.
Nüüd käivadki kõik Einari juurde.Einar keevitab vedrudele poolteist pööret vanavolga vedru otsa,et kõik ikka poe ees autost välja saaks.
Sa Jaanes Tõnu tunned,ta teab Einarit.Hommikuti on nad poe juures.Lepi Einariga kokku,saad kah ilma hirmuta poes käia!