Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#76

P Sept 07, 2008 21:03

Võimalik... Aga minule meeldib ka see... kõige tumedam.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#77

P Sept 21, 2008 0:23

Ja midagi värskemat kah juurde.
Pesulast.

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#78

P Sept 21, 2008 11:35

Tead, et teise riigi tunnusmärke ei tohi auto küljes tegelikult olla??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#79

P Sept 21, 2008 22:07

Tänud abi eest avatariga.

Hmm. Ausalt öeldes ega ma uurinud küll kusagilt ei ole kas selline asi on lubatud või mitte. Tundub ju küll et meil siin väikses Eestis sõidab päris palju autosi Saksa, Taani ja ka teiste riikide tähistega. Ka antud isendi puhul sai vaid märki vahetatud. DK asemele UA. Viimane on kuidagi kodusem. Korravalvuritega pole samuti probleeme olnud. Ja loodetavasti ei tule kah.
Eks näib mis edasi ... SaaB.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#80

L Dets 13, 2008 21:28

Nonii. Pole siia ammu midagi kirjutanud. Tõsiküll ei ole autoga midagi eriti ette võetud peale igapäevase liiklemise. Kuid eile avastasin ühe imeliku asja, mis tegi ausalt öeldes ühest küljest murelikuks teisest aga tõi naeratuse näole (oleneb kuidas mõelda). Nimelt tekkis tunne, et sidur libiseb. Või siis tõesti tõmbab esimese (mida väga ei vajuta) ja teise käiguga u 3-4k pöörde pealt ratta(d) ringi kohe nii julmalt. Varem pole seda mitte kohe tähele pannud.
Täna aga taaskord peale sellist sõitu proovisin samadel pööretel kiirendada kolmanda käiguga ja kõik tundus OK. Sellest siis oletan, et sidur mida alles augusti kuus sai vahetatud ei vea alt. Samas tundus, et kergemini võtab ringi käima just parempoolne ratas. (Seda ka varem tähele pannud). Milles siis võib olla asi.
Igaks juhuks ütlen kohe ette ära, et kõik need proovimised toimusid + kraadide juures.
Kas puhtalt kokkusattumine? Või mingi muu häda. Vb mingi differ või midagi muud säärast.
Ärge siis kohe välja naerge :D
Aitäh!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#81

L Dets 13, 2008 21:54

Algselt postitas: VitautasNimelt tekkis tunne, et sidur libiseb. Või siis tõesti tõmbab esimese (mida väga ei vajuta) ja teise käiguga u 3-4k pöörde pealt ratta(d) ringi kohe nii julmalt. Varem pole seda mitte kohe tähele pannud.

Lihtne, proovi 5. käiguga, paar inimest koormaks ja u. 2000...3000 (gaas põhjas) pööret.
Sel juhul ei libise kindlasti enam rattad. Kui, siis ainult sidur.
Aga ettevaatlikult, et kiirus liiga hulluks ei kogune. Ja kindlasti mitte libedaga ;)

Sama võid sa proovida ka üksi, kui leiad mõningase tõusuga tee.
Alati on koormus mootorile 5. käiguga kõige suurem ja nii proovides selgub ka siduri seisukord.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#82

L Dets 13, 2008 21:57

Üldiselt 1 käik talve rehvidega on puhas huumor...

Mul on all 195 pizza lõikurist nael rehvid all ja no neid ei saa kuidagi maha. Kuna nagunii esimese ja teise käigu jõud on juba softis piiratud siis ilmselt käib ratas ikkagi ringi....
Iga ratas veab and then some!
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#83

L Dets 13, 2008 22:04

Ka sedasi sai proovitud. Koormaks siis 230 kg mandariine :D Seega sidur siiski korras. Aga sellisel juhul küsimus veel. Nimelt paar päeva tagasi sõitsin u 15 km järjest mnt kiirusega ja kolmanda käiguga (esialgne plaan oli puhuda väljalase vähe puhtamaks). Loodan, et see ei olnud lollus.
Kas sellisest tegevusest võis tuleneda mõningane võimsuse/väände tõus?
Tuleb vist leida kusagilt täiesti kuiv asvaltkate ja proovida ka seal. Hetkel jääb väheke selgusetuks asjaolu, miks tunde järgi kaotab parem ratas esimesena haarde teekattega.


Ja arvestades Iffi juttu siis võibolla ei olegi kõik nii paha nagu esialgu tundus. (Mul 205 lai lamell).

Ja siinkohal tahaks ka ära mainida, et väga tahaks kevadeks ikkagi 2,5-3" väljalaske alla saada. Saaks vb vähekenegi Teile järgi (Teie abiga :P)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#84

L Dets 13, 2008 22:15

Algselt postitas: Vitautas
Ja siinkohal tahaks ka ära mainida, et väga tahaks kevadeks ikkagi 2,5-3" väljalaske alla saada. Saaks vb vähekenegi Teile järgi (Teie abiga :P)

See juba mehejutt :cool:
Endal 225 nael all ja kurjam puksib isegi 4. käiguga. Üldse ei saa enam sõta.

Mõningane väände tõus siiski võis olla. Katalüsaator läks ehk veidi puhtamaks ja laseb nüüd rohkem läbi. Pead muidugi ei anna, aga pikemalt suurem puhumine võib umbes kat'i vast paremaks teha küll.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#85

N Dets 18, 2008 19:04

Nonii.
Vahepeal juhtus siis selline asi et odomeetril tuli 17.12.08 õhtul ette 200 000 km. Ehk siis minu poolt u. 10 kuuga läbisõitu 20 000 km. :notworthy:
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#86

E Dets 29, 2008 0:26

Juhtusin siin täna väheke pilte tegema...

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#87

E Dets 29, 2008 16:51

Algselt postitas: Vitautas
Juhtusin siin täna väheke pilte tegema...

selle kohta ütleks, et vaata siia
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#88

K Dets 31, 2008 23:27

Kõlab väga otsese vihjena :D



Sai täna veel korra omal Saabikul kõik kenasti ära koristatud ning vahetatud ka mõned filtrid. Salongiõhu ja originaal paneelfilter sai nüüdsest asendatud koonusega.

Aga eks uude aastasse uute tegemistega ... :)

Lisatud failid
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#89

N Jaan 22, 2009 0:27

Väike pildike vahepeal toimunust. 17.01.2009 Dynomax
Näha on, et õnneks veel palju arenguruumi ;)

Lisatud failid
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#90

N Jaan 22, 2009 1:28

Pole just kõikseparem, et Sul koonusfilter katlaruumist sooja õhku võtab ....
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#91

N Jaan 22, 2009 2:12

Algselt postitas: Vitautas
Näha on, et õnneks veel palju arenguruumi ;)

Kindlasti on :)

Ilmselt peenike summuti ja (pool-)umbes katalüsaator hoiavad tagasi.
Pakuksin, et ~20hj on veel kusagil peidus.

NG-l ei ole erilisi variante kuhu seda filtrit toppida. Küll IC jahutab, selleks ta olemas ongi.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#92

N Jaan 22, 2009 9:18

Soovitaks kah koonuse kusagile kaugemale viia. Kasvõi kuhugi tule alla pamperi sisse. Antud hetkel istub filter kuuma pilve sees ning tulemus on kehvem kui originaaliga.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#93

N Jaan 22, 2009 9:24

Võibolla aitab ka mingisuguse ekraani loomine filtri ja mootori vahele. samas peab õhule ka kusagilt juurdepääs olema.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#94

N Jaan 22, 2009 9:30

Pilt
Midagi sellist filtri ümber, et soe ligi ei saaks...
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#95

N Jaan 22, 2009 12:35

Tegelikult üritasin filtri keerata just võimalikult alla (umbes sinna kust tuleb originaalfiltrikopsikusse õhk). Samas haun plaane, et kaotada parempoolse udutule katte ning asetada see võrega mille tagant juhtida õhk ülesse otse koonuse peale. Kindlasti üritan mõelda ka sooja õhku eraldava vaheseina peale. (Hiljem ehk tuleks otsida uus downpipe ja kõik mis sealt edasi - see aga nõuab vähe suuremaid väljaminekuid).
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#96

P Mär 01, 2009 3:09

Täna sai päris ohtralt sõidetud ühe 98a. 520 Buumeri nime kandva masinaga. Mulle meeldis ... see, et ta ei liigu aposluutselt edasi, jättes siiski kütusekulu üle 10l/100km. Niiet enda Saabikuga tuleb mul ikka väga rahul olla. Vajab pisut investeeringuid küll jah. Aga see-eest on tõsiselt mehisem sõita :headbang:

Voolukaoga tegeledes ( http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10706 ) kiskusin lahti ka kõik seni pimedad pistikud. Nüüd vaja sinna uued pirnid asemele leida. Saab lõbusam olema.
myrsk
Postitusi: 10
Liitunud: N Mai 29, 2008 21:51
Asukoht:
Auto:

#97

P Mär 01, 2009 14:45

Mis sul see kütuse kulu muidu on?
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#98

P Mär 01, 2009 17:02

Algselt postitas: myrsk
Mis sul see kütuse kulu muidu on?


Keskmine tundub olevat sinna 9-10l kanti (see siis nii 50% / 50%).
Samas varsti lähevad ilmad soojemaks ja ehk ka kulu väiksemaks.

Igaks juhuks täiendan ka oma eelmist postitust:
Ma mingil juhul ei väida et BMW on halb auto. Lihtsalt need, mis minule sõitmiseks on sattunud olid tunduvalt madalamal tasemel, kui ma esmalt arvata oskasin.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#99

P Mär 01, 2009 17:49

buumerid on nii ja naa. R6 ja v8 mootorite hea madal moment on v2ga m6nus. muidugi j22b 2ra turbo effekt.
Võimsust pole kunagi piisavalt
myrsk
Postitusi: 10
Liitunud: N Mai 29, 2008 21:51
Asukoht:
Auto:

#100

P Mär 01, 2009 17:49

Korraga küsiks ka kui plaju sa madladust panid? Ise kaalun siis kahte varjanti ja hakkan jöudma otsusele et peaks ka ikka sellisemootoriga masina vötma, küll tegu on kupee ja automaatkastiga. Miks see blowoff hea on??
Vasta