müün tõelist sõpra 9-3
tere-tere!
leidsin täna sellise toreda koha, kus tundub, et liigub palju saabisõpru. ja teid mul just vaja ongi!
nimelt olen otsustanud oma "tõelise sõbra" maha müüa ja uue soetada (loomulikult taas SAABI)
MIS MUL SIIS ON:
saab 9-3, 1999, 2.0t (115kw), automaatkäigukast, läbisõit suts üle 100 000, ostetud viking motors`ist ja seal hooldatud, värv rohekashall metallik(pilti kahjuks hetkel pole lisada)
lisad
valuveljed (15), signalisatsioon(tehas), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, CD stereo koos eraldi paigaldatud clarion võimuga (lisakõlarid), kompuuter, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, reguleeritav roolisammas, nahast rool ja käigukang, päevasõidutulede automaatne lülitus, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees laekaga, veluur(lisana tellitud- tumedam hall), elektriline antenn, tagaistme seljatugi allaklapitav, lisapidurituli, tagumised udutuled, tagaklaasi soojendus....
rohkem ei meenu
nüüd siis hind, mida pigem küsin nõusaamiseks ka teilt, aga arvan, et see võiks jääda 150-170tuhande ringi.
mis kostate?
:love:
kleer
leidsin täna sellise toreda koha, kus tundub, et liigub palju saabisõpru. ja teid mul just vaja ongi!
nimelt olen otsustanud oma "tõelise sõbra" maha müüa ja uue soetada (loomulikult taas SAABI)
MIS MUL SIIS ON:
saab 9-3, 1999, 2.0t (115kw), automaatkäigukast, läbisõit suts üle 100 000, ostetud viking motors`ist ja seal hooldatud, värv rohekashall metallik(pilti kahjuks hetkel pole lisada)
lisad
valuveljed (15), signalisatsioon(tehas), elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, CD stereo koos eraldi paigaldatud clarion võimuga (lisakõlarid), kompuuter, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, reguleeritav roolisammas, nahast rool ja käigukang, päevasõidutulede automaatne lülitus, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees laekaga, veluur(lisana tellitud- tumedam hall), elektriline antenn, tagaistme seljatugi allaklapitav, lisapidurituli, tagumised udutuled, tagaklaasi soojendus....
rohkem ei meenu
nüüd siis hind, mida pigem küsin nõusaamiseks ka teilt, aga arvan, et see võiks jääda 150-170tuhande ringi.
mis kostate?
:love:
kleer
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kuna sa hinna osas nõu küsid siis...
Mul on millegipärast tunne, et hind kipub paraku kõrgeks jääma. Ma tean küll, et kasutatud auto puhul on parem maksta rohkem heas korras asja eest, kui hakata ise ehitama odavalt saadut. Siiski...
Minu meelest need "lisad" kipuvad tegelikult standardvarustus olema??
Meil müüdavatest '99 9-3 juures on hind 100-120 tuhhi. Mobile.de omad jäävad ka sinna 7-9000 € juurde. (jätame Viggenid ja Aerod ja Hirschi juurest läbi käinud Viggenid eemale ..:)). 150k jääb isegi eriliselt hea kompveki juures natuke paljuks..:(
Just my 0.02$
Mul on millegipärast tunne, et hind kipub paraku kõrgeks jääma. Ma tean küll, et kasutatud auto puhul on parem maksta rohkem heas korras asja eest, kui hakata ise ehitama odavalt saadut. Siiski...
Minu meelest need "lisad" kipuvad tegelikult standardvarustus olema??
Meil müüdavatest '99 9-3 juures on hind 100-120 tuhhi. Mobile.de omad jäävad ka sinna 7-9000 € juurde. (jätame Viggenid ja Aerod ja Hirschi juurest läbi käinud Viggenid eemale ..:)). 150k jääb isegi eriliselt hea kompveki juures natuke paljuks..:(
Just my 0.02$
Pakun ka et reaalne oleks sellise eest 120 - 140 k vahemikus saada kui oled kannatlik ja leiad ostja kes asja ning selle seisukorda hinnata oskab. 100 - 110 vahemikus saad kiiremini lahti.
Mina enda 2000 aasta oma eest maksin 120. See oli platsil müügis eelmise aasta augustist ja mina ostsin ta ära käesoleva aasta mais. Ka väga heas korras ja väikse reaalse läbisõiduga masin. Just tulen esimest korda Vikingist sellega. Konditsioneerile valati veidi freooni juurde ja vigade otsimisel avastati ainult et pidurivedeliku võiks vahetada.
Mina enda 2000 aasta oma eest maksin 120. See oli platsil müügis eelmise aasta augustist ja mina ostsin ta ära käesoleva aasta mais. Ka väga heas korras ja väikse reaalse läbisõiduga masin. Just tulen esimest korda Vikingist sellega. Konditsioneerile valati veidi freooni juurde ja vigade otsimisel avastati ainult et pidurivedeliku võiks vahetada.
Algselt postitas: saabotska
hind on jah korge muidu isegi motleks sellele aga krt automaatkast mulle eriti ka eriti ei meeldi.:gun:
täpselt seda infot ma vajangi
(lisad, mille 99 .a juurde standardile tellisin olid: mootor 2,0 lpt 5d, alum.velg, metallikvärv, automaatkäigukast, kompuuter, nahast rool ja käigunupp, kiirusehoidja, kompuuter, istmete materjal (mingi kuju vahe oli ka- nagu praegu on vectori ja lineari vahe vististi)
üldse ei vaidle, et need peaksidki käima ühe norm auto juurde.
kõik lihtsalt alati kirjutavad lisadest, seetõttu ma ka. blondiini värk!:)
ja hinnaarvamus 140-150 tuh ringis tuli ka viking motors`ist
Algselt postitas: saabotska
hind on jah korge muidu isegi motleks sellele aga krt automaatkast mulle eriti ka eriti ei meeldi.:gun:
soovitan tõsiselt proovida.....
ma ei vahetaks enam kunagi käigukasti tavalise vastu ja eks mootoris on ka oluline vahe sees
tule proovi!
ja hinnast annab rääkida, olen alles paar päeva müügimõtetega ning ootangi saabifännidelt ka infot.
neid armsakesi ju väga palju ei müüda!
Algselt postitas: indrek
Soojal suvel võiks ikka märkida, kas auto on konditsioneeri või kliimaseadmega.
Kui hoopis ilma jahutuseta, on vist targem sügist oodata
miks ei märkinud, sest seda polegi
ja juna mul tekib sellest kohe kurguvalu, siis paraku ma ei lasknud seda oma autole ahvatluseks panna.
loodan, et selle tõttu mul ikka vahetuse mõtted tegemata ei jää, pealegi saab lasta selle lisa ju külge panna kui keegi tõesti niiiiiii väga nõuab;)
Algselt postitas: kleer
miks ei märkinud, sest seda polegi
ja juna mul tekib sellest kohe kurguvalu, siis paraku ma ei lasknud seda oma autole ahvatluseks panna.
loodan, et selle tõttu mul ikka vahetuse mõtted tegemata ei jää, pealegi saab lasta selle lisa ju külge panna kui keegi tõesti niiiiiii väga nõuab;)
Eks see on ka asi mis veidi hinda mõjutab või inimeste ostuotsust. Eelmisel suvel sai käidud Itaalias ja Horvaatias ilma konditsioneerita autoga. Päris jube oli kui ikka väljas +45, aknad pärani aga tuul ka ei jahuta. Sellepärast kui kevadel autot otsisin jäid konditsioneerita masinad kohe välja. Kindlasti on ka neid kelle jaoks see pole oluline.
Edit: Muuseas juhin tähelepanu et teema vales foorumis. Mõni admin võiks tõsta sinna kus kuulutused käivad.
VM-ist hangitud ja pideva kontrolli all olnud Saab tasub alati vaatamata kõrgemale hinnale "ostuplaani" võtta.Kõik hilisem on paremini haldatav ning
rumalaid üllatusi vähem.:drive:
rumalaid üllatusi vähem.:drive:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna siin nendest erimarkidest juttu, siis ei hakka uut teemat tegema ja küsin oma tagasihoidliku küsimuse siin samas. Mida tähendab Hirschi, kuna märkasin, et siin oli see nagu mingi mudelina märgitud, mul selline kiri tagumise luugipeal. Ise alguses arvasin ikka, et see mingi suvalise firma reklaam, mis eelmine omanik kleepinud:red:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: Factor
Mida tähendab Hirschi, kuna märkasin, et siin oli see nagu mingi mudelina märgitud, mul selline kiri tagumise luugipeal. Ise alguses arvasin ikka, et see mingi suvalise firma reklaam, mis eelmine omanik kleepinud:red:
See asi võtab ikka muigama. Sõidad hirsshiga ringi nii et ise ei teagi või :):):):):):):):eureka:
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Factor
Mida tähendab Hirschi, kuna märkasin, et siin oli see nagu mingi mudelina märgitud, mul selline kiri tagumise luugipeal. Ise alguses arvasin ikka, et see mingi suvalise firma reklaam, mis eelmine omanik kleepinud:red:
See asi võtab ikka muigama. Sõidad hirsshiga ringi nii et ise ei teagi või :):):):):):):):eureka:
Njah nii ta on, sina muigad, mina häbenen :red: Jah kahjuks ma ei oska eriti inglise keelt, (ei ole isegi koolis õppinud, seal teised keeled olnud) ja seega päris hästi aru ei saanud, mis seal kirjas. Kuid kas see Hirschi peaks ka kajastuma kuskil auto dok? või midagi, kuna ainus märk sellest on tagumisel luugil kirjake, kurat teab, kes ja kus selle võis sinna peale kleepida!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Mootori ECU tuleb välja võtta ja kaan maha,siis on kohe näha,kas "chipitud",või kleepsutuuning.
Stage 1 tuuning võib kohviks sõidetud mootoriga sõites tõesti tunduda,et polegi Stage 1:(
Stage 1 tuuning võib kohviks sõidetud mootoriga sõites tõesti tunduda,et polegi Stage 1:(
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Hirsch oli pikka aega vähemasti distribuutor kui mitte importöör Sveitsis. Mu venna ng900-gi kannab Hirschi kirju ja hooldusraamat on Hirschi pitsateid täis pekstud. Mida aga pole on tuuning.
Algselt postitas: saabotska
hind on jah korge muidu isegi motleks sellele aga krt automaatkast mulle eriti ka eriti ei meeldi.:gun:
Kui minu esivanem mõned aastad tagasi VM-ist omale uut saabi vaatas, ei tahtnud ka tema algul automaatkastist midagi kuulda. Pika veenmistöö tulemusena sai siiski automaatkasti kasuks otsustatud. Nüüd aastaid hiljem ei kujuta vana enam manuaalkastiga sõitmist omale ette ja on valikuga ülimalt rahul. :thumb:
Üldiselt kipubki nii olema, et staažikad manuaalivennad suhtuvad automaatkasti erilise eelarvamusega ja neid tuleb tihti sundida “relva ähvardusel” automaatkasti proovima :D
Algselt postitas: tiib
Üldiselt kipubki nii olema, et staažikad manuaalivennad suhtuvad automaatkasti erilise eelarvamusega ja neid tuleb tihti sundida “relva ähvardusel” automaatkasti proovima
Nii on. Ise pole küll staažikas, kuid olin pikalt automaatkastide vastane. Nüüd on 1 käsi ja 1 jalg sõidu ajal pidevas alakoormuses Kui kunagi peaks endale/naisele mingi linnaauto mõõdus lisaliiklusvahendi hankima, siis SAAB ilmselt see ka automaatkastiga olema.
EDIT: Veel automaadist. Manuaalkastiga autoga Keila-Tallinn trajektooril kulgedes tegin ühe sõiduga oi-oi kui palju käiguvahetusi. Ehk mingi 100 näiteks??!!. Automaatkastiga lihtne, nö. hommikul "D", õhtul "P" peale ja fsjoo.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: suur
Nüüd on 1 käsi ja 1 jalg sõidu ajal pidevas alakoormuses
Meenud anekdoot: Paarike sõidab autos ja mees roolib ühe käega . Teine käisi eksleb mööda paarilist. Kimab mööda miilits, näeb seda . Sõidab kõrvale, keriba akna all ja röögatab: "Mõlema käega!!". Mees röögatab selle peale vastu: "Aga millega ma siis autot juhin??"
Autokoolis juba õpetati, et õige käte asend roolil on 10-2. Ära tegele kõrvaliste asjadega..:D
Teine asi, sul on 2 jalga, autol on 2 pedaali, nüüd lähene sellele deduktsiooni meetodil..;)
Ja ei olegi midagi üle.