9-7x kliimaga mure
Hei,
Selgus, et saabikul ei toimi kont enam, vajutades tärniga nupule, vilgub ekraanil märgike paar korda ja kõik. Samas ka tagumine kliima lõpetas tegevuse. Käivitades tuleb OFF kiri ette ja lülib end välja. Kas saab midagi koduste vahenditega nullida või tuleb targemate juurde sõita?
Tänud
Selgus, et saabikul ei toimi kont enam, vajutades tärniga nupule, vilgub ekraanil märgike paar korda ja kõik. Samas ka tagumine kliima lõpetas tegevuse. Käivitades tuleb OFF kiri ette ja lülib end välja. Kas saab midagi koduste vahenditega nullida või tuleb targemate juurde sõita?
Tänud
niiskus ju tahab eemaldamist ka 0 kraadi juures?
Algselt postitas: mart284
niiskus ju tahab eemaldamist ka 0 kraadi juures?
Teistes autodes tähistab tärn seda, et freooniga hakatakse külma tootma (, mille all mõeldaksegi konditsioneeri. Konditsioneeriga auto vs konditsioneerita auto). Kas Saabil on teisiti?
Sooja peab fkoors iga ilmaga puhuma. Sul ei tööta ÜLDSE kliimaseade?
edit: mhmh, tundub nii. Lugesin esimest korda vaid selle välja, et ainult "tärniga nupp" ei tööta.
no tärniga nupp ei tööta jah:) samas sooja puhub ees igast asendist, taga ei toimi midagi
Algselt postitas: tõh
Kas mitte nii pole, et teatud välistemperatuuril ei hakkagi kont tööle?
Sama tõde sain ka raha eest teada:) Seega, alla mingi kraadi konti ei saa sisse panna
See tõde ei kehti kõigi masinate kohta.Näiteks sakslaste toodangul toimetab kuivatusfunktsioon ka -30 kraadi juures.Kont lülitatakse aeg-ajalt sisse,et salongist niiskust eemaldada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: tõh
Kas mitte nii pole, et teatud välistemperatuuril ei hakkagi kont tööle?
Sama tõde sain ka raha eest teada:) Seega, alla mingi kraadi konti ei saa sisse panna
Huvitv! Saab 9-3 ,2007 aasta omal töötab ka miinus kraadil. AC ON/OFF nupp sellex. Muidu lähevad seest aknad jäässe öösel kui päeval ilma kondita liikuda niiskemas õhus.Kui AC On sees ,siis seda ei juhtu.
Cyber, vast mõtlesid kondi all kompressorit. Kas "kliimaseade" ikka kuivatab õhku ilma kompressorita? IMO salongiradikas soojendab välisõhku ja selle suhteline niiskus väheneb. Kas seda pead silmas?
Edit: hetk hiljem leidsin et mu post on suht mõttetu.:red: Kustutaks ta ära aga admin ei ole sellist võimalust jätnud.
Edit: hetk hiljem leidsin et mu post on suht mõttetu.:red: Kustutaks ta ära aga admin ei ole sellist võimalust jätnud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jah .. kompressorit ei võeta järgi. Ei mina tea täpselt, kuidas see toimib, aga talvel siiski tasub kliimaseade järgi hoida (mitte econ režiimis), sest muidu kipub asi niiskeks minema. Samas ei tähenda see veel seda et "külma toodetakse", seda on väljast niigi võtta..:P
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Väljas miinusega on ju õhk nagunii kuiv ... :cool:
Väljas miinusega on ju õhk nagunii kuiv ... :cool:
Väljas küll,aga auto salongis on niiskust siiski:soe auto-külm auto kondesatsioon,lisaks jalanõude ja riietega sissetoodav niiskus.Nn.konditsioneeri ja kliimaseadme vahe ongi selles,et talvel kliimaseade muuhulgas temperatuuri hoidmise kõrval ka õhuniiskust vähendab.Mu suurel tööautol on kliimaseade aastaringselt sisselülitatud.Paraku on sellel õhukuivatamisel ka oma miinused.Pika sõidupäeva lõpus on silma limaskestad kuivad-st. silmad hakkavad kipitama.Tuleb juua-vett vmt.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kliimaseadmetel on minu teada lisaks kompressorile ja soojusvahetile ka kuivati element sees. see on siis see, mis eemaldab niiskust ringlevast õhust. On nii?
Njaa...palju erinevaid arvamusi:) siiski peab see kliimaautomaat midagi käivitama ,et see niiskuse eemaldamine salongist toimix. tean seda ,et eelmisel autol oli lihtne kondikas ja seda hoidsin ka vahel talvel sees ,kuivatas õhu ära. ma usun ,et siiski lülitus ka kliimapump sisse ,sest mootori pöörded tõusid ja lisamürin tekkis kapoti alla nagu suvel palavagagi. tegu oli 1,6 Golfiga.
Kui keegi on koolifüüsikatunnis tähelepanelikult kuulanud ning suutnud ka järeldusi teha, siis sissetulevat niiskust eemaldab kliimaseade ikkagi siis kui pump on järel. Kas talvel pump tuleb järele või mitte, sõltub juhtelektroonika intelligentsusest. Minuteada saabil välisõhutemperatuuridel alla nulli ei tule. Teisalt talvel "kuivatab" õhku ka tavaline soojendamine -- soe õhk mahutab rohkem veeauru ja sama veeauru sisalduse juures tundub soe õhk kuivem e kondenseerumine (akendele esmajärjekorras) algab palju suurema niiskusesisaldusega kui külmas.
Kui keegi on koolifüüsikatunnis tähelepanelikult kuulanud ning suutnud ka järeldusi teha, siis sissetulevat niiskust eemaldab kliimaseade ikkagi siis kui pump on järel. Kas talvel pump tuleb järele või mitte, sõltub juhtelektroonika intelligentsusest. Minuteada saabil välisõhutemperatuuridel alla nulli ei tule. Teisalt talvel "kuivatab" õhku ka tavaline soojendamine -- soe õhk mahutab rohkem veeauru ja sama veeauru sisalduse juures tundub soe õhk kuivem e kondenseerumine (akendele esmajärjekorras) algab palju suurema niiskusesisaldusega kui külmas.
Kuidas siis seletada Saabi puhul nähtust talvel ,et kui AC on lülitatud Offi ,siis aknad lähevad seest udusex ja nii kui AC On panna ,tõmbuvad aknad udust puhtax? Järelikult peab siin olema midagi mis ka miinus kraadidel lisana käivitub. Ja vahet pole kas lasta jahedat või kuuma õhku (AC On puhul.)