Saab 9000 turbo, Meelis
Tere.Nüüd siis asi sealmaal et sai ostetud peale "eksirännakuid "veel üks Saab.See on nüüd meil peres kaheksas Saab mis olnud.Alustatud sai järjekorras ikka 96,99,900,900,9000,9000,9000 ja 9000.Auto tuli eila õhtal müüki ja hommikul kohe enne kaheksat broneerisin teise.Olin muide juba ligi pool aastat valvel aga seni nagu miski ei sobinud.Tartus muide oli üks 94a 9000 müügis 2.3 turboga aga mõtlesin liiga kaua....Praegu siis muud ei oskagi öelda et ka number on "aus" peale auto.Eks kui õhin üle läheb hakkan täpsemalt tehnilist olukorda kontrollima aga seni kõik nagu ok ja ka kõik lisad toimivad esialgu.
Nii,nüüd siis esialgu peale auto ülevaatamist spetsialistide poolt esimene ehmatus möödas ja ka miskit juba ette võetud paremuse poole.Sai siis terve rodu kummipukse,piduriklotsid,õlid ja žarniirid vahetatud.Eks siis tuleb neid vigu veel likvideerida st õlilekkeid jne.Sai küll kaua valitud aga ega vist ükski veatu ka müügis pole.Vanasti sai kõik ise 900-l tehtud aga nüüd targem teistel teha lasta ja ise enda põhitööga tegeleda ja kui sõidab siis sõitu nautida....Kuda veel suhtuda bensu kulusse-nimelt 90 kmh autopiloodiga näitab kuluks 6-6,5l sajale.On see kulu reaalne või paneb auto kägu?Loomulikult kui vajutada siis on numbrid teised....
Kuda veel suhtuda bensu kulusse-nimelt 90 kmh autopiloodiga näitab kuluks 6-6,5l sajale.On see kulu reaalne või paneb auto kägu?Loomulikult kui vajutada siis on numbrid teised....
Aga tee proovi pane paak kõrini täis, sõida (paarsada km) kasutades autopilooti ja siis pane uuesti paak kõrini täis. Vaata mis näitab.
Mõnusat sõitmist!
Algselt postitas: meelis
Kuda veel suhtuda bensu kulusse-nimelt 90 kmh autopiloodiga näitab kuluks 6-6,5l sajale.On see kulu reaalne või paneb auto kägu?Loomulikult kui vajutada siis on numbrid teised....
Looda, looda Sa pole kül oma auto täpseid parameetreid siia pannud (oletan 93 aasta 2.3 täisturbot), kuid selliseid numbreid saab ainult arvutilt imetleda, sedagi ökonoomitades. Hetkekuluna võib see isegi reaalne olla, aga tegelikus elus tuleb aegajalt ka töötava mootoriga paigal seista ja teinekord ka kiirendada (suisa peab, ja veel täiega, et näole saada). Lühidalt, ma saan oma 2.3LPT-l ka sellised numbrid ette, aga 1) selleks tuleb vaeva näha 2) see pole fun 3) nagunii läheb küte varsti-varsti ülikalliks (või kaob üldse ära), siis sõidame kõik mingite ökopillidega, seega tuleb lõbutseda kuni veel saab. Minu enda keskmine on midagi 8 maanteel ja 12-14 linnas :)
Nii,varsti lähen äiale ämmale Saaremaale külla ja siis panen paagi täis ja hakkan arvutama.Muide vahepeal kasutasin scorpio universaali ja sain tankla mõõtmisega auto küttekuluks linnas täislastis 7.8 l suvel mida siiani keegi ei usu...Näitab see saab mis ta näitab aga eks varsti näha ole.Muide ega ma kulu pärast ei põe-naisel swift linnas sõitmiseks õkonoomseks sõiduks...Muide kuidas siis ikkagi lage puhastada kui see nõnda õrn on?Kuna ise suitsu ei tee siis hiljem minu ajal autos suitsetama ka ei hakata aga just suits tundub eelmise omaniku ajal palju pahandust tekitanud olevat....Kas uus materjal lakke või kuidas...Ps ma ei mõtle linnas sõitmist vaid trassil kus ühtlane sõit.Nagu mainisin siis öko sõidu jaoks teine auto ja kulu ei põe.Kulukas on küte igal ajal alati olnud.Aga loota ju ikka võib?
On siis kõrvaldatud mitmeid õlillekkeid ja nüüd saab autot ka asfaldil parkida...Vahepeal kooles ära ka salongi vent aga "õnneks"oli sulanud vaid üks pistikupesa läbi.Veel on selline imelik värk et kui kliima "plõksib" siis ühtlasel minekul auto nagu kergelt jõnksataks.Ei tea kas see on normaalne või ei.Veel pardatsoki kaane all on miski punane lüliti 0 ja 1 kirjaga.Mida see võiks tähendada?
meelis, kuskohast sul õli lekkis ja mida sa tegid nende kõrvaldamiseks? Mul vist aeglaselt tilgub kuskilt õlifiltri juurest või selle anduri vahelt mis karteri juures on, aga täpselt ei saa aru ka.:freak:
Nimevahetus vl -> Veiko
Et kõigepealt aru millestki saada sai mootor eest puhtaks pestud.Lekkis siis umbmääraselt öeldult õlifiltri küljes oleva vahetüki ja mootori vaheline tihend ning õlikoguse anduri tihend(viimane eriti hullult).Sinna istusid ümmargused kummist rõngad.Imelik oli see,et meil Paides on tihendite,laagrite jne pood.Sealt saavad abi nii metsamehed,veoautod jne. Mõõtude järgi siis sealt tihendid leitud saidki ja kokku läks 150 eeki.Kuhu need veel istuvad ei oska öelda aga toimivad ning vaevalt traktoritele ja jne päris "pehmeid" osi müüakse.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
mina puhastasin oma lage ise...:poke: loll onju!
kuidas siis? niimoodi, et võtsin pihustisse vaibapuhastusvahendit ja lahustasin seda veega, nagu peab. siis pihustasin seda lakke ja hõõrusin vääga kareda harjaga ja peale seda oleks kohe pidanud sellise tolmuimejaga puhtaks tõmbama, millega võib vett tõmmata...muidu oleks naise käest saanud...:fight: aga puhtamaks läks see küll ja nahka lahti ei koorinud.
kuidas siis? niimoodi, et võtsin pihustisse vaibapuhastusvahendit ja lahustasin seda veega, nagu peab. siis pihustasin seda lakke ja hõõrusin vääga kareda harjaga ja peale seda oleks kohe pidanud sellise tolmuimejaga puhtaks tõmbama, millega võib vett tõmmata...muidu oleks naise käest saanud...:fight: aga puhtamaks läks see küll ja nahka lahti ei koorinud.
Sai siis üks pikem ots tehtud nii ligi 600 kilomeetrit kokku Türilt Saaremaale ja tagasi.Sõidukiirus oli keskmiselt 110-130,mujale võin uinuda aga kui praam vahel siis ei õnnestu.Seal sõida kas 90 või 130-ga aga ikka tundub et magad teel ja lennatakse kui postist mööda.Selline kiirus siis keskmiselt,praami sabas nikerdada sai kolm tundi (reede õhtu) ja kliima järgi ning uuesti peale paagi täitmist sain kätte 10l sajale.Ausalt ei saa kurta.Ps veel mis ümar "muna" on armatuuri keskel ja mis lüliti pardatšokis (punane 0 ja1 kirjaga) on?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: meelis
mis lüliti pardatšokis (punane 0 ja1 kirjaga) on?
See on nüüd täiesti minu enese teooria ja arvamine, niiet ära väga tõsiselt võta, kui mõni tark ei kinnita, aga äkki annab sellest kõrvalistuja padja välja lülitada?? Juhuks kui ette lapseistme paned ja avarii korral pätsiga piki pead ei taha lapsele anda??
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: meelis
mis lüliti pardatšokis (punane 0 ja1 kirjaga) on?
See on nüüd täiesti minu enese teooria ja arvamine, niiet ära väga tõsiselt võta, kui mõni tark ei kinnita, aga äkki annab sellest kõrvalistuja padja välja lülitada?? Juhuks kui ette lapseistme paned ja avarii korral pätsiga piki pead ei taha lapsele anda??
Tonnistele pandi kõrvalistuja turvapadi padatšoki asemele. Padjaga versioonil pardatšjokki polegi.