Nimelt on juba häirivaks saanud et iga kord mõne kuu möödudes peale rihtimas käimist vahivad esimesed rattad jälle kõõrdi. Üks ratas on otse aga teine on justkui pöördes ja kui üritada otseks keerata siis vahivad mõlemad väljapoole. On veel kellegil sellised probleemid olnud ja mis on abiks tulnud? (remonditöökodades olen käinud ja seal vaadatakse et kõik on OK ja minek jälle spetsialisti juurde)
Samuti kas on normaalne et rehvid kuluvad siseküljelt ära? Eelmistel kulus seest riie välja aga välimine külg oli alles poolel teel kulumisega. Ma saan aru kui kõõrdi vahivad esimesed siis peakski kuluma.Vaatasin üle ka tagumised rehvid ja neil täpselt sama lugu seest kulumisega. Mõned autotootjad teevadki kohe kaldus jooksudega liikureid või siis kurvis kalduvaid aga kas Saab 9-5 omab ka mingit sellist kiiksu tehase poolt?
Rattad kõõrdi
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Sul vaja täielikku esi- ja tagasilla kontrolli ja defektsete osade vahetust(puksid, kondid, õõtsad jne.). Valesti kulunud rehvid vahetada korralike vastu. Lisaks veel sillaregull asjatundja poolt.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kui eest kuluvad ebaühtlaselt siis on tegemist valesti reguleeritud kokkujooksuga või vale rehvirõhuga. Tagumised kuluvad seestpoolt, sest rattad on viltu all, see tähendab pukside vahetust, või siis õõtshoobade vahetust. 9-5 on tagasild üldse halva ehitusega. Point selles, et õõtsad on üksteisele liiga lähedal ja piisab väga vähesest juba, et rattad oleks all viltu.
