Tervist,
Saatuse tahtel jõudis minu hoovi sedaani kerega Saab 9000 CD. Nii ma siis registreerisingi ennast kohe ka selle foorumi liikmeks. Tehasest veeres masin välja aastal 1991. Mootoriks on masinal 2.3 turbo automaat käigukastiga. Mootor on laiali lammutatud ja ootab plokikaane lihvimist ning siis kokku panekut.
Lisadeks on nahksisu, el istmed mäludega, istmesoojendused, kliimaautomaatik, el aknad, el peeglid, el katuseluuk jne..
Salongis häirib kõige rohkem lae polster mis on ripub lahtiselt ning on auke täis. Kere tundub, et on korralik. All on talverehvid Saabi originaal valuvelgedel.
Esimese asjana viingi nüüd plokikaane lihvimisse, tellin tihendid ära ning läheb mootori komplekteerimiseks.
Lubatud pildid:
:beer:
Taivo
Saab 9000 CD 2.3 turbo, 1991, doctort Müüdud, Lukku.
Jõudu uue autoga.
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Algselt postitas: suur
Jõudu uue autoga.
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Tänud, enne juba jah lugesin seda lae värskendamis teemat.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: doctort
Algselt postitas: suur
Jõudu uue autoga.
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Tänud, enne juba jah lugesin seda lae värskendamis teemat.
CD kerest on raske väljasaada seda polstrit - jõudu:headbang:
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: doctort
Algselt postitas: suur
Jõudu uue autoga.
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Tänud, enne juba jah lugesin seda lae värskendamis teemat.
CD kerest on raske väljasaada seda polstrit - jõudu:headbang:
Raske on ainult esiklaasi eest ära saada. :wise:
Laepolster tuleb peale seda nagu iseenesest läbi esklaasi ava välja :evil:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Algselt postitas: jack
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: doctort
Algselt postitas: suur
Jõudu uue autoga.
Laepolstri värskendamisest on siin üks väga asjalik teema, seda küll klassiku lae põhjal:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Tänud, enne juba jah lugesin seda lae värskendamis teemat.
CD kerest on raske väljasaada seda polstrit - jõudu:headbang:
Raske on ainult esiklaasi eest ära saada. :wise:
Laepolster tuleb peale seda nagu iseenesest läbi esklaasi ava välja :evil:
Uksest siis tõesti välja kuidagi ei painuta?
Aga noh eks näis kui ma sinnamaale jõuan.
Täna saan plokikaane lihvimisest kätte:headbang:
Lihvimisest tulnud kaanest ka mõned pildid:
Remondimees ütles et kaas oli ikka palju kuuma saanud ja väga kõver, kuid sai veel asja. Rääkis ka veel seda, et sõidetud on segamini valatud tosoolidega ja see on palju paha teinud ja et ma peaksin kindlasti kaane põhjalkult ära puhastama. Aga millega ma teda puhastan?
Üks pilti ka kaunist laepolstrist:
Remondimees ütles et kaas oli ikka palju kuuma saanud ja väga kõver, kuid sai veel asja. Rääkis ka veel seda, et sõidetud on segamini valatud tosoolidega ja see on palju paha teinud ja et ma peaksin kindlasti kaane põhjalkult ära puhastama. Aga millega ma teda puhastan?
Üks pilti ka kaunist laepolstrist:
Täna sai siis veidi Saabiga tegeletud. Plokikaas sai peale pandud mis oli suht raske töö üksinda tegemiseks kuna tihend kippus õige koha pealt ära liikuma jne...Külge sai pandud ka väljalaskekollektor ja veel nipet näpet.
Ajaviiteks sai auto kere survekaga üle käidud ja nähtavale tulid mõned roosteplekid.
Ajaviiteks sai auto kere survekaga üle käidud ja nähtavale tulid mõned roosteplekid.
Algselt postitas: doctort
Täna sai siis veidi Saabiga tegeletud. Plokikaas sai peale pandud mis oli suht raske töö üksinda tegemiseks kuna tihend kippus õige koha pealt ära liikuma
Kas tapid olid siis kadunud, et tihend minema lipsas?
BTW: Kaane täpne paigaldamine ilma tappideta on suht võimatu:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Nii nüüd siis autol mootor käib nagu kellavärk. Ja minek on uskumatult hea!
Tänud kõigile kes mu küsimustele vastasid remontimise käigus.
Edasine plaan on auto väljas korralikuks teha ning ka seest uue laepolstri näol. Vaja on ka genekas remonti viia kuna piniseb suht kõvasti.
Tänud kõigile kes mu küsimustele vastasid remontimise käigus.
Edasine plaan on auto väljas korralikuks teha ning ka seest uue laepolstri näol. Vaja on ka genekas remonti viia kuna piniseb suht kõvasti.
Täna võtsin lõpuks laepolstri lahti ja välja autost. Mahtus ilusti esiuksest välja. Poroloni jäägid kraapisin karukeelega maha.
Sobivat riiet pole veel leidnud aga otsingud käivad. Mõtlesin nahast teha aga vist tuleb liiga raske ja kukub mingi aja pärast uuesti alla.
Sobivat riiet pole veel leidnud aga otsingud käivad. Mõtlesin nahast teha aga vist tuleb liiga raske ja kukub mingi aja pärast uuesti alla.