Saab 99T, 1978, Andrus99
Huvitav, kui palju neid lampe sääduse järgi võib panna üldse?
See oli vist mingite referentsarvude teema :freak:
Krt mis andmed neil meerika lampidel üldse on, tuleklaasidel pole kirjas midagi :freak:
Keegi hästiinformeeritud äkki valgustab mind selles osas...
See oli vist mingite referentsarvude teema :freak:
Krt mis andmed neil meerika lampidel üldse on, tuleklaasidel pole kirjas midagi :freak:
Keegi hästiinformeeritud äkki valgustab mind selles osas...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
kurat mina ei rikuks ilusat auto nina mingite lisatuledega. See kolm tuld mingi rootslaste haigus. Ja soomlastel ka see lisatulede panemine väga levinud need ka ju poolpimedad-siis tulevad sulle vastu ja valgustatud teeosal kõik lisakad ka põlevad. M;)a olen alati öelnud, et kui ei näe, siis tuleb silmaarsti juurde minna, aga mitte autoosade poodi;)
Aga noh ega need ameerika tuled eriti ei näita ju kunagi... vaheta siis tavaliste kandiliste 99 tulede vastu, nii nagu neid Euroopa variantidele pandi selle auto sünniajal. Teisest küljest absurd-siinsed 99 omanikud maksavad kõvasti raha, et selliseid usa tulesid saada-irww
Need kandilised näitavad küll minu 99 peal hästi.
Millel on tõesti õnnetud tuled on püstnina klassik. Seda ka muidugi sellepärast, et üldiselt on tuled vanad ja reflektor ja klaasid korrast ära. Eelmisel aastal sõitsin vaheldumisi püstnina 900 Aeroga ja 99-ga ja siis tundus, et viimasel olid ikka paremad tuled. Pregu omades ka kaldus ninaga uuemat klassikut, siis no selle tuled on ikka väga head.
Aga kui midagi peaks valima, siis minu ilumeel oleks rahul kui oleks üks paar ja natukene originaalümaratest suuremad.
Muide neid kandilisi on ka mitu varianti: Bosch ja Cibie. Hiljuti olid Soomes müügil uued Cibie tuled ja need palju sügavamad kui Boschid. Kuidas näitavad ei tea..
Neid ümmargusi on ka äkki kusagil euroopa variante(Autopartner), mis näitavad paremini ja on uued. Ühele sõbrale võtsin sealt Chevy Vanile need kandilised eu variandid...
Aga noh ega need ameerika tuled eriti ei näita ju kunagi... vaheta siis tavaliste kandiliste 99 tulede vastu, nii nagu neid Euroopa variantidele pandi selle auto sünniajal. Teisest küljest absurd-siinsed 99 omanikud maksavad kõvasti raha, et selliseid usa tulesid saada-irww
Need kandilised näitavad küll minu 99 peal hästi.
Millel on tõesti õnnetud tuled on püstnina klassik. Seda ka muidugi sellepärast, et üldiselt on tuled vanad ja reflektor ja klaasid korrast ära. Eelmisel aastal sõitsin vaheldumisi püstnina 900 Aeroga ja 99-ga ja siis tundus, et viimasel olid ikka paremad tuled. Pregu omades ka kaldus ninaga uuemat klassikut, siis no selle tuled on ikka väga head.
Aga kui midagi peaks valima, siis minu ilumeel oleks rahul kui oleks üks paar ja natukene originaalümaratest suuremad.
Muide neid kandilisi on ka mitu varianti: Bosch ja Cibie. Hiljuti olid Soomes müügil uued Cibie tuled ja need palju sügavamad kui Boschid. Kuidas näitavad ei tea..
Neid ümmargusi on ka äkki kusagil euroopa variante(Autopartner), mis näitavad paremini ja on uued. Ühele sõbrale võtsin sealt Chevy Vanile need kandilised eu variandid...
Mnjah, panna või mitte panna, selles on küsimus :P
Aga mulle endale meeldiks midagi sellist kui originaalrallikal (pilt pärit Saab Sport&Rally kataloogist).
Seal küll süvistega stange, mida aretama ei hakkaks, kuid selline paigutus on ka jahutuse seisukohast hea, ei varja radikat. Kataloogi järgi on orig. lisavarustuses Boschi ja Hella tuled, läbimõõduga 180 ja 190 mm.
Aga mulle endale meeldiks midagi sellist kui originaalrallikal (pilt pärit Saab Sport&Rally kataloogist).
Seal küll süvistega stange, mida aretama ei hakkaks, kuid selline paigutus on ka jahutuse seisukohast hea, ei varja radikat. Kataloogi järgi on orig. lisavarustuses Boschi ja Hella tuled, läbimõõduga 180 ja 190 mm.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kas Golfi reflektorid ei sobi originaalide asemele?
Üks pilt jäi ette, sygisralli lätlaste pillidel olid sellised lisatuled. Tolle 99 ümber käisin ikka mitu head tiiru, kihvt elukas!
EDIT: Ja eriti vinge, et neli ust, lapsepõlvest mäletan kuidas ma meie pere kaheukselisi ei sallind just kui taga pidi istuma. Aga ilma selliste lisatuledeta oleks too 99 kenam küll.
EDIT: Ja eriti vinge, et neli ust, lapsepõlvest mäletan kuidas ma meie pere kaheukselisi ei sallind just kui taga pidi istuma. Aga ilma selliste lisatuledeta oleks too 99 kenam küll.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no saabidel on alati minu arust vaid ilgelt suuri lisatulesid kasut, ja need nagu sobiksid rohkem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vaatame-mõtleme-katsetame seda tulede asja veel, eks paistab...
Aga tänud igakülgsete arvamusavalduste eest.
to suvekas:
Sinu toodud rest on põhimõtteliselt sobiv, tänud toomise vaeva eest, ainult et kinnitusi on vaja mõelda ja aretada. Mul siin lähipäevil tekib üks rest veel, eks siis paistab, kumb külge läheb. Restidele oli siin veel huvilisi nii et küll see igal juhul käiku läheb.
Aga tänud igakülgsete arvamusavalduste eest.
to suvekas:
Sinu toodud rest on põhimõtteliselt sobiv, tänud toomise vaeva eest, ainult et kinnitusi on vaja mõelda ja aretada. Mul siin lähipäevil tekib üks rest veel, eks siis paistab, kumb külge läheb. Restidele oli siin veel huvilisi nii et küll see igal juhul käiku läheb.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Täna üle tüki aja sai auto kalla nokitud ja mõned uued vidinad installitud: MSD süütejuhtmed, küünlad, jagaja kaas ja rootor, pulbervärvitud klapikambri kaas koos uue tihendiga, pulbervärvitud aku karp, uus aku.
Ebameeldiv üllatus ilmnes wastegate näol - membraan pekkis, seda see boost oli nii nõrguke :(
Nüüd saatsin kirjad 3-e kohta, kust teoreetiliselt võiks uue membraani saada, aga kui ei leia, siis on vaja suure tõenäosusega miski alternatiivne wastegate installida.... kes küll sellist metallitööd teeks?
Ebameeldiv üllatus ilmnes wastegate näol - membraan pekkis, seda see boost oli nii nõrguke :(
Nüüd saatsin kirjad 3-e kohta, kust teoreetiliselt võiks uue membraani saada, aga kui ei leia, siis on vaja suure tõenäosusega miski alternatiivne wastegate installida.... kes küll sellist metallitööd teeks?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Cyber
Seal vist pisut teise ehitusega asi, kui ma õieti mäletan. Pisut eraldiseisev see asi vist.
Jep, põhimõtteliselt on external wastegate, Saabi enda disain.
Laialilammutatud kujul on selline (internetipilt), see punane ümar asi ongi see membraan. Ja ametlike diilerite kaudu seda enam ei saavat...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Saabcentralit lugedes on see originaal WG üks paras nikerdis (not the best engineering achievement from Saab...).
Ega kellelgi vedele üle üht universaalset välist WG-d? Mõtleks selle baasil miskit edasi...
Ega kellelgi vedele üle üht universaalset välist WG-d? Mõtleks selle baasil miskit edasi...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: janek555
Tee ikka korda , 99 turbo on juba asi mida tasub orginaalina säilitada, pealegi pole asja mida ei saa järgi teha.
Loodan, et saan selle membraani ikka, selle kohta peaks nõudlust natuke olema, üle maailma sama jama selle vidinaga.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Täna siis leidsin postkastist vajaliku kummiluti (pildil see kõikse vasakpoolsem).
Kruvisin WG kokku ja auto peale, töötab... kuidas boostiga on, selgub lähipäevil proovisõitu tehes :drive:
Kruvisin WG kokku ja auto peale, töötab... kuidas boostiga on, selgub lähipäevil proovisõitu tehes :drive:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Jeesss... asi töötab ja auto liigub päris rõõmsalt :drive:
Algul keerasin WG vedru raamatu settingu järgi paika, siis proovisõit, siis üks täiendav regull ja nüüd läheb rõhuseier peaaegu kollase ala lõppu. Tip-top.
Algul keerasin WG vedru raamatu settingu järgi paika, siis proovisõit, siis üks täiendav regull ja nüüd läheb rõhuseier peaaegu kollase ala lõppu. Tip-top.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson