Kes käivad Viking Motorsis korralisel hooldusel?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#76

Algselt postitas: AndresV
Algselt postitas: Sil
Algselt postitas: AntonG
...
VM s öeldi et 60 000 hooldus on nn Suur hooldus ja läheb maksma 4700 EEK. Mis on minu jaoks hektel päris suur summa. Huvi pärast küsinud mis see Suur hooldus sisaldab. Minule nimeti : Õlivahetus, filtridevahetus, küünladevahetus. Kas see ülesnimetatud tõesti maksab 4700 eek ?
ju ta ikka maksab. sest küünlad ise on juba üle tuh. samuti ka õli. ja kõikidest filtritest veel rääkimatagi. pluss tööraha juurde ka veel. võib sellise summa küll kokku kerida
Vaatasin praegu huvi pärast oma 2002.a. 9-5-ga kaasa saadud viimase hoolduse arvet Itaalias, Firenzes, AUTOSAB SERVICE S.L.R. nimelise diileri juures. Läbisõit sel hetkel 57 726 km. Mõned read sealt:

motor oil l/life (S4012801563) - 4,5L - 20,34€
filtro olio 9.3 SS (S1093186554) - 7.02€
spark plug (S109399866) 4 tk - 19.47€
info display S1012806121) - 310.13€
devio luci (suunatuli? S105354139) - 85.05€
battery 70Ah (S4012799128) - 113,30€
spazzola (kojamehe luuad) sx 9.5 (S104832390) 2 tk - 26,38€
...
kokku 14 rida, ligi 900 €.

Itaalias maksab 4 küünalt kokku 20 eurot (75 kr/tk), kas tõesti siin on 3-4x kallim???:o Mootoritäis õli 20 eurot ... mine tea, see "long life" oli äkki mõni odavam poolsünt. Samas aku, õlifilter ja kojamehed on Itaalias täiesti Eestiga võrreldavate hindadega.

eks eestis on tõepoolest varuosadel suurem kate, kuid arvestada tuleb sellega, et teenuse hind on kordades madalam
samas on võimalik ka meil valida nt neste õli, mille omahind on ca 40.-/ liiter ja kui kate viia miinimumini,siis ei üllata see hind just oluliselt
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#77

No 170000 hoolduses jäi endal ka karp lahti, hooldusarve oli 4800 eeki, sellest suurim kuluartikkel olid küünlad 900EEK+km. Auto ise on OG9-3 Aero. Uurisin järgi, vastati, et jõuallikas B205R puhul kahjuks ei saa odavamalt :) Samas tasakaalustab selline küünalde hind üle mootoriõli hinna, mida "normaalsesse" autosse kallatakse tavaliselt peaaegu poole rohkem.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#78

Ma pole väga kursis, aga kujutan ette et sama klassi saksa või jaapani autodel pole odavam hooldus. Targemad võiksid täpsustada...
Mina pean Saabi hooldust küll soodsaks :red:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#79

Algselt postitas: pedaalinahhaal
No 170000 hoolduses jäi endal ka karp lahti, hooldusarve oli 4800 eeki, sellest suurim kuluartikkel olid küünlad 900EEK+km. Auto ise on OG9-3 Aero. Uurisin järgi, vastati, et jõuallikas B205R puhul kahjuks ei saa odavamalt :) Samas tasakaalustab selline küünalde hind üle mootoriõli hinna, mida "normaalsesse" autosse kallatakse tavaliselt peaaegu poole rohkem.
Aerol käivad tiba teised küünlad kui tavalised BCPR6(7,8)ES:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#80

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: pedaalinahhaal
No 170000 hoolduses jäi endal ka karp lahti, hooldusarve oli 4800 eeki, sellest suurim kuluartikkel olid küünlad 900EEK+km. Auto ise on OG9-3 Aero. Uurisin järgi, vastati, et jõuallikas B205R puhul kahjuks ei saa odavamalt :) Samas tasakaalustab selline küünalde hind üle mootoriõli hinna, mida "normaalsesse" autosse kallatakse tavaliselt peaaegu poole rohkem.
Aerol käivad tiba teised küünlad kui tavalised BCPR6(7,8)ES:facts:

liiga üldistad, olgem pedantsed:P suurel osal aerodel käivad tõesti kallid süüteküünlad ja need on PFR7H -10 ja PFR6H-10

B205R puhul ei käi minu teada kunagi 9-3`L BCPR6ES, küll aga osadel 9-5`L

B235R puhul enamasti siiski PFR tüüpi süüteküünlad

veel 1 eristus siis: punaste pihustitega PFR6H-10 ja roheliste pihustitega kuni 2000 BCPR6ES NING PFR7H-10 ON asendatud PFR6H-10 `GA

parandage mind kui panin segast aga tundus liiga üldine tekst..vastavalt auto ja m.tüübile, aastaarvule jne on siiski mitmed erinevad versioonid ,seega odavad kui ka kallid küünlad BCPR6ES meil 65,-/tk ja odav
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#81

Ehk siis PFR`d võivad maksta üle 200 eegu tk. Ja asendada neid odavatega -viib suurenenud kütusekulu - ja vähenenud võimsuseni.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#82

Ma usun küll, et needsamad küünlad, mis mu aerole Itaalias pandi, 23 tkm tagasi, seal ka praegu on. Dünopingis pole käinud aga kütusekulu just äsja vaatasin, 100 km maanteeots suht uute talverehvidega (205/55R16) ja cruisega, 100-110 km/h spidom järgi, oli 7,5-7,8 l/100 km olenevalt kiirusest ja kliima režiimist. Esimesel võimalusel uurin küünalde margi ja mudeli välja. Kas see Sxxxxxxxx number ei ütle, millega täpselt tegu?

Mis teenuse /töö hinda puutub, siis see peaks olema arve viimane rida nimega MANODOPERA OFFICINA. kogus - 4,3 ja summa kokku 30€ ("suure" hoolduse eest). Ja veel on arvel mingi teenus LIVELLI (levelling?) - 4,65€

(Kogu 880€ arve peale on ca 5% kuhugi kadunud ka :) - ridade summa on 44€ väiksem kui arve kogusumma. Ei tea neid itaallaste tavasid, äkki mingi kohalik maks, või kohustuslik korjandus Sitsiilia sõprade heaks ;) )
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#83

Kui pandi PFR,siis need kestavad üle 100tuh.km.
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#84

Algselt postitas: Jaanus
Ma pole väga kursis, aga kujutan ette et sama klassi saksa või jaapani autodel pole odavam hooldus. Targemad võiksid täpsustada...
Mina pean Saabi hooldust küll soodsaks :red:

BMW marki autodel pole kindlasti odavam hooldus. Võtame näiteks e46 inspektsioon II on nn suur hoolduse, mis maksab ca. 6000.- krooni.
Aga eks see nii olegi, et mugavuse eest tuleb maksta.
Väike tähelepanek veel, et nimelt Kia Cee`d suur hooldus maksab 115000 km peal sõltuvalt mootorist 4500- 8000.- krooni. 75000 km peal tehtav hooldus pea 4000 .-. Kia näide peaks Saabi omanikud rõõmsamaks tegema:D
Võimsust pole kunagi piisavalt
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#85

KIA on minu teada üldse kõige kallima hooldusega "tavaauto". Škoda peaks olema näide teisest äärmusest. Kahjuks ei tea, kas RS-i hooldus ka Škoda tavahindade sisse mahub.
geneetik
Postitusi: 132
Liitunud: L Mai 19, 2007 11:37
Asukoht:
Auto:

#86

See on jootraha hea teeninduse eest! :D
Algselt postitas: AndresV
(Kogu 880€ arve peale on ca 5% kuhugi kadunud ka :) - ridade summa on 44€ väiksem kui arve kogusumma. Ei tea neid itaallaste tavasid, äkki mingi kohalik maks, või kohustuslik korjandus Sitsiilia sõprade heaks ;) )
Andersson
Postitusi: 37
Liitunud: T Apr 01, 2008 17:27
Asukoht:
Auto:

#87

Käisin paar kuud tagasi oma 9-3 SS-ga VM-s, tehti 100 000km hooldus TH1.
Arve tuli kokku 2850 kr. Suurem oa sellest olid õli (1319kr) ja 1h tööraha 860kr.
Lisaks vahetati salongifilter ja õlifilter.
raims
Postitusi: 89
Liitunud: T Juul 15, 2008 11:11
Asukoht:
Auto:

#88

Siiani kõik hooldused VM'is tehtud... Ei teagi kas peaks hakkama nüüd mujal käima, garantiid enam pole...
geneetik
Postitusi: 132
Liitunud: L Mai 19, 2007 11:37
Asukoht:
Auto:

#89

Algselt postitas: raims
Siiani kõik hooldused VM'is tehtud... Ei teagi kas peaks hakkama nüüd mujal käima, garantiid enam pole...
No eks sa võrdle rahanumbreid, palju siin-seal tööd ja materjalid maksavad. Viikingi kasuks räägib mugav diivan kus jalga sirutada, ajalehed ja wifi. Koffet vist küll ei pakuta...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#90

Algselt postitas: geneetik
No eks sa võrdle rahanumbreid, palju siin-seal tööd ja materjalid maksavad. Viikingi kasuks räägib mugav diivan kus jalga sirutada, ajalehed ja wifi. Koffet vist küll ei pakuta...
Lisaks eelpool mainitule pakutakse meil ka kohvi:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
silverk
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 30, 2007 22:34
Asukoht:
Auto:

#91

Mina olen käinud koguaeg Anti juures (seda on nüüd umbes 5 aastat). Ja pettuma ei ole pidanud. Käin seal korralistel hooldustel ning väljaspool (juhtub..). Hinnad on minu arvamusel normaalsed. Konkreetsed tööd tehakse alati ära. Kui midagi leitakse, siis öeldakse. Ei tehta seljataga ära. Kui midagi läheb kalliks, siis pakutakse lahendusi (n kasutatud osad). Arvetele kunagi mingit jama ei panda. Kui mingi jupp kestab aga on probleemne, siis öeldakse, et saad sellega veel sõita - ei pea vahetama, me soovitame, et ära vaheta veel.. (ei kohta just tihti..)
Teenindus on hea- konkreetne. Positiivsena võiks välja tuua, et kui auto oli viidud küsiti - millega sa siit lähed..kui bussiga, siis viskan su teeotsa ära..no mida teenindus!!
Negatiivsena võiks välja tuua lisateenuste pakkumise, teinekord unustatakse, või ei jouta suure kiiruga sulle teada anda igasugustest lisavidinatest mida oma Saabile osta oled soovinud.
Vasta