Probleem siis selles, et kui sõidu ajal sidur ära lahtutada ja/või käik välja võtta siis pöörded langevad vahest väga alla miski 500 kanti või alla, selle asemel, et langeda 800-900kanti ja on ka auto välja surnud selle pärast. Kohapeal pöörded ei jama, vb tõesti korraks mingi aja tagant jõnksuvad pöörded aga usun et see kliima pärast pigem. Sõidu ajal auto ei puterda vms. Ei ole vahet kas tegu külma või sooja mootoriga. Kohapeal olen ka proovinud, kui pöörded kõrgele ajada , siis võib ka kohapeal sama effecti saavutada. Aga see pöörete jama ei ole kogu aeg, vahest langevad pöörded väga ilusti aga samas jälle jamab. See ei jää jamama vaid võib ka nii olla et 10 korda langevad normaalselt ja siis jälle tahab välja surra. Kuna elan saarel, siis niisama naljalt ei saa kuskile saabi teenindusse kontrolli ka minna , Seega kui keegi oskab aidata oleks väga tänulik.
Autoks: Saab 9-5 2.0 SE 141 KW 98a.
Pöörded langevad liiga madalale.
Drosselklapp hakkab kustuma,lisaks on kindlasti õhulekked.Mõni masin ei pane CE`d põlema selle peale,mõni läheb kohe "limp-home".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
CE mul tõesti ei ole kunagi põlema hakkand aga kas see "limp-home" ei peaks ka mingit tuld põlema panema ning mis on selle "limp-home" tunnuseks?
Igatahes selline asi oli ka veel, et kui auto ostsin siis oli puudu millegi pärast karteri tuulutus voolik. Lasin teeninduses uue panna ning kui ise nüüd vaadata, siis see paikneb ainult karteri ja klapikambri vahel, kas see on õieti?Praegu ta ju lihtsalt on ringluses omavahel.
Voolikud asjad sai kõik enam vähem üle vaadatud, ning ei oska arvata kust ta lisa õhku võiks saada, peale selle, et sumpas on väike auk hetkel(sumpa läheb varsti vahetusse) aga ei tahaks uskuda, et see suurt rolli mängib.
Ning kui kui olen kiirenand kellegi ees vms. siis on mulle õeldud, et viskab kohati tagant musta tossu. Et vb tõesti siis saab kuskilt lisa õhku või on kütuse segu paigast ära vms?
Tänud,
Igatahes selline asi oli ka veel, et kui auto ostsin siis oli puudu millegi pärast karteri tuulutus voolik. Lasin teeninduses uue panna ning kui ise nüüd vaadata, siis see paikneb ainult karteri ja klapikambri vahel, kas see on õieti?Praegu ta ju lihtsalt on ringluses omavahel.
Voolikud asjad sai kõik enam vähem üle vaadatud, ning ei oska arvata kust ta lisa õhku võiks saada, peale selle, et sumpas on väike auk hetkel(sumpa läheb varsti vahetusse) aga ei tahaks uskuda, et see suurt rolli mängib.
Ning kui kui olen kiirenand kellegi ees vms. siis on mulle õeldud, et viskab kohati tagant musta tossu. Et vb tõesti siis saab kuskilt lisa õhku või on kütuse segu paigast ära vms?
Tänud,
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
kontrolli, veelgi parem vaheta vaakumvoolikuid
Mnjah olen muidu mainind enne teeninduse meestele, et vaadake vaakumvoolikud ka hoolikalt üle ja pole nad midagi leidnud. Aga jah vb tõesti kõik vaakumvoolikud välja vahetada, iseasi palju see töö maksma läheks.
Krt kahju, et saaremaal, muidu laseks kellegil asjalikumal saabi tundjal auto üle vaadata.
Krt kahju, et saaremaal, muidu laseks kellegil asjalikumal saabi tundjal auto üle vaadata.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vaakumvoolikute vahetus võtab sul omal 15 minutit, eelnevalt ostad valmis mõned meetrid 3mm silikoonvoolikut ja ajad siis näpuga rida kapoti all, kus sarnased vollad on ja asendad siis uuega. Vaakum ei jookse mööda sõrmejämedusi torusid..
3 meetrist peaks jaguma ja natuke üle ka jääma. Vanad on pealtnäha korralikud aga tegelikult mikropragusid täis ja lekivad.
