Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Tänud kõigile kommenteerimast ja lohutavaid sõnu ütlemast (special thnx@janek555 ). Esmaspäeval veeren pealinna Trionicu juurde arstiabi saama.
rantto stange läheb vast käiku ning esimene parem suunatuli on kilulinnas samuti ootamas.
Vaja on kahte esituld (mõlema tule kinnitused on katki, tuled ise ok), küljepealset suunatuld, paremat udutuld ja siis karta on, et ka juppe x, y, z, mis selguvad kui stange taha näeb lõpuks. Kel sobivaid juppe üle võib pakkuda u2u
Saabneti ja Saabiklubiga liitumise üle on mul siinse sõbraliku seltskonna ja igakülgse toetuse pärast aina enam hea meel. Aitäh kõigile :notworthy:
rantto stange läheb vast käiku ning esimene parem suunatuli on kilulinnas samuti ootamas.
Vaja on kahte esituld (mõlema tule kinnitused on katki, tuled ise ok), küljepealset suunatuld, paremat udutuld ja siis karta on, et ka juppe x, y, z, mis selguvad kui stange taha näeb lõpuks. Kel sobivaid juppe üle võib pakkuda u2u
Saabneti ja Saabiklubiga liitumise üle on mul siinse sõbraliku seltskonna ja igakülgse toetuse pärast aina enam hea meel. Aitäh kõigile :notworthy:
Stange taga pole miskeid juppe, tühi auk on seal kuni radikateni, aga radikad vast terved ja voolikud ka.
Pea püsti. Äkki on mõni jupp Motorheadil ka, ta telefon on igas ta jupimüügitemas olemas, üliväga sõbralik vana ja mind palju aidanud.:cool:
Pea püsti. Äkki on mõni jupp Motorheadil ka, ta telefon on igas ta jupimüügitemas olemas, üliväga sõbralik vana ja mind palju aidanud.:cool:
rantto stange ootab nüüd minu autos oma uusi kilomeetreid ning suunatule sain ka peale pirni vahetust vilkuma.
peale matsu on imelikuks kaasnähuks tunne, et 1. ja 2. käik lähevad kergemini sisse kui eelmistel nädalatel. käetunne on muidugi täiesti kalibreerimata ja see võib ka petta.
peale matsu on imelikuks kaasnähuks tunne, et 1. ja 2. käik lähevad kergemini sisse kui eelmistel nädalatel. käetunne on muidugi täiesti kalibreerimata ja see võib ka petta.
Algselt postitas: janek555
Ära ole kurb, paistab hull,aga tegelikult väga väike kõks ja remont lihtne. Ma ütlen oma naisele ikka sellistel puhkudel,et see tuli ja stange olidki juba vanad, nüüd hea põhjus nad välja vahetada.:thumb:
Sellised laused ajavad mind alati naerma/marru.Olles Iisakuga neid kortsus ninasid-sabasid lahanu-elustanud kümneid,võin julgelt väita,et kui väljaspoolt paistab "kerge kõks",siis allpool on toimunud totaalne häving(ei kehti klassiku tüüpi masinate puhul).
Antud isendil,rääkimata,et ninaosa on tervenisti viltu auto telje suhtes ning talad kortsus-kõverad,on näiteks abiraam 6 cm.(loe kuus sentimeetrit) viltu,ehk siis rombikujuliseks pressitud.
Õnneks on kõigis turvatestides põhjalikult põrunud NG nii pehme,et sama edukalt,kui ta kortsu läheb,venib see ka sirgeks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Õnneks on kõigis turvatestides põhjalikult põrunud NG nii pehme,et sama edukalt,kui ta kortsu läheb,venib see ka sirgeks.
Siis ongi ju väike kõks.Paar päeva ja asi unustatud.;)
Meeste jutuna on muidugi asi teine,iga väiksem asi võtab korralikult tehes aega ja vaeva , aga naised peavad rõõmsad olema.:thumb:
Ma saan aru, et jutt käib kere venitamisest, mulle öeldi kohe ära, et katsu kas saad oma auto kusagil mõne 150 krooni tund sepa/keevitaja juures korda või kanna maha, sest keret vaja venitada nii umbes ööpäev või rohkem ja tund pingis maksis vist 600 krooni või midagi, kui ma nüüd täitsa metsa ei pane mälust. Mina polnud nõus oma saabi maha kandma ja sain kuidagi probleemi isekeskis lahendatud, kuigi tõsised remondimehed vist ei arvaks sest asjast midagi.
Kui nüüd selle ng raam täiega viltu ja ilma pingita nina ees ei seisa kenasti ja rattad õigesti ei jookse, siis läheb küll ju väga kalliks taastamine :(
Kui nüüd selle ng raam täiega viltu ja ilma pingita nina ees ei seisa kenasti ja rattad õigesti ei jookse, siis läheb küll ju väga kalliks taastamine :(
Jupp aega pole kirjutanud. Enamik kulgemisi on viimasel ajal tsikli seljas aga Saab sõidutab mind siiski sama mõnusalt kui varem. Viimasest postitusest peale on kõigepealt remonditud ja siis vahetatud genekas ja kliima taas tööle saadud (aitäh Motorheadile torudega jamamise eest!). Muid asju nipet-näpet.
Ja mõneks ajaks on see Saab koos minuga Eesti teedelt eemal ning kogub kilomeetreid Alpide külje all.
Ja mõneks ajaks on see Saab koos minuga Eesti teedelt eemal ning kogub kilomeetreid Alpide külje all.