9-5 autom. käigukast

Vasta
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#1

Olen hakanud täheldama, et kui kiirendada vähese gaasiga siis käiguvahetuse ajal teeb jõnkse sisse..selliseid nagu ei saaks käiku sisse, lööb pöörded kuskil 3-3,5 peale ja siis saab käigu vahetatud alles. Kas kast hakkab otsad andma? Minu teada on viimane soft ka peale lastud ning see seda probleemi ei ole lahendanud:conf:. Kellegil on äkki sarnaseid kogemusi olnud?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Mida sa mõtled viimase softi all?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#3

käigukasti softi, update või midagi sellist. :wtf:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Ei tea küll, et keegi seda Eestis teeb(ja ka mujal maailmas):wtf:
Suhteliselt mõtetu tegevus ka, kuna TCM sisaldab endas sama palju infot, kui Nokia laadija... Seega paistab see vääääga ebatõenäoline... Peaaesi, et sa sellise asja eest raha ei maksnud;)

Pigem soovitaks alustuseks kastiõli ära vahetada. Kui õli liiga vähe või liiga palju, siis pole imestada, et käiguvahetus segast paneb. Samuti on igasugused õhulekked ka kahtluse all.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

VM minumeelest uuendas vastavaid softe.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Ehh Jupats, jälle lahmid..:) See küll 5 käigulise kohta. võibolla 4-sel ei ole seda aga...
The transmission is governed by a control module (TCM) that continuously processes the information it receives from its own sensor and from other control modules. Using this information, the control module governs the transmission hydraulic system so that the correct gear is selected with respect to the conditions at hand. The TCM also takes into consideration any wear that may be present in the gearbox to ensure smooth gear changing even when the gearbox is worn. In this adaptive system, the TCM compares the current gear changing performance with a gear changing matrix in the software and "learns" whatever each gear changing situation requires with respect to pressure/time in order to perform the gear change comfortably.

This memory, as well as the memory for fault codes, is stored in an EEPROM, which means that the information will remain in memory even if the power is cut. Because of this, the TCM must be reset (using Tech 2) after carrying out repairs, exchanging the gearbox or TCM, and after SPS programming. The TCM is located in the same position, inside the cabin between the glove box and the bulkhead.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 505
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

sa Jupats ajad segamini oma 4-käigulise ja 2002 edasi 5-käigulise. nendel on tehasest tulnud mitmeid softi uuendusi just nimelt erinevate käiguvahetuse problade parendamiseks. iseasi, kas konkreetse vea puhul ka abi on. aga proovida ikka tasub.
ei tasu nii mürgine olla kui väga täpselt ei tea
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#8

Ok my bad... poleks selle peale tulnudki, et ka selliste asjadega tegeletakse...

Ei olnud mürgina vaid imestunud, kuna VM`is pole sellise teenuse otsa sattunud. Endalgi oli siin sarnane probleem kastiga.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#9

Mul ka 5käiguline kast pluss roolilt vahetamine, aga naljakas ongi see et vahest töötab ideaalselt ja siis mõni päev ei saa kordagi korralikku vahetust tehtud:wall:. Eks järgmine hooldus lasen üle vaadata ja siis näis mis öeldakse:angry:
Vasta