SAAB 900 Turbo 3D Ursula, 1990, tarzic (MÜÜDUD)
No mis ta ikka. Võtsin Ursula'l mõned tükid küljest ära, et problemaatilistele roostekahjustustele paremini ligi pääseda. Piltidel on jäädvustatud hetk, mil Ursula alustas teekonda plekksepa juurde. Esmasel vaatsusel vajavad taastamist 3 koopa serva, mõlemad ukse alumised ääred ning plekitükk aknapesu vedeliku paagi all. Tagaluuki taastama ei hakka, kuna mul on üks roostekahjustusteta eksemplar varuks olemas. Arvata võib, et üht-teist tuleb veel plekksepal kohendada. Kui keretöödega ühelpool, siis harutan ka ülejäänud vidinad küljest ning alustan värvi eelööga. Suveks peaks uus värvkate peal olema :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Kui pulkadeks sa masina võtad? Et kas sisu jätad puutumata? Äkki avaldad värvi kaa, või tuleb originaal?
Ja viimaseks, mis eesmärki täidavad need külgmised ribid?
Aga kindlasti postita siia ka vahepealseid tööetappe, põnev ettevõtmine. Jõudu tööle!
Ja viimaseks, mis eesmärki täidavad need külgmised ribid?
Aga kindlasti postita siia ka vahepealseid tööetappe, põnev ettevõtmine. Jõudu tööle!
Tiival olevad ribid on ilmselgelt külma õhu sissevõtuks.
Koonusfilter tiiva sisse ja voilaa :)
Koonusfilter tiiva sisse ja voilaa :)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Andreas187
Kui pulkadeks sa masina võtad? Et kas sisu jätad puutumata? Äkki avaldad värvi kaa, või tuleb originaal?
Suurem huvi jäi siiski rahuldamata ;)
Olgu-olgu...
Uksed on eest juba ära võetud, kapott ja tagaluuk on järgmised. Klaasid kah kohe-kohe maas, kõik liistud ja lingid samamoodi. Sisu võtan samuti praktiliselt välja (laepolstri, istmed, polstrid), et oleks mugavam ja ohutum värvimisega tegeleda. Pealegi tuleb doonorautost niimõnigi salongipolster ümber tõsta, et tulemus ilusam jääks.
Värvilahendus ei ole veel lõplikult paigas :conf: Üldiselt oli plaanis auto originaal toonis üle värvida, kuna täielik värvivahetus nõuaks veel rohkem aega/raha kui praegune ettevõtmine. Jama on aga selles, et oma järge ootavad Aero body-kit ja vaalasaba tagatiib. Siiamaani pole ma suutnud ära otsustada, kas värvida kõik ühte tooni (nagu doonorautol) või siiski klassikaliselt ( body-kit Ant Grey). Ühesõnaga kõik ideed ja soovitused on teretulnud :)
Ursula koos organidoonoriga eelmisel suvel
Uksed on eest juba ära võetud, kapott ja tagaluuk on järgmised. Klaasid kah kohe-kohe maas, kõik liistud ja lingid samamoodi. Sisu võtan samuti praktiliselt välja (laepolstri, istmed, polstrid), et oleks mugavam ja ohutum värvimisega tegeleda. Pealegi tuleb doonorautost niimõnigi salongipolster ümber tõsta, et tulemus ilusam jääks.
Värvilahendus ei ole veel lõplikult paigas :conf: Üldiselt oli plaanis auto originaal toonis üle värvida, kuna täielik värvivahetus nõuaks veel rohkem aega/raha kui praegune ettevõtmine. Jama on aga selles, et oma järge ootavad Aero body-kit ja vaalasaba tagatiib. Siiamaani pole ma suutnud ära otsustada, kas värvida kõik ühte tooni (nagu doonorautol) või siiski klassikaliselt ( body-kit Ant Grey). Ühesõnaga kõik ideed ja soovitused on teretulnud :)
Ursula koos organidoonoriga eelmisel suvel
Ma soovitaks ikka ka tumedamat bodykit-i, jääb kontrast, muidu on liiga ühevärviline.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Tegemist SELLE autoga jah.
Aga seda liba-aero asja ma ei oskagi kommenteerida. Igaljuhul on tegemist 118kW APC'ga varustatud 87'a mudeliga, millel lisavarustust omajagu. Mäletan, et ivomets kusagil mainis, et "päris aero see ei ole" kuid ma ei oska millegi järgi seda kindlaks kah teha. Võimalik, et "õigel" aerol näitab VIN dekooder miskit spetsiaalset märget selle kohta.
Seda veel, et peale TK100 omab üpris sarnast masinat ka rbl.
Aga seda liba-aero asja ma ei oskagi kommenteerida. Igaljuhul on tegemist 118kW APC'ga varustatud 87'a mudeliga, millel lisavarustust omajagu. Mäletan, et ivomets kusagil mainis, et "päris aero see ei ole" kuid ma ei oska millegi järgi seda kindlaks kah teha. Võimalik, et "õigel" aerol näitab VIN dekooder miskit spetsiaalset märget selle kohta.
Seda veel, et peale TK100 omab üpris sarnast masinat ka rbl.
Kui uksepolster maha võtta, Siis peaks sealt paistma mingi paberilipik, mis näitab kas auto on aero või mitte. VIN-kood ei näita midagi.