Leidsin TheSaabsite foorumist sellise teema:
Rear camber update, possible fix, questions
Väidetakse siis seda, et tagumine poolraam kipub koolduma ja tagarataste kalded lähevad väga valeks.
Kuidas Eesti Saabiremontijate kogemused selle probleemiga on?
Tagasilla äravajumine
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Olles näinud 9-5 ka altpoolt, siis võin väita, et pole midagi imestada. Isegi õõtshoobade lahendus on minu arust väga mööda. Liiga lähedal on üksteisele, juba väikse lõtku või väsimuse juures muudab ratas kallet päris palju.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ise lõikasin plekid ja Troost auto ajas rattad sirgeks 
Algselt postitas: MadMan
Leidsin TheSaabsite foorumist sellise teema:
Rear camber update, possible fix, questions
Väidetakse siis seda, et tagumine poolraam kipub koolduma ja tagarataste kalded lähevad väga valeks.
Kuidas Eesti Saabiremontijate kogemused selle probleemiga on?
teada tüüpviga.annab reguleerida,seibid suht kallid,tihti ka vedrud väsinud lisaks õõtshoobadele.
teelpüsivust oluliselt ei sega.kokkujooksu saab paika.kaldeid ei pruugi saada lihtsamate võtetega.sööb rehvide sisemisi külgi.kokkuvõttes saab kõik korda kui on vajalik investeeringu varu olemas.
Eile just nähtud, tagasillapuksid 4+2 oli "sõber" sõbra autol ülivalesti ja lohakalt paigaldanud, ja tagasilda ei õnnestunudki paika ajada, enne tuleb puksid uuesti paigaldada. Kui muidu on need rattakalded seal ajahambast ja väsimusest viltu, siis oskavad mõned asja ise veel hullemaks ajada, see 9-5 oli tagantvaates nagu O jalgadega.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Siin on veel infot samal teemal.
http://sites.google.com/site/saabfailed/
Pakutakse välja ka lahendusi.
http://sites.google.com/site/saabfailed/
Pakutakse välja ka lahendusi.


