Saab 9000 Aero, 1993, ARZT
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Nii, miiliga saab siis 211 sisse, sellise vastutuulega vist väga viriseda ei saa.
Aga teine katse läks ikka täiega peeti...oli mul vaja seda viiendat toppida...loll mis loll, ma ei tea mida ma mõtlesin:wall::wall::wall:Aga noh, minu esimene sellelaadne üritus üldse, ajame siis selle kraesse:P
...tea millal järgmine seesugune üritus tuleb:P
Aga teine katse läks ikka täiega peeti...oli mul vaja seda viiendat toppida...loll mis loll, ma ei tea mida ma mõtlesin:wall::wall::wall:Aga noh, minu esimene sellelaadne üritus üldse, ajame siis selle kraesse:P
...tea millal järgmine seesugune üritus tuleb:P
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Täna oli veidi ebameeldiv üllatus kui õhtul koju hakkasin sõitma-katuseluuk lekib.Tea kas seal on mingeid jubinaid, mille kulumisel ei tõmba luuki korralikult kinni? Sõidu ajal nagu vihiseb ka veidi.Pole tegelt kunagi katuseluugiga autod istund eriti, aga noh, selle auto puhul võib selle alla neelata:D
Äravoolu torud võivad umbes olla.
Algselt postitas: saabu
Äravoolu torud võivad umbes olla.
Mitte ei või vaid ON:wise:
Katuseluuk ei ole mitte kunagi hermeetiline v.a. allveelaevadel ja lennukitel...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
No nii....ei saa ikka päris nii, et kõik timmis oleks:D Nimelt kadusid täna kõigepealt teine siis esimene käik ära.Peab homme selle hoovastikumajanduse lahti kiskuma.Oleksin tänulik kui keegi teadjam mees räägiks kas sellele pääseb alt- või pealtpoolt ligi. Paras pauk sidurile kohapealt minna...Ja nagu ikka, juhtuvad minuga sellised tobedad asjad Tallinnas-kord siduri surveplaat pilbasteks, kord pidurite kadumine:DAga see oli ühe teise autoga.
See asi ka veel, et mingit asja mulle sõidu ajal jalgadele tilkus. Jahutusvedelik äkki.....aga see oli külm ja magus ka ei olnud...Peab ohverdama oma homse puhkepäeva ja tegelema veidi tehniliste probleemidega...
See asi ka veel, et mingit asja mulle sõidu ajal jalgadele tilkus. Jahutusvedelik äkki.....aga see oli külm ja magus ka ei olnud...Peab ohverdama oma homse puhkepäeva ja tegelema veidi tehniliste probleemidega...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Probleemsele kohale pääses ligi hoopis kapoti alt-sellel kummipadjal, mis käiguhooval vahel, oli üks ots lahti tulnud...Peab sinna praegu ajutise lahenduse tegema.
Aga hea, et seest ka lahti kiskusin-päris palju oli sinna igasugu s...a kogunenud, nüüd saab sealt ka puhtaks :D
Aga hea, et seest ka lahti kiskusin-päris palju oli sinna igasugu s...a kogunenud, nüüd saab sealt ka puhtaks :D
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Muret hakkavd tekitama mõned asjad: püsikiirusehoidjat on hakanud tihemini välja loopima, a see nii väga ei tekita muret...Ja käigukast....kiiret käiguvahetust teiselt kolmandale ilma raginata ei saa ja nüüd hiljaaegu nt. teiselt või kolmandalt viiendale ka ilma raginata ei saa...Sünkronisaatorid?
Nende vahetus vist väga odav lõbu ei ole ja kui üldse midagi ei tee läheb vist veel kallimaks lõpuks...Ise ei julge eriti kasti laiali kiskuda, kardan kohe selliseid asju:D
Nende vahetus vist väga odav lõbu ei ole ja kui üldse midagi ei tee läheb vist veel kallimaks lõpuks...Ise ei julge eriti kasti laiali kiskuda, kardan kohe selliseid asju:D
Sama mure teiselt kolmandale vahetamisel. Kui "õige" nurga all "suruda" siis saab vaikselt. Kui kiirelt vahetada siis probleem. Ja veel olen täheldanud kui kastis õli "külm" siis käigu vahetus vaevalisem.
Algselt postitas: ARZT
Muret hakkavd tekitama mõned asjad: püsikiirusehoidjat on hakanud tihemini välja loopima, a see nii väga ei tekita muret...Ja käigukast....kiiret käiguvahetust teiselt kolmandale ilma raginata ei saa ja nüüd hiljaaegu nt. teiselt või kolmandalt viiendale ka ilma raginata ei saa...Sünkronisaatorid?
Nende vahetus vist väga odav lõbu ei ole ja kui üldse midagi ei tee läheb vist veel kallimaks lõpuks...Ise ei julge eriti kasti laiali kiskuda, kardan kohe selliseid asju:D
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ei ole täheldanud sellist vahet, kas sooja või külma kastiga.Aga kui teiselt kolmandale minnes lasen pöördeid rohkem kukkuda, siis läheb ilusti. Kolmandalt viiendale aga ei aita see ka, tõmban korra neljanda ja siis viienda-läheb ilusti...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Juhtus nii, et õõtsapuksid jäidki tookord vahetamatta...teen seda praegusel hetkel. Alla lähevad tavalised mustad, kui värvilisi panna siis oleks vast mõtekas kogu kompott sellised panna. Aga kas värvilisi nii terve auto jaoks komplektina müüakse?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siin teemas lõpu poole ühes mu postituses on tonnise kõikide saadaolevate polüuretaan sillapukside koodid kirjas. Päris komplektina ei müüda ja kokku tuleb osta neid kahelt erinevalt tootjalt.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Sai siis paar päeva tagasi oma "Valge Daam" teedele tagasi aetud üle kuu aja Mitte, et midagi viga oleks olnud, aga tuli vahepeal ka teisele "Raudsele Leedile" meelde tuletada, milleks ta tehtud on.Aga...jõle hea on tulistada jälle:D