5. leht 6-st
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 0:10
Postitas Pirrr
JozinBazin tahab tervitada sel vaiksel õhtutunnil kalleid kaasvõistlejaid - eriti alates neljandast kohast-
väikese kõlava loooogilise vikerviisiga ...
Ja otseloomalikult, tervitame selle looga ka härra Pakiraami ja soovime talle pikka iga, ämbriga kosmilisi tablette ja ZILi koorma täis maagilisi seeni.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 0:31
Postitas TGB
Jajah.. jajah..

Jade tedy biwakowac Skoda sto na Orawe
Muhedad mõistatused olid. Aitäh!
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 1:33
Postitas napoleon
JozinBazin, pääsesite isegi poodiumile kuigi tulemusi ära ei oodanud. Täpsemad tulemused tulevad homme.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 1:36
Postitas napoleon
Ahjaa, igasugune konstruktiivne kriitika nii mängu kui mängumootori osas on teretulnud.
Ja see mängumootor sai nullist uus kirjutatud ning uued korraldajad saavad seda olenevalt asjaoludest mõistliku hinna eest või päris tasuta kasutada

Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 1:50
Postitas napoleon
Keegi jättis finišhisse maha punase saunarätiku. Kes omaks tunnistab, andku märku ja lepime kokku kus tagasi saab

Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 10:43
Postitas olaviv
Uue mängumootori puhul on positiivne, et enne vihjet ja loobumist küsitakse üle
Ja päevasel ajal linna punkte panna ei ole vast kõige parem mõte, eriti kohtadesse mis on rahvarohked või tiheda liiklusega
Aga mäng oli tore, tänud!
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 11:09
Postitas eero
Mängumootor oli kindlasti etem kui varasem mitmest aspektist.
Mängida oli hea nagu ikka. Mõistatuste lahendamise loogika oli teistmoodi. Alguses tekitas kimbatust, pärast harjusime ära ja hakkas ka meeldima.
Nuriseda ei oska küll kellegi ega millegi üle
@ kuuuurijad.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 13:53
Postitas napoleon
Mängu tulemused:
Kood: Vali kõik
Koht Tiim Aeg Mängu punktid Pildipunktid Lisaülesanne SUMMA
1 Smurfid 7:19:04 147 45 15 207
2 Potsatajad 8:26:59 142 40 15 197
3 JozinBazin 8:31:52 136 45 15 196
4 Kuuuurijad 8:32:42 141 40 15 196
5 Verde 8:11:45 134 45 15 194
6 Mädakala 8:31:47 137 40 15 192
7 AssaLible 6:36.44 145 30 15 190
8 Nimetud 7:43:47 145 35 -15 165
9 Dünamo 8:50:46 118 40 -15 143
10 Vallatud 8:59:04 89 35 15 139
11 Aatom Šeen 8:49:28 94 35 -15 114
12 PolaarPuuk 9:01:51 67 25 -15 77
Tegin ka mängu tulemuste tabeli nähtavaks, kes soovib võib mängumootorisse sisse logida ja vaadata, mis punktis kui palju aega kulus.
NB! mängumootoris olev tulemuste tabel ei arvesta pildimängu ega muuda lisaülesannetega ehk seal pole lõplikud tulemused.
Üritan hiljem ülesanded ka nähtavaks teha.
Edit: nüüd on mängu punktid ka mootoris näha
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 16:47
Postitas suur
Aitäh korraldajatele hea mängu eest. Ülesanded olid mõistliku keerukusega ja punktid üldiselt hästi leitavad.
Mädakala tracklog
http://www.geoape.com/tracklogs/oos-on- ... akala-4486
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 17:37
Postitas napoleon
Hmm... logi vaadates hakkas üks huvitav asi silma. Nimelt on Smurfid punktis P6(ihasalu päevamärk) proovinud sisestada punkti P12(aruküla hiidrahn) koodi ja seda lausa kaks korda erinevatest arvutitest. Kas keegi teist on kohalik ja leidis koodi juhuslikult enne mängu?
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 17:41
Postitas ill
Leiutasime soeses hiirega igasuguseid (Mihkel Mutt, Aruküla waldorfkool jne, ärge küsige, kuidas me nendeni jõudsime) asju ja täitsa kogemata jõudsime selle kivini. Kui kood kaks korda ei sobinud, siis oli selge, et oleme mingis järgmises punktis.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 17:57
Postitas napoleon
Siis pidi teil hiidrahnu juures abiline olema. Umbes 30 minutiga hiidrahnu juurest Neeme tippu sõita, peaaegu kilomeetrine jalgsimatk teha ja sealt kood võtta ei ole isegi ideaalajaga võimalik

Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 20:11
Postitas ate
Hästi mängitav mäng oli

Ootame järgmist...
Nimetud
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 20:29
Postitas iisak
Supermäng oli-ausalt:eureka:
II koht oli kõige suuremaks üllatuseks meile endile.
Ise ei lootnud kõrgemat 6.st kohast.
Koodide leidmine oli ülilihtne-kui mõistatuse lahendatud suutsime.
Ihasalu punkt oli saatanast:wall:
Tiim oli parim võimalik, samuti transpordivahend.
Meeldejäävaim oli sõit Kostiverest mööda põldu "seeneni" ja sealt mööda Kuivajõe sängi tagasi maanteele

Liiga palju oli asfalti ja liiga vähe muda...
Potsatajad ootavad jaanuarimängu:eureka:
PS:Ise ootaks ka Smurfide kommentaari.
Hiidrahnude juurest Ihasallu on 32,1km ja ainuüksi sõiduaeg on juba 35minutit.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 20:53
Postitas ill
Ma ju kommenteerisin juba, leidsime vale punkti, küsisime vihje, sõitsime õigesse kohta. Mingit maagiat ei olnud.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 21:07
Postitas Iuo
Selle punktiga läks nagu tavalisel eesti peol algul ei saand vedama ja pärast pidama.
Kui me aru saime, et olime 180 kraadi vales suunas, siis pöörasime joonelt ringi ja sõitsime kostivere suunas tagasi, võtsime vihje, mille peale tuli ka kohe lahendus ja otsitud koordinaadid GPS näitas mälu järgi siis 25min sõitu, käskisin küll Toomasel siis tallata aga see kurinahk sõitis korralikult.
Kohapeal jooksime Illiga punktini jalad siia maani valutavad, punkti koodi saime kohe ja andsin autosse taeada, pildistamisega läks tükk tegu enne kui Teise tiimi suutsime kõrvale meelitada.
EDIT: Ill võitis jälle nobedate ringi.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 21:14
Postitas fitti
Dünamo poolt ka tänud põneva mängu eest. Meile oli see kolmas osavõtt, seekord küll paraku ainult prouaga kahekesi, aga sai suht valutult läbi tehtud siiski. Isegi tülli ei läinud omavahel.
Mõned lahendused tulid päris kergelt, mõnes andsime liiga vara alla, sest vihjet võttes selgus, et olime olnud ka ise täiesti õigel teel. Kümnenda punkti lahendus jäi meile küll hiina keeleks, matemaatikaõpetaja pidas juba keskkoolis lootusetuks juhtumiks..
Koodikaartide leidmine oli üldiselt lihtne, võiks öelda lausa, et need oli mõistlikes kohtades. (Võrreldes varasemate mängudega, siis mõne Iisaku peidetud koodikaardi otsimisest näen siiani õudusunenägusid.) Eelviimast siiski ei leidnud, sest aeg tagus jalaga tagumikku ja andsime sellele punktile loobumisvõidu. Kuskil õnnestus omale ka korralik naelajurakas jalga astuda ja Aruküla kandis tormas põder 15 m kauguselt auto ninast üle tee, aga muid intsidente nagu polnudki. Taaskord võrreldes varasemate kogemustega, siis kilometraaž oli lausa tagasihoidlik, aga ajaliselt see 9h on üsna paras.
EDIT. see võiks muidugi järgmine kord olla selgem, kas ikka on vaja neid fotosid koodikaartidest teha? Päeva lõpuks keegi neid ei kontrollinud, aga kaardi leidmisel põhiline mure on ju, et pildistamisega teistele kohta ette mitte näidata, pool taidlemist oleks võinud ära jätta.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 22:05
Postitas Jupats
Arvestades, millist kelbast me mängus panime siis tulemus on üllatavalt hea. Ei lootnud 4 kohast kõrgemale tõusta. Mängumootori kohta pole ühtegi halba sõna öelda.

Tulevikuks võiks veidi graafilist keha anda, muidu näeb nagu koll välja (loe: CSS sisaldab 14 rida

).
Hoveriga välja tulevad tähed oli üsna andekas mõte

Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: P Okt 13, 2013 22:33
Postitas napoleon
Tunnistan ausalt, et visuaalse poole peale ma mängumootoris väga palju tähelepanu ei pööranud. Tegelikult on kujundamine üldse mul nõrk koht, samuti pole juba üle 10 aasta veebitreial minu põhitöö. Aga kes soovib võib parema css-i välja pakkuda ja kui vabatahtlike pole, siis aja jooksul muutub mootor nii ehk naa paremaks(näiteks vihjete uuendamise saaks ajax-ga teha jne.).
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:05
Postitas napoleon
Ma ju kommenteerisin juba, leidsime vale punkti, küsisime vihje, sõitsime õigesse kohta. Mingit maagiat ei olnud.
Ok, teeme näo, et usume kuigi kahtlaselt kiiresti on see ikka

14:52:11 sisestasite Aruküla koodi, 14:59:17 võitsite teise vihje ja 15:29:09 sisestasite juba õige Ihasalu koodi.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:22
Postitas ill
Oh, saa üle, midagi kahtlast ei olnud. Isegi pildi jõudsime veel teha.
E: Jürist sealt Peeter I punkrist Sauanapunkti jõudsime ka 28 minutiga, distants on sama mis Arukülast Ihasallu, aga 110 ala vahel pole.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:25
Postitas mart284
no piltide järgi saab ju ajad teada:)
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:27
Postitas fitti
Muide vaadates mängutulemusi, siis mitmed tiimid (Verde, Šeen, Potsatajad, Kuuurijad) on võtnud P7 ajaliselt enne P6. Mingi mootori kala või kuidas see võimalik saab olla?
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:29
Postitas ill
Osad said elekrijaama enne Ihasalu punkti.
Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00
Postitatud: E Okt 14, 2013 10:33
Postitas napoleon
Just. See sai meelega nii pandud, et mõnel tiimil on enne elektrijaam ja mõnel majakas. Kuna elektrijaam jäi nii minnes kui tulles tee peale, siis ühtegi tiimi järjekorra muutmine ebavõrdsesse seisu ei pannud küll aga oleks olnud olnud õppetund, kui keegi ülesande lahendamise asemel kaasvõistlejaid jälitada üritab
